Nainen älkää käyttäkö polvisukkia. Kiitos kun huomioit tämän.
Polvisukat on miehen karkottimet. Etenkin kun käyttää minihameen ja shortsien kanssa. Samoin villasukkia ei käytetä sandaalien kanssa. Vaikka olisi viileämpi sää.
Kommentit (17)
En käytä minihametta tai shortseja. Kyllä käytän polvisukkia. Sinä et määrää.
Eli polvisukat,tsek. En kaipaa miehiä edes hajuetäisyydelle. Toisaalta mulle näyttää riittävän reisitaskuhousut ja kirkkaat hiukset,miehet luulee lepsoksi.
Vierailija kirjoitti:
En käytä minihametta tai shortseja. Kyllä käytän polvisukkia. Sinä et määrää.
Kyllä määrään miehenä. Lyhynnän saksilla sun polvisukat nilkkasukiksi.
Ai, hyvä tietää, että noita voi käyttää miehen karkoittimina.
En käytä enää minihameita,kun en ole enää nuori,enkä varsinkaan polvisukkien kanssa.Housujen kanssa käytän pitsisiä polvisukkien,koska ne näyttävät paremmilta kuin nikllkasukat,minulla on paksut nilkat.
Ehdotan ettet käy aukomaan päätä, ap. Kyseessä voi olla esim. leikkauksessa juuri ollut henkilö, joka joutuu käyttämään lentosukkia päivän pari.
En ole AP olen AS,enkä todellakaan halunnut loukata ketään Minä satun pitämään pitsipolvisukista kerroinhan oman heikkouteni paksut nilkat
Aivan väärä luulo miehistä. Polvisukat on monen mielestä seksikkäät.
Toteutan toiveesi, jos sinä opettelet kirjoittamaan moitteettomasti.
Mun mies ei valita.
On hyvä vaan, jos karkotan vieraat, perverssit kyylääjäät.
T: Tuntematon
Polvisukat, minihame ja ballerinat. Ei voi olla epämuodikkaampaa yhdistelmää.
TÄYSIN eri mieltä. Polvisukat ovat samaan aikaan tyylikkään leikkisät ja seksyt.
Eivät ne toki kaikille sovi. Ja tätä naisten on ilmeisen hankala tajuta, kuten persetrikoiden käytöstänne voimme huomata.
Ei taida tämä käänteispsykologiasi toimia kun ei kukaan näillä säillä mitään minihameita pidä muutenkaan.
Fiksu ja korkeasti koulutettu tyttönen ei käytä polvisukkia. Hän jo koulutuksen puolelta tietää kuinka pukeutua. Polvisukat ei kuulu fiksulle koulutetulle tyttöselle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ja korkeasti koulutettu tyttönen ei käytä polvisukkia. Hän jo koulutuksen puolelta tietää kuinka pukeutua. Polvisukat ei kuulu fiksulle koulutetulle tyttöselle.
Ap
Naisetpa vähät välittää perversseistä, jotka yrittävät määrittää naiseutta ja älykkyyttä pelkän vaatetuksen kautta.
T: Tuntematon
Sama kuin ulkona +8, henkilöllä t-paita ja shortsit, joka kerta tulee mieleen että mitähän on jäänyt väliin...