Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa, mies laitto..

Vierailija
19.09.2015 |

..viestiä entiselle panollensa. Sano tähän kuka mitä tahansa mutta en pidä sitä hyvänä että ollaan yhteyksissä. Ja tiedän ettei halua mun tätä huomaavan, jännä että sitten pakko kuitenkin laittaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, niin minäkin sanon että laittelen vaan expanolleni viestejä, en mitään vakavaa. Mitään ei tietenkään tosielämässä puuhailla, heh... Mutta eipä tuon miehenkään tyttöystävä tiedä.. ;)

Vierailija
2/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sillä on edes sen numero? Minä suuttuisin miehelleni jos sillä ois jonku ex panon numero. Meillä nousi haloo jo siitä, kun mun ex pano alkoi soittelemaan mulle, vaikka sen pitäis tietää et oon kihloissa ja avoliitossa, enkä edes tiennyt, että sillä on mun numero vielä. Mies luuli, että oon pettänyt sitä sen kans ja meinas jättää mut. Mun piti vaihtaa numero sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minkäs teet.

Vierailija
4/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä viestissä oli?

Vierailija
5/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

urkit toisen puhelinta? oletko ruma? kohteletko miestä huonosti?

Vierailija
6/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se entinen oli sittenkin parempi, että ala pakata laukkujasi.

Vierailija
7/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menette kirkkoon ja mies pitää pistää rippistuoliin sinne ja kertomaan pastorille pahat teot ja häppeemään ja katumaan ja ottamaan sinut vaimonansa paremmin huomioiden ettei tule parisuhteeseen kriisi tilanne!

Vierailija
8/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat sinulle :( 

Ehkä hakee vain jännitystä elämäänsä, mutta ei aio mennä viestittelyä pidemmälle. 

Vierailija
9/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:28"]

[/quote]

Silmät kun on päässä niin näkee kyllä vierestäkin. Ei, en ole ruma enkä kohtele huonosti.

Vierailija
10/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään halua sun huomaavan, kun reagoit noin. Vai mitä? Mitä se kirjotti sille? Teidän pitäisi vissiin jutella asiasta...

Vierailija
11/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:28"]

[/quote]

AP - jos saisit valita, olisitko tuo pettävä seksiobjekti vai vaimomateriaalia niin kumman valitsisit? Älä sure. 

Laita viestiä naiselle, että teillä on hyvä suhde ja toivottavasti hän ei tule pilaamaan sitä, joka on arvokasta teille. 

Vierailija
12/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli niinkään entinen.

Vierailija
13/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"monelta haen lapset" vai "mitä sul on päällä?"

Vierailija
14/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhalle panolle laittaa jotain muuta kuin "meidän välillä ei ole enää mitään" -viestin, niin se tarkoittaa että kyllä mä vielä jonain päivänä sun kanssa... MÄ TIEDÄN! Mäkin laitoin joskus muka jotain viatonta, mutta oikeesti halusin pitää mahdollisuuksia yllä.

Vierailija
15/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:28"]

[/quote]

AP - jos saisit valita, olisitko tuo pettävä seksiobjekti vai vaimomateriaalia niin kumman valitsisit? Älä sure. 

Laita viestiä naiselle, että teillä on hyvä suhde ja toivottavasti hän ei tule pilaamaan sitä, joka on arvokasta teille. 
[/quote][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote] joo ei näin. älä tee itsestäs naurettavaa. mies puhutteluun jos asia vaivaa. ehkä sitö toista naista ei edes kiinnosta sun ukkos. monet miehet haikailee seksin puutteessa entisen panon perään

Vierailija
16/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneks ollu mitään mistä pitäis huolestua, mutta pääpointti on siinä että on laittanut ja se ärsyttää suunnattoman paljon. Mutta ketäpä ei.

Vierailija
17/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes panee sitä vieläkin perseeseen

Vierailija
18/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ihmeessä kynsin ja hampain kiinni tuollaisesta kultakimpaleesta, joka selvästi arvostaa sua todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä