Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilä vähät välitti mielenilmauksista

Vierailija
19.09.2015 |

Eipä sitä haitannut.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:08"]

Eipä sitä haitannut.

[/quote]

Miksi tuollainen pelleily nyt sen enempää haittaisi.

Suomen talouden tila ja se että jokainen suomalainen velkaantuu ensi vuonna 1000 Eurolla -se haittaa.

Ja puolueiden kannatukset eivät paljoa ole muuttuneet -aina hallituspuolueiden kannatus hiukan laskee. Ja nytkin todella vaan hiukan. Uudet vaalit toisivat siis samanlaisen hallituksen kuin nytkin -vituttaako teitä jotka sulkevat silmänsä todellisuudelta? Vituttaako?

[/quote]

Ja alapeukutuksista huomaa että isoa osaa porukasta ei voisi vähempää kiinnostaa se että elämme koko ajan pahasti yli varojemme... USKOMATONTA!

Oletteko te kaikki jotain pikavippifirmojen kanta-asiakkaita vai mitä?

Miksi tämä ei hetkauta teitä, kertokaa nyt perustellusti, kiitos!

Vierailija
42/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä porukka ymmärrä taloudesta oikeasti mitään. Mä olen niin sataprosenttisen varma, että siitä mölyä pitävästä porukasta harva esimerkiksi on edes äänestänyt! Jos ei ymmärrä mitä tarkoittaa 100 miljardin velka niin eipä kannattas kommentoida mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:09"]

Eipä sitä haitannut.

[/quote]

Suomen talouden tila ja se että jokainen suomalainen velkaantuu ensi vuonna 1000 Eurolla -se haittaa.

Ja puolueiden kannatukset eivät paljoa ole muuttuneet -aina hallituspuolueiden kannatus hiukan laskee. Ja nytkin todella vaan hiukan. Uudet vaalit toisivat siis samanlaisen hallituksen kuin nytkin -vituttaako teitä jotka sulkevat silmänsä todellisuudelta? Vituttaako?

[/quote]

Ja alapeukutuksista huomaa että isoa osaa porukasta ei voisi vähempää kiinnostaa se että elämme koko ajan pahasti yli varojemme... USKOMATONTA!

[/quote]

No mä kerron sulle yhden näkökulman. Mä en ole millään tavalla tähän talouden tilaan syyllinen, joten en suostu maksamaan muiden virheistä.

Vierailija
44/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:14"]

Eipä sitä haitannut.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mä kerron sulle yhden näkökulman. Mä en ole millään tavalla tähän talouden tilaan syyllinen, joten en suostu maksamaan muiden virheistä.

[/quote]

Kerros nyt vielä miten sen käytännössä teet? Kaupan kassalla jätät arvonlisäveron maksamatta? Olet määrännyt itsellesi sosiaalituet tuplana vai mitä?

Vierailija
45/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä haitannut.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Velkaannun mieluummin 1000 eurolla, kuin köyhdyn lähes 2000 eurolla leikkausten takia.

Jos jokainen suomalainen velkaantuu 1000 eurolla, niin eikö leikkausten pitäisi jakautua niin, että jokaisen suomalaisen tuloihin kohdistuu 1000 euron leikkaukset? Eikä niin, että hyvätuloiselta leikataan 20e ja pieni-/keskituloiselta 1880e?

Vierailija
46/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyly lyttää kaiken mitä esitetään mutta ei saa kakaistua omiaan ulos. Meniskö se pakolaisia vähän jeesaan, jos sit mieli kirkastuisi.

Vierailija
47/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:33"]

Tyhmät ihmiset eivät tajua Suomen tilannetta ja niitä on näköjään paljon. Miten he muuttaisivat Suomen tilannetta? Mitä heillä on ehdottaa tehtäväksi ja ratkaisuksi? Ei mitään muuta kuin vahingoittaa omalla toiminnallaan lisää. Saavutetuista eduista on hankala luopua, se on selvä, mutta välillä vaihtoehtoja ei ole.

[/quote]

Mitä ihmettä? Miten millään maalla voi olla mitään vaihtoehtoja jos rajat auki ja sisään lappaa vieraan maan paperittomia miehiä avokätisen sosiaaliturvan piiriin? Samalle apajalle ovat tulossa, ainut vaan, että eivät tuota mitään muuta kuin laskua.

Vierailija
48/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:13"]

Ei tämä porukka ymmärrä taloudesta oikeasti mitään. Mä olen niin sataprosenttisen varma, että siitä mölyä pitävästä porukasta harva esimerkiksi on edes äänestänyt! Jos ei ymmärrä mitä tarkoittaa 100 miljardin velka niin eipä kannattas kommentoida mihinkään.

[/quote]

Minä äänestin Keskustaa mm. sen takia, että Sipilän mielestä sairausloman palkoista ei saa leikata. En olisi äänestänyt, mikäli hän olisi jo ennen vaaleja kertonut, että oikeasti hänen mielestään niistä nyt kuitenkin on vain pakko leikata.

Tuota velkaa saataisiin kurottua mukavasti kiinni nostamalla yhteisövero ja yritysvero entisille tasoilleen, mutta jostain syystä yritysjohtaja, anteeksi, pääministeri Sipilä ei ole tätä edes harkinnut.

Vierailija
49/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis menemään töihin kun rajat on saatu kiinni ja jo tulleet pakolaiset palautettua. Sitä ennen, no way. Tätä pakolaisaaltoa en ole maksamassa, kun en sitä tilannutkaan. Vaan aivan jotain muuta viime vaaleissa. Pallon jätän niille, jotka luulevat maksukyvyn ja ymmärryksen riittävän. Kun sinä aamulla kiiruhdat töihin, pakolaiset valuvat keskustan kahvioihin notkumaan päiväksi. Esim. oulussa aivan tyypillistä.

Vierailija
50/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:13"]

[/quote]

Minä äänestin Keskustaa mm. sen takia, että Sipilän mielestä sairausloman palkoista ei saa leikata. En olisi äänestänyt, mikäli hän olisi jo ennen vaaleja kertonut, että oikeasti hänen mielestään niistä nyt kuitenkin on vain pakko leikata.

Tuota velkaa saataisiin kurottua mukavasti kiinni nostamalla yhteisövero ja yritysvero entisille tasoilleen, mutta jostain syystä yritysjohtaja, anteeksi, pääministeri Sipilä ei ole tätä edes harkinnut.

[/quote]

Voin kertoa, että verotettavaa jää hyvin vähän jos yritysten verotusta ei urakalla kevennetä. Tosin tässä tilanteessa sekään ei taida enää auttaa. 

Tulonsiirto irakiin ei onnistu muuta kuin velkarahalla, jonka maksaa suomalaisten lapset tulevaisuudessa.

Vierailija
51/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:39"]Eilinen lakko maksoi meille suomalaisille 100 miljoonaa. Nyt leikataan enemmän. Vituttaako?
[/quote]
Maksoi porvarille, ei vituta
Duunari
[/quote]

Porvarille? Sinä sen maksat duunarina.

Porvarilla on mistä antaa. Sinulla ei.

Vierailija
52/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on saatu osalle porukasta syötettyä velkapropagandaa suut ja silmät täyteen ja saatu kauhun valtaan. Juuri kuten on tarkoitus, että saadaan nämä tulonsiirrot köyhiltä ja valtiolta rikkaille toteutettua.
Kokoomus pauhaa velasta jonka itse ovat luoneet. Missä rahat? Kokkarien taskuissa. Otetaan ne sieltä takaisin.

Vierailija
53/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:24"]Olen valmis menemään töihin kun rajat on saatu kiinni ja jo tulleet pakolaiset palautettua. Sitä ennen, no way. Tätä pakolaisaaltoa en ole maksamassa, kun en sitä tilannutkaan. Vaan aivan jotain muuta viime vaaleissa. Pallon jätän niille, jotka luulevat maksukyvyn ja ymmärryksen riittävän. Kun sinä aamulla kiiruhdat töihin, pakolaiset valuvat keskustan kahvioihin notkumaan päiväksi. Esim. oulussa aivan tyypillistä.
[/quote]

Pakolaisille menee 0.2 % budjetista.