Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään vietyä varastoon laatikollisen joulukoristeita, mitkä ovat odottaneet vain 3 kk eteisen nurkassa

Vierailija
31.03.2022 |

Mites teillä muilla menee?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin iltapukua lähes kolme vuotta sitten, ja se roikkuu vieläkin käytön jäljiltä, pesemättömänä, makkarissa vaatekaapin oven ulkopuolella.

Vierailija
42/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään vein olohuoneesta portaikkoon laatikollisen joulukoristeita. Siitä ne vielä pitäisi siirtää varastoon. Kattelin parvekkeelta ja huomasin, että pihakuusessa on vielä jouluvalot... Kuusi pitäisi kyllä viedä jo kuistilta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun innoittaman sain vihdoin siirrettyä olohuoneen lattialla lojuneen joulupukinpartalaatikon makuuhuoneen kaappiin pois tieltä.

Vierailija
44/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muuttolaatikoita, jotka olivat ensin 7 vuotta avaamattomana kerrostalon häkkivarastossa ja nyt 18 vuotta edelleen avaamattomana oman talon varastossa.

Mulla on vielä toivoa toi kohtalontoveri. Muutin viisi vuotta sitten ja olohuone on täynnä pelkkiä avaamattomia muuttolaatikoita. Ei ole juu varastossa nämä. Kivahan se on selitellä muille, kun tässä muutin...

Vierailija
45/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sMOO kirjoitti:

mitä niitä varastoon viemään, seuraava joulu on ovella ennenku huomaakaan

🎄🎁

Joo, mä huomasin tämän. Enää en kanna ikkunassa olevia jouluvaloja varastoon; pistän sen huoneen vaatekaappiin, mihin ne valot laitan.

Vierailija
46/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sMOO kirjoitti:

🎄🎁

Tätä olin juuri tulossa kommetoimaan, että kohtahan se on joulu taas ennen kuin arvataankaan!

Ihan mahtava ketju! Niin ja mulla on vielä joulukuusi ihan täysin koristein olkkarissa. Kattellaan, jos pääsiäisenä jaksaisin ruveta sitä riisumaan. Saattaa olla, että siirrän harkintaa juhannukseen.

Onko valot kans? Mies rupes valittamaan niistä valoista, kun naapuriin näkyy. Keräsin sitten kuusen pois koristeineen ja valoineen kuukausi sitten.

Vierailija
47/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin tähän kämppään lokakuun alussa ja mulla on vielä yksi laatikko purkamatta. Tungin sen vaan makuuhuoneeseen. No ei siellä mitään kovin tärkeää ole, kun ei ole tarvinut avata koko laatikkoa. Vois heittää suosiolla roskiin. Sais vaan aikaseks.

Meillä on yhden sukulaisen yrityksen varastossa yksi lavallinen muuttolaatikoita, jotka pakattiin sinne kymmenen vuotta sitten. On kyllä muutamaankin kertaan käynyt mielessä, että pitäisi ehkä hakea ne pois. 

Vierailija
48/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sMOO kirjoitti:

🎄🎁

Tätä olin juuri tulossa kommetoimaan, että kohtahan se on joulu taas ennen kuin arvataankaan!

Ihan mahtava ketju! Niin ja mulla on vielä joulukuusi ihan täysin koristein olkkarissa. Kattellaan, jos pääsiäisenä jaksaisin ruveta sitä riisumaan. Saattaa olla, että siirrän harkintaa juhannukseen.

Onko valot kans? Mies rupes valittamaan niistä valoista, kun naapuriin näkyy. Keräsin sitten kuusen pois koristeineen ja valoineen kuukausi sitten.

On tietty valot myös viritettynä kuuseen, mutta harvemmin enää näin keväämmällä pidän valoja päällä. Kuusi on kaunis muutenkin ja koristeet kimaltavat hienosti päivänvalossa :D

Vierailija
49/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niin monet naurut tästä ketjusta, että kiitos!! Ja lohduttaa, koska itsekin olen aivan älyttömän laiska ja saamaton. Matkalaukut eteisessä kuukausikaupalla jne.

Vierailija
50/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parvekkeella vieläkin jouluvalot ,:DD

Niin meilläkin pihalla, mutta ei niitä johtoja tuolta lumen ja jään alta kaiva erkkikään.. eli varmaan vielä juhannuksena noi roikkuu pensaissa. Sammutetu ne sentään on, kytkentä on talossa onneksi 

Vierailija
51/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Mulla nuo laatikot odottavat tuossa olohuoneen oven pielessä, koska eteinen on niin pieni. Nytkin on vain yksi vapaapäivä niin taitavat jäädä varastoon viemättä. EI JAKSA.

Vierailija
52/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräyskartongit odottaneet kolme viikkoa terassin oven pielessä roskakatokseen viemistä. Muutaman päivän tuijotellut kuihtuneita tulppaaneja maljakossa ja miettinyt, että pitäisi heittää pois.

Vierailija
53/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella on valot ajastimella ja tuntuu hassulta, kun ne syttyvät illalla ja on vielä ihan valoisaa.  

Vierailija
54/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tänään jaksaisin kantaa vintille joulutontut. 

Vierailija
55/56 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joulukuusi helmikuun loppuun. Sitten viskasin sen ikkunasta ulos jalkoineen. Tuolla se vielä töröttää hangessa kiinni.

Vierailija
56/56 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muuttolaatikoita, jotka olivat ensin 7 vuotta avaamattomana kerrostalon häkkivarastossa ja nyt 18 vuotta edelleen avaamattomana oman talon varastossa.

Mulla on vielä toivoa toi kohtalontoveri. Muutin viisi vuotta sitten ja olohuone on täynnä pelkkiä avaamattomia muuttolaatikoita. Ei ole juu varastossa nämä. Kivahan se on selitellä muille, kun tässä muutin...

Luulin että omat 2 vuotta muutosta lojuneet laatikot olivat jo täysin käsittämättömättömiä :D