Voi ei pian taas aika sanoa heipat aaveelle.
en jaksa rekistöröityä, sekä en halua antaa sähköpostiosoitettani (enkä jaksa tehdä uutta) en myöskään halua hyväksyä käyttäjäsääntöjä.
Oletteko huomanneet, kun aika ajoin tulee tohon eteen se "hyväksy käyttäjäsäännöt" juttu, niin sitä ei tarvi hyväksyä. Klikaan aina koko jutun ohi, ja sitten se katoaa.
bu dum tsss. oon pahis.
Kommentit (13)
Perjantai-illat ihan pilalla... :( Muutama bisse ja aavee - kyllä oli kivaa. Miätähän sitä nyt tekee?
Aaveet varmasti tulevat ikävöimään sinua.
Minäkään en halua rekisteröityä. Harmittaa kun muutaman minuutin päästä pitää taas tyytyä pelkkään viestien lukemiseen :/
Mulle se on hyvä aika alkaa nukkumaan, että ihan hyvä..
Suomi kotimaista, potki pakolaista! :)
voih kuinka kova tyyppi, täällä anonyyminä palstapersuilet. 99 % palstan väestä toivoisivat että painuisit vittuun
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:58"]voih kuinka kova tyyppi, täällä anonyyminä palstapersuilet. 99 % palstan väestä toivoisivat että painuisit vittuun
[/quote]
99% ajattelee samoin kuin minä. :) T.8
Hyviä esimerkkejä siitä, miksi rekkaripakko yölle on laitettu. Jos ei ole tarvetta jutella, jää vaan lukemaan. Samoin toivottavasti se häirikköosuus (ainakin osaltaan) lannistuu siihen, että pitää tehdä käytännön juttuja jatkaakseen häiriköintiä yöllä.
Itse olen avriippuvainen viikonlopun myöhäisiltoina, loin profiilin hyvin anonyymein tiedoin ja elämä jatkuu ennallaan.
MORROOOOOOO!!!!!!!!!PITÄKÄÄ HAUSSKKKKAAAA!!!!!!
No itselläni on tunnus, mutten jaksa kirjautua, eihän täällä ketään ole enää. Ja kun hiljan yritin kirjoitella niin joka ketjun välissä heitti ulos.
ihanaa olla taas täällä t aapee <3