Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vauvakuumeinen mies löytää naisen?

Vierailija
19.09.2015 |

Mistä vauvakuumeiset alle 170 cm pitkät löytävät naisen itselleen, kun peruspituusvaatimus suomalaisilla naisilla on tuo 180 cm?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/65 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoo, ettette löydä naista. Onko teillä naiselle liian kovat kriteerit? Eli vaikka itse ette vastaa yleistä komeuskäsitettä, niin vaaditteko, että naisen pitää olla kaunis?

Itse en tunne yhtäkään lyhyttä yksinäistä miestä, pitkiä tunnen muutaman. Appiukkoni on 168 cm ja niin vain vaimon löysi ja lapsiakin siis on. Miehen veli on 170 cm ja hän on toista kertaa naimisissa. Lyhin tuntemani mies on alle 160 cm ja hänelläkin on tyttöystävä.

Oliskohan teissä siis jotain oikeaa vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilla pituus on valttia – lyhyt mies ei naista saa?

http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663

Vierailija
64/65 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmeellistä kuinka tärkeää voi olla miehen pituus naiselle.

Vierailija
65/65 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituus on merkkittävämpi tekijä kumppanissa kuin luonne ja itse ihminen on syytä hakeutua hoitoon ja pian. Kuinka sellainen nainen joka tällä tavalla ajattelee voi edes sanoa ketään miestä pinnalliseksi mistään perseen ja kropan vaatimuksista sillä kroppaa voi parantaa kyllä helposti mutta harvemmin voit kasvaa pituutta venytyspenkissä