Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään vietyä varastoon laatikollisen joulukoristeita, mitkä ovat odottaneet vain 3 kk eteisen nurkassa

Vierailija
31.03.2022 |

Mites teillä muilla menee?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin joulukuussa, olkkarissa on vieläkin 3 muuttolaatikkoa. Oon selittänyt itelleni että ne poistaa kivasti kaikua eli parantavat akustiikkaa 😄

Vierailija
22/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joulukoristeet pahvilaatikossa olohuoneen pöydällä. Pitäisi viedä ne eteiseen, nousta jakkaralle ja laittaa kaapin ylähyllylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka noin vi tun saamattomia vätyksiä jotku voivat edes olla niinkuin esim. Kolme ensimmäistä viestiä ketjussa!?? Ei kannata hirveästi ihmetellä jos elämässä ei menesty ja mistään ei tule mitään.

"Myötätunnon puute on yhtä vulgaaria kuin kyynelten tulva"  ( Lady Violet, Downton Abbey)

Kyllä myötätuntoa löytyy kun sille on joku oikea ja todellinen syy. Mutta asioiden hoitamatta jättämiselle ja yleiselle saamattomuudelle ei tosiaan sitä myötätuntoa löydy!

Sille, ettei saa hoidettua asioita voi olla vaikka mitä syitä. Mm. masennus, sairaus, esim. läheisen sairastuminen, kuolema jne. 

Vierailija
24/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se välillä tuntuu vaativan aikamoisen ponnistuksen että saa jonkun jutun tehty, jotenkin se ylimääräinen irtoroina välillä sulautuu ympäristöön :) en tiedä vaikuttaako koronan myötä tulleet etätyöt että kaikki ei ole niin just ja ehtii myöhemminkin. Välillä toki iskee jotakin järjestelypiikkejä. Mullakin saattaa keittiön pöydällä ja keittiö tasoilla makoilla monenlaista tavaraa odottamassa jotakin jatkokäsittelyä. Kotini ei silti ole mikään läävä, se on reilussa vartissa järkättävissä edustuskelpoiseksi :)

Vierailija
25/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuttolaatikoita, jotka olivat ensin 7 vuotta avaamattomana kerrostalon häkkivarastossa ja nyt 18 vuotta edelleen avaamattomana oman talon varastossa.

Vierailija
26/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä jouluverhot ikkunassa, ei haittaa.

Vierailija
27/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä niitä varastoon viemään, seuraava joulu on ovella ennenku huomaakaan

🎄🎁

Vierailija
28/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin viikko sitten ovikranssin, jossa oli mm. tonttuja ja enkeleitä. Oli lapsen omatekemä, joten ei niin noloa.

Vierailija
29/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sMOO kirjoitti:

🎄🎁

Jep, kohta on juhannus ja siitä ei mene enää kauaa kun onkin taas joulu. :D

Vierailija
30/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin toissapäivänä joulukoristeet pois säilöön ja  otin samalla esille pääsiäiskoristeet. Huomenna jatkan siivousta ja koristelen kevätkuntoon. Punaisesta ja kullasta keltaiseen ja vihreään. Keltaiset kierrekynttilät pitää vielä hommata.

Vierailija
31/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräsin toissapäivänä joulukoristeet pois säilöön ja  otin samalla esille pääsiäiskoristeet. Huomenna jatkan siivousta ja koristelen kevätkuntoon. Punaisesta ja kullasta keltaiseen ja vihreään. Keltaiset kierrekynttilät pitää vielä hommata.

Oliko sulla oikeasti joulukoristeet esillä vai jossain laatikossa?

Vierailija
32/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon oottanut 3 kuukautta että oppisit jotkan ja muutkin j-pronominit.

Vierailija
33/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sMOO kirjoitti:

🎄🎁

Tätä olin juuri tulossa kommetoimaan, että kohtahan se on joulu taas ennen kuin arvataankaan!

Ihan mahtava ketju! Niin ja mulla on vielä joulukuusi ihan täysin koristein olkkarissa. Kattellaan, jos pääsiäisenä jaksaisin ruveta sitä riisumaan. Saattaa olla, että siirrän harkintaa juhannukseen.

Vierailija
34/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla oikeasti joulukoristeet esillä vai jossain laatikossa?

Esillä. Kaksi pientä kuusta, englantilainen puukuusi (rakas muistoni Englannin vuosiltani), tähtiä kaikenlaisia isoista pieniin (rakastan tähtiä ja ei todellakaan liity mitenkään USA:han vaan tähtiharrastukseeni, astronomiaan, tähtien valokuvaamiseen), lumiukkoja kaikenlaisia, tonttuja, enkeleitä, pieniä ikoneita (en ole yhtään uskonnollinen, tai siis olen pakana, mutta pidän kovasti venäläisistä pienistä ikoneista, ne ovat kauniita), koristepalloja (hopeisia ja kultaisia) sekä kynttilöitä ja lyhtyjä kaikenlaisia.

Tuleeko ahdistunut olo kaikesta krääsästä? Minulle ei, ne soljahtavat isoon kämppään mukavasti ja tuovat kodikkuutta. Kotini on linnani ja sisustan sen miten haluan.

Pääsiäiseksi tipuasetelmia, erilaisia munia (monet niistäkin muuten venäläistyylisiä, heh, pitäisiköhän boikotoida, noooooot), pajunoksia höyhenkoristein, jäniksiä, keltaisia ja vihreitä kynttilöitä.

Vierailija
35/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parvekkeella vieläkin jouluvalot ,:DD

Mulla ne on katajissa, jotka on jääneet lumikinosten alle. Voi olla, että vappuna ne saan jouluvalot sieltä pois tai sitten en, mutta ainakin juhannukseen mennessä. 

Vierailija
36/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parvekkeella vieläkin jouluvalot ,:DD

Mulla kuusi ei enää varistele neulasiaan. Kaikki kun on jo tippuneet aja edelleen lattialla.

On se ennen joulua saatava pois.

Vierailija
37/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korjaamatta kassillinen vaatteita, jotka ovat menneet rikki kymmenen vuotta sitten (siis tyyliin nappi irronnut tai pieni halkeama saumassa). Pitää kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja korjata nuo.

Vierailija
38/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vein muovisen joulukuusen tiistaina varastoon. Oli eteisessä odottamassa.

Mulla on muovinen joulukuusi edelleen olohuoneessa, joululta 2020. Menee ihan viherkasvista kun ei ole liian iso.

Vierailija
39/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monella vielä jouluvalot pihalla ja tuskin niitä ovat unohtaneet. Pitävät niin kauan kunnes on kunnolla valoisaa.

Vierailija
40/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään korjattavaa. Yksi vuosi oli joulukoriste ovessa.

Mies kysyi mitä mieltä olen jos jollain ovessa vielä joulukoriste. Vastasin että elämänhallinta hukassa. Mies nauroi ja juoksin ovelle niin joulupukki se roikkui meidän ulko-ovessa.