Mitä ihmettä siellä Olympiakomiteassa tapahtuu? :D
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f234af2d-98a0-4abf-8ef5-0974f09ef3…
Naiset ahdistelee miehiä näköjään Vapaavuoren mukaan. 😂
Kommentit (229)
Tainnut viinipäissään Anni vähän kopeloida takamuksia ja etumuksia. Turha väittää ettei naiset harrastaisi koska uskomuksen mukaan eihän miehiä voi ahdistella seksiaalisesti kun ne kaikki tykkää siitä.
Jan kuvitteli, että Vuohijoen sukupuolinen suuntautumisen esille tuominen olisi jonkinlainen kiristyskeino.
Säälittävä tapaus, kertakaikkiaan.
Vapaavuori ja Lehtimäki kostivat.
Anni kun taatusti ei hyväksy noiden sovinistiäijien häiriköintiä...
Vapaavuoren body language tiedotustilaisuudessa jo kertoikin kaiken. Äijä tietää olevansa nyt tienhaarassa uransa suhteen. Vaadittaisiin huipputason viestintä-asiantuntija paikkailemaan jo syntyneitä vahinkoja. Pelkään vain että kohu lisää kierroksia ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa se Anni Vuohijoen kirjoitus. Oli aika mielenkiintoista luettavaa. Vapaavuori sanoo julkisuuteen, että on toinen häirintätapaus, vaikka on Vuohijoelle aiemmin sanonut, etti hänen tapauksessaan ole mitään tutkittavaa kun ei ole mitään tapausta mitä tutkia ja nyt sitten jälkeenpäin onkin sanonut, että juuri Annin "tapauksesta" olikin kyse. Suoraselkäistä toimintaa Vuohijoelta ottaa itse yhteyttä SUEKiin, joka ulkopuolisena organisaationa voi asian tutkia neutraalisti.
Vuohijoen kirjoitus oli kyllä niin sekavaa tekstiä, ettei tuosta ymmärtänyt muuta kuin jättimäisen uhriutumisen.
Ilmeisiä vaikeuksia omista tekemisistään vastuun ottamisen kanssa. Ei todellakaan johtaja-ainesta.
Mutku mutku, kun muutkin niin kyllä mekin saadaan...
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt sitten kun epäilty on nainen, niin kyseessä on ajojahti. Vuohijoki syyllistyy myös ihan samanlaiseen selittelyyn kuin miehet vastaavissa tilanteissa. "Minulla on tapana käyttää ronskia kieltä" "kaikki eivät ymmärrä tyyliäni" Ja kun oli huomautettu humalakäyttäytymisestä niin se oli "vain kaksi lasia viiniä". Hoh hoijaa!
Näiden tapausten myötä paljastuu yhteiskuntamme kaksoisstandardit aika selvästi. Eikö syytösten perinpohjainen tutkiminen ole vähintä mitä voidaan tässä tapauksessa tehdä? Vai koskeeko laki seksuaalisesta häirinnästä ainoastaan miehiä? Siltä se ainakin nyt tuntuu...
Kaikki saisivat erota, koko konkkaronkka!
Mä laitoin palautetta Olympiakomitealle, lopetan urheilijoitten tukemisen jos noi ei saa kenkää!
Vapaavuori ja Lehtimäki osoittavat nyt oman pienuuteensa nyt, koska Anni on taatusti jämäkästi vaatinut tuon Lehtimäkeen liittyvän häirintätapauksen asianmukaista ja avointa käsittelyä.
Ja nyt nuo ukkelit tosiaankin kostavat... Koska ovat niin pieniä miehiä oikeasti...
Räkäporukka vaihtoon, niin OK:n maineen rippeet saadaan ehkä jotenkin pelastettua.
Melkoinen soppa.Annin tekstistä en kyllä ymmärrä mitään..mitä se yritti sanoa.Olen hieman ronski puheissani,en ole juonut viiniä en elä perusHetero suhteessa ..ou jee..
Palkkaa me halutaan lisää mutta kukaan ei oo mitään sanonut eikä tehyt ..
Eikös tämän Olympiakomitean pestiin pitänyt valmistaa Vapaavuoren tietä presidentiksi?
Urheilun parissa 1/3 naisista ahdistellaan ja 1/5 miehistä. Eli erittäin monia miehiäkin. Se että onko se ahdistelu sitten naisten tekemää onkin eri kysymys, johon kuuntelemani asiantuntija ei vastannut.
Siis häh. Ai nyt kun ahdistelusyytökset kohdistuvat naiseen, niin kyseessä onkin joku ”pelolla johtaminen” vai mitä tuossa yritti tuo painonnostajanainen sanoa?
Miksei feministit nyt älähdä kun miehiä ahdistellaan?
Pelkästään liian kaverillisia viestejä on joskus vahingossa lähetetty ja Jan on myös itse joutunut kärsimään pahaa mieltä kun tehdyt teot ja saadut tuomiot ovat tulleet julki, eli kyllä tässä nyt pitäisi Janilta ja Mikalta pyytää anteeksi, onhan tuo ihan lesbokin ja sen sellaista.