Kävin työhaastattelussa mutta nyt en haluakaan sitä paikkkaa.
hain siis itse ilman työkkärin vaikututsta, tätä osa-aikaista työtä.
Kävin haastattelussa mutta työnkuva ei vastannut odotuksiani, eikä paikka muutenkaan miellyttänyt. Sitä en tietenkään siinä tuonut julki ja nyt harmittaa,miksi en sanonut suoraan.Leikin vaan kiinostunutta ja innokasta. Kun tiedän että muuten olisin heille sopiva henkilö sinne. Ja varmaan tuun saamaan sen duunin. Kun ei ollut ees kuulemma paljoa hakijoitakaan.
Itseä ei vaan kiinnosta enää yhtään. Enkä halua sinne mennä, edes koeajaksikaan.
Riittääkö jos laitan tekstitviestin sinne vaikka heti ma aamuna, että ei kiinnostakaan. vai miten tässä pitää toimia. Ja mitä siihen tekstariin pitää laittaa. Vai pitäiskö sanoa että löysinkin toisen paremman paikan?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:09"]Miten niin karenssi. Työpaikka ei ollut työkkärin työtarjous. vaan ihan itse bongasin sen työpaikkasivuilta. Hetken mielijohteessa soitin sinne ja pyysivätkin heti haastatteluun.
Siellä sitten selvisi työnkuva tarkemmin ja nyt ei kiinnosta enää koko paikka. Mietin siis että eikö ois parempi ilmoittaa jo ennekuin miettivät kenet valitsee, kuin odottaa heidän soittoa. Ongelmana on se, että mitä siihen tekstariin laittaa. Mitä ootte laittanut itse tai laittaisitte.
[/quote]
Soita. Tekstari on hieman outo tapa hoitaa asia.