Kävin aamulla kaupassa ja oli tyhjää kaikkialla
Tunsin itseni joksikin friikiksi. Yksi ihminen tuli vaan vastaan. Kaikkiko ovat jossain mökillä?
Kommentit (10)
Ainakin siilinjärvellä oli pöhinää 11 maissa mut aamulla oli kuollutta. Näin yhden auton kun olin aamukävelyllä. Nyt puotapäivää lähestyessä oli paljon ulkoilijoita.
Olin 9 aikaan kaupassa ja kyllä siellä oli muitakin ruokaistoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Olin 9 aikaan kaupassa ja kyllä siellä oli muitakin ruokaistoksilla.
9 on jo myöhä!!
Määki kävin ja hiljasta oli mutta se oli hyvä kun ei ollut pitkiä jonoja. Rikkaat on mökeillään tai jopa ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Määki kävin ja hiljasta oli mutta se oli hyvä kun ei ollut pitkiä jonoja. Rikkaat on mökeillään tai jopa ulkomailla.
Ulkomailla? Tosi fiksua, 40 c.
EI ollut ketään ulkona kun kävin kaupassa
...
Ihan tyhjää oli aamulla kaupassa
...
Kaikki on mökeillä ei ole ketään ulkona
...
Kävin kaupassa ihan tyhjää oli
...
Ylläoleva AP kun istuu pöydällään ja koittaa keksiä puhuttavaa
Jaa, itse kävin klo. 11 ostamassa korjaussarjan ja kirottua röökiä, niin porukkaa oli, peräti 3 kassaa auki. Vanhempaa (no, ite 60v.); vaatteita näyttivät ostavan.
Ja siis, en kyttää mitä muut asiakkaat ostavat, syrjäsilmällä vaan, et paljonko on ostoksia (=kuinka kauan tässä menee).
Mulle tulee, aika herkästi pumpun rytmihäiriökohtaus, kassajonossa. Ihan selvinkinpäin. Siksi olen ajoittanut ostokset aamuun.
Täällä 40000 asukkaan kunnan keskusta oli ihan autio. Prisma on auki ja siellä oli noin 20 asiakasta.
Sama aattoaamuna klo 07.