Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden yövuoroon sairaalaan.

Vierailija
01.04.2022 |

Pysyn ilmeisesti vain taukotilassa ja häpeän työtäni.. Onneksi sentään edes jotain korvausta saan siitä, että nukun viikonlopun yli ja perhe tekee yhdessä vapaa-ajan asioita. Taas jää lapsen jalkapallo turnaus näkemättä.
Ammattini olen valinnut, mutta nyt jostain syystä mieli maassa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei enää ole niitä sairaanhoitajan päähineitä. Voisit vetää sen naamalle niin ettei kukaan tunnista.

No, onneksi on se taukotila.

Vierailija
2/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ei enää ole niitä sairaanhoitajan päähineitä. Voisit vetää sen naamalle niin ettei kukaan tunnista.

Ja hoitajat ovat ainoita vuorotyön tekijöitä?Aletaan me muutkin uhrautumaan ja vaatimaan 30 prosentin palkan korotuksia.jVaikka vapaita viikonloppuja ei juuri ole,lähes kaikki pyhät töissä(jouluaatto peruspalkalla),lapsia näkee parina päivänä viikossa kun ovat päivät koulussa ja itse joutuu illaksi töihin.Mutta juuri te teette raskasta työtä niin-niin olemattomalla palkalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoitajat ovat ainoita vuorotyön tekijöitä?Aletaan me muutkin uhrautumaan ja vaatimaan 30 prosentin palkan korotuksia.jVaikka vapaita viikonloppuja ei juuri ole,lähes kaikki pyhät töissä(jouluaatto peruspalkalla),lapsia näkee parina päivänä viikossa kun ovat päivät koulussa ja itse joutuu illaksi töihin.Mutta juuri te teette raskasta työtä niin-niin olemattomalla palkalla...

Miksi sinun liitto ei ota asiakseen sinun asioita? Mitä teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä