Muutto toiselle paikkakunnalle ja lasten tapaaminen
Eron jälkeen on elämään tullut muutoksia, ja nyt näyttää siltä että uusi elämä ja mahdollisesti myös työ on viemässä minua 350 km päähän lapsistani.
Mulla on yhteishuoltajuus lapsiin ja he ovat nykyisin joka toinen viikonloppu + kerran arkena mun luona.
Lapset ovat alakouluikäisiä.
Elämäntilanteen (mahdollisen) muutoksen vuoksi, olen alkanut miettimään kuinka lasten tapaamisen saisi järjestettyä mahdollisimman hyvin. Voisiko joku kertoa omakohtaisia kokemuksia kuinka te olette järjestäneet lapsien vierailut.
Julkinenliikenne (juna) kulkee erittäin hyvin ja ajallisesti noin 4,5h per sivu.
Ja provot saa kirjoitella vaikka jonnekkin muualle...
Kommentit (5)
Alakouluikäinen tuskin tota matkaa itsekseen /sisaruksen kanssa matkustaa, joten jos ex ei lapsia saata niin miten hoidat tapaamiset? Kustannuskysymyskin voi olla.
Vaatii paljon sinulta jotta saat läheiset välit säilytettyä välimatkasta huolimatta. Arki on kuitenkin tärkeää, ei pelkillä lomatapaamisilla kovin pitkään pärjää.
Ei mahdotonta mutta haastavaa.
Tiedän että tässä vastaavassa tilanteessa on monia, mutta voisiko joku kommentoida miten olette järjestelleet asiat...
Koska matka on pienille lapsille auttamatta liian pitkä tapaamiset keksityttävät lähinnä loma-aikoihin. Sekä vietän hotellissa pitkiä viikonloppuja lasten kotipaikkakunnilla.
No just näitä kommentteja kaipaankin.... Jos ei oo muuta kommentoitavaa niin jätä väliin... Kyllä mä ymmärrän että lapset on nro yksi, mutta jos elämän tilanne/työllistyminen vaatii toiselle paikkakunnalle muuttoa niin kyllä tässä tilanteessa työ painaa kupissa aika paljon.
Haluan siis kommentteja kuinka olette järjestelleet käytännön asiat.