Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa tänään Vain Elämää?

Vierailija
18.09.2015 |

Minua ei tämän kauden artistit sytytä lainkaan (Antti T. ihan ok), mutta silti voisin ensimmäisen jakson katsoa.

On ihan kiva nähdä kun artistit saapuvat paikalle ja katsella heidän välistä vuorovaikutustaan. Onneksi kausi ei sentään ala Vilkkumaan päivällä..:D

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä menen tosielämän Vain elämää tähtien kanssa lähiöbaariin laulamaan karaokea!

Vierailija
22/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:55"]En, niin huonot artistit valittu että boikottiin menee, samoin meni toisella tuotantokaudella [/quote] Joka toinen vuosi on artistien lamavuosi. Huhujen mukaan ensi kaudelle olisivat alustavasti lupautuneet mukaan nämä: ville valo karita mattila robin chisu eino grön aw yrjänä johanna kurkela [/quote] Jos Yrjänä sinne menee niin loppuu CMXn kuuntelu tässä taloudessa. Luulis sitä paitsi sen olevan liian älyllistä/vaikeaa musiikkia tuota ohjelmaa seuraaville. [/quote] Mä toivoisin ohjelmaan nimenomaan A.W.:ta ja Jarkko Martikaista, koska pidän heidän musiikistaan ja olisi ilo kuulla miten tulkitsevat muidenkin biisejä. Toisin sanoen ohjelmaa olisi miellyttävämpi seurata. Tietysti toivoisin myös, että samaisella kaudella olisi myös muita "parempia" artisteja, jotta taso olisi korkealla. Minulle on ihan sama ymmärtääkö valtaosa katsojista heidän musiikkiaan vai ei. Tärkeintä, että itse viihdyn ;)

[/quote]

Mua vaan hirvittää että ohjelman myötä CMXn ja Martikaisen kaltaiset artistit saattaisivat mennä liian kaupalliseen suuntaan ja musastakin tulisi jotain massatuotantopaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon.

Vierailija
24/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:55"]En, niin huonot artistit valittu että boikottiin menee, samoin meni toisella tuotantokaudella [/quote] Joka toinen vuosi on artistien lamavuosi. Huhujen mukaan ensi kaudelle olisivat alustavasti lupautuneet mukaan nämä: ville valo karita mattila robin chisu eino grön aw yrjänä johanna kurkela

[/quote]

Jos Yrjänä sinne menee niin loppuu CMXn kuuntelu tässä taloudessa. Luulis sitä paitsi sen olevan liian älyllistä/vaikeaa musiikkia tuota ohjelmaa seuraaville.
[/quote]
Äly on kaukana ainakin sinusta... :D

Vierailija
25/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida katsoa. Jo esittelyt on olleet niin teennäistä keekoilua. Nyt kun kaikki tietää millainen ohjelma on, niin sitten käyttäydytään jo valmiin kaavan mukaan. Riehutaan ja sitten itketään taas välillä.

Vierailija
26/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
27/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:24"]

Minua ei tämän kauden artistit sytytä lainkaan (Antti T. ihan ok), mutta silti voisin ensimmäisen jakson katsoa. On ihan kiva nähdä kun artistit saapuvat paikalle ja katsella heidän välistä vuorovaikutustaan. Onneksi kausi ei sentään ala Vilkkumaan päivällä..:D

[/quote]

En. Rosti ja Vilkkumaa saavat voimaan pahoin, muut hälläväliä, no Tuiskun päivän katson..ehkä.

Vierailija
28/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuolemaa oli paljon parempi... tulispa toinen kausi.

Vierailija
29/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! En aio. Kauheeta sontaa koko ohjelma.

Vierailija
30/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson.

Vierailija
31/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:53"]En todellakaan. En kyllä edes tiedä että mistä on kysymys, eikä kiinnosta.
Televisio on junteille muutenkin.
[/quote]

Näin on. Älyköt löytyvät av:lta.

Vierailija
32/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Vain epätoivoiset hasbeenit ja nobodyt  menevät sinne vetistelemään saadakseen uralleen nostetta. Jos oisin itse ammattilaulaja kieltäytyisin moisesta hömpötyksestä.Vielä euroviisujakin nolompi viritelmä.

Vierailija
33/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin päivää ootan, että jos mun lempparit olis esityslistalla...

Vierailija
34/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pave maijanen pettymys. Vaikuttaa pahasti alkoholisoituneelta... Alisuoriutuu versioistaan...

Vierailija
35/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ei tulisi mieleenkään, koska kyseessä on vain monikansallisten levy-yhtiöiden formaatti, jolla ne saavat artististeilleen lisänäkyvyyttä tyhmien katsojien avulla.

Vierailija
36/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaan päivä oli tähän mennessä paras, koska sen verran muistoja omasta lapsuudesta. Anssi Kelan päivää myös odotan ja toivon ettei mitään uusia biisejä olis mukana. Vanhat parhaat, ne 90 luvun biisit. Muista en niin paljon välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä