Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan tehnyt vauvaa enää 43v?

Vierailija
18.09.2015 |

Onko täällä 43v äidiksi haaveilevia?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 43-vuotias. En ikimaailmassa tekisi enää lasta tässä iässä. Tosin voi johtua siitä että minulla on muutama lasta ja nuorin on 12v. Ehkä olisi eri asia jos saisi esikoisen tässä iässä.

Vierailija
62/73 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... meitä on niin moneksi: on liki seitenkymppisiä isiä, teiniäitejä, on kymmenen pisteen "terveitä" lapsia, jotka oireilee jotain epämäärästä jo päiväkodissa, on Downia tai muita ns. "mukapuutteita" ja silti pärjää aina hyvin, joku syntyy kuurona ja on maailman kaunein, toiselta puuttuu raaja ja se syrjäytyy, joku on ruma, likanen ja ilkeä vaikka sen vanhemmat ois optimaali-ikäsiä hyvinkoulutettuja, joku meistä äideistä kuolee synnytyksessä, jonku lapsen isä tappaa itsensä, suurin osa kakaroista pärjää kuitenki ihan hyvin. Jotku ei jaksa parikymmpisenä ees yhtä lasta, toiset synnyttää nelikymppisenä ja ihmettelee, mikä se tuska vauva-ajassa muka on. Mitä tahansa voi tapahtua. Jokainen toivottu lapsi on kuitenkin toivottu lapsi kaikkine ominaisuuksineen ja jokainen vanhempi on jonku lapsen vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40v. ja haluaisin vielä lapsen. Minulla on yksi lapsi ennestään.. jo koululainen. En tiedä, että saanko miesystävääni tähän koskaan suostumaan... olen siis eronnut lapseni isästä. Joskus mielessä jopa käy, että tekisinkö lapseni yksin... pitää valita jo fiksu mies :) johon ei törmää myöhemmin.

Vierailija
64/73 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen 50 ja raskaana. Repikää siitä.

Vierailija
65/73 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:57"]

Mummoni 1950-luvulla.

[/quote]

Samoin!

Vierailija
66/73 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yksityisellä on yläikäraja yksinäisten naisten hedelmöityshoitoihin?

Vierailija
67/73 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:55"]

Itselläni meni näin. Menin naimisiin 34 vuotiaana. Esikoinen syntyi ollessani 37 vuotias, keskimmäinen lapsista 40 vuotiaana ja nyt 42 vuotiaana odotan meidän perheen kuopusta, jonka La joulukuulle. Sitä ennen kerkeän täyttää tuon otsikossa mainitut 43 vuot

[/quote]ja mä kun pidän itseäni vanhana ns.iltatähden synnyttäjänä olen 34 isoveljet ovat 11 ja kohta 7 vuotiaita koululaisia! Toisaalta mun serkku on vuoden vanhempi ja just näinäpäivinä syntyy heidän esikoisensa.. mutta emäntä sai juurikin vakkari työpaikan ja valmistu muutama vuosi sitten! Näin se elämä heittelee.. 

Mites ap onko esikoinen vai kuopus kyseessä? Miltä itsestäsi tuntuu? Miehestäsi? 

Vierailija
68/73 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti teki kuopuksen juurikin 43v:na. Oli jo kahdelle lapselle isoäiti niin siinä oli kerran kaupassa toisilla mummoilla ihmettelemisen aihetta kun pari muksua huutaa "mummoa" ja yksi "äitiä" :D

Vierailija
69/73 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini sai ensimmäisen ja ainoan lapsensa 45 vuotiaana. Nyt lapsi on 9 vuotta ja mielestäni pitää tädin nuorena.

Vierailija
70/73 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorimmainen syntyi kun olin 42. On nyt kolme, isosisarus 2 v vanhempi.

Lasten vauva-aikoja muistelen haikeana, jaksoin hyvin ja sain paljon äitikavereita jotaka ystävinä vieläkin vaikka lapset on hajaantuneet eri päiväkoteihin. En siis mitenkään erottunut joukosta, tosin asun kalliilla alueella jossa monet tekee uraa ennen lapsia. Vanhempi oli kotihoidossa 4 vuotiaaksi ja nuorempi 3 vuotiaaksi enkä kokenut aikaa mitenkään raskaaksi tosiaan vaikka kuopuksella oli melkoinen infektiokirrekkin vauva talvenaan. Oli ihanaa kokea kotiäiti vuodet , se oli elämäni parasta aikaa.

Nyt kun vauva-ajat on jääneet taakse iskee realismi ehkä enemmän... mietin että olen 60 kun pienempi on aikuinen tai ehkä vielä pahempana 50 kun menee tokalle.

Siis mietin vaan lapsen kannalta tuota, toisaalta monella sama tilanne varmaan luokallaan jos täällä asutaan. Itse olen ikäistäni nuoremman näköinen ( hoikka, kasvohoitoihin upotettu rahaa ,tyyli jne) nyt nelikymppisenä sulaudun kylläihan pikkulapsien äitien joukoon eikä kukaan ole mummoksi luullut mutta varmaan joskus yli 50 v ei mummo lookkia voi enää vältää... Kasvohoitoihin on meinaan jo nyt uponnut rahaa :)

Lisäksi kun lasten isä häipäsi ja olen nyt deitti markkinoilla taas tilanne ei ole kyllä mikään helppo. ikäisteni miesten lapset on jo aikuisia tai teinejä eikä pikkulapsi sirkus kyllä houkuttele kovin montaa ikäistäni.

Vierailija
71/73 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja Häkkinen tais olla 43v kun se nuorempi lapsista syntyi.

Vierailija
72/73 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen 41 -vuotiaana, kakkonen on nyt suunnitteilla.

Vierailija
73/73 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni näin. Menin naimisiin 34 vuotiaana. Esikoinen syntyi ollessani 37 vuotias, keskimmäinen lapsista 40 vuotiaana ja nyt 42 vuotiaana odotan meidän perheen kuopusta, jonka La joulukuulle. Sitä ennen kerkeän täyttää tuon otsikossa mainitut 43 vuot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän