Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aprillaaminen raskausuutisella

Vierailija
01.04.2022 |

Mitä mieltä olette, onko se ok vai täysin sopimatonta ja insensitiivistä? Näin aprillipäivänä olen taas törmännyt tähän klassiseen joskaan ei niin omaperäiseen aprillipilaan että raskaana ollaan. Mitä mieltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti en katso hyvällä, kahdenkesken saa tietysti tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
2/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillipilanhan pitäisi olla sellainen, että se saa toisen tekemään jotain ja mielellään menemään jonnekin, esim. Alkoon hakemaan ilmaista viinaa. Jos vain valehdellaan jostain asiasta, se ei ole kunnon aprillipila.

Toinen pointti sitten on, että ei ole sopivaa aprillata liian vakavilla asioilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillipilassa täytyy saada toinen menemään jonnekin. Minne tässä pilassa mennään, aborttiklinikalle?

Vierailija
4/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei ole kovin reilua toista kohtaan huijata olevansa raskaana vaikka kyseessä olisi aprillipila. Varsinkaan jos toisella on tosi vahvat mielipiteet lapsiasiasta, haluaa kovasti lasta tai inhoaa lapsia. Julkisesti olen nähnyt ihan hauskoja ja toimivia aprillipiloja raskaudesta varsinkin sinkuilta. 

Vierailija
5/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma insta täyttyy aina edellisenä päivänä kun ihmiset laittaa tekstin ”ethän aprillaa raskausuutisilla tms..” viitaten lapsettomuudesta kärsivien tunteisiin.

Itse kärsin vuosien lapsettomuudesta ennen esikoista, mutta eipä minua muiden raskausuutiset tai -vitsit häirinneet silti.

Minun puolestani ihmiset aprillipäivänä vitsailkoon miten haluavat. Suomessa muuten ollaan se 364 päivää vuodesta niin vakavina.

Vierailija
6/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma insta täyttyy aina edellisenä päivänä kun ihmiset laittaa tekstin ”ethän aprillaa raskausuutisilla tms..” viitaten lapsettomuudesta kärsivien tunteisiin.

Itse kärsin vuosien lapsettomuudesta ennen esikoista, mutta eipä minua muiden raskausuutiset tai -vitsit häirinneet silti.

Minun puolestani ihmiset aprillipäivänä vitsailkoon miten haluavat. Suomessa muuten ollaan se 364 päivää vuodesta niin vakavina.

Vierailija
7/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok.

Vierailija
8/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pikku vitsi vaikuttaa niin moneen muuhunkin ihmiseen. Äiti ehtii ilostua tulevansa mummoksi, pomo pyöräyttää päässään sijaiskalenterin, kaverit alkavat miettiä hiekkalaatikkotreffejä, joku tosiaan käy vaikeita tunteita läpi, "miten toikin saa koko ajan lisää lapsia, kun minä en saa edes ensimmäistä".

Vierailija
9/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista asioista saa ja pitää vitsailla. Kaikessa ei ole kyse - juuri sinusta_.

Vierailija
10/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aiheeseen mietin esikoista odottaessa, että olisi hauska aprillipila sanoa olevansa raskaana, kun oikeasti olin, mutta kaikki pitäisivät aprillipilana eivätkä ota tosissaan :D Silloinhan en olisi valehdellut kellekään, vaan jättänyt tulkinnan varaan mitenkä savolainen suattaapi olla tai suattaapi olla olemattakkii -ilmoitukseni oli. Raskaus oli tässä vaiheessa kuitenkin vielä niin alkutekijöissään, etten lopulta kertonut kellekään kuin vasta toukokuussa isoimman keskenmenoriskin mentyä ohi. Muuten nuo raskausuutisilla huijaamiset on kyllä aika mauttomia.

Vierailija
11/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ainakin itsestäni tuntui pahalta kun ystävä yritti aprillata kyseisellä asialla ja itse yritin kovasti raskautua… onneksi tajusin todella nopeasti, että kyseessä on aprillipila. Älkää aprillatko tällaisilla asioilla.

Vierailija
13/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa muka tuossa uutisessa on? Eikö aprillipilan kuuluisi olla hauska kepponen? Joillain on vähän tilannetaju ja huumori hakusessa. Ei voi kauhalla pyytää .......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi