Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään vietyä varastoon laatikollisen joulukoristeita, mitkä ovat odottaneet vain 3 kk eteisen nurkassa

Vierailija
31.03.2022 |

Mites teillä muilla menee?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä nuo joulukyntteliköt pöydillä. Paljon muuta joulua ei sitten ollutkaan.

Vierailija
2/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli astianpesukone kaksi ja puoli vuotta eteisessä, kunnes jaksoin kytkeä sen kiinni.

-add

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro jo, mitkä on odottaneet siellä eteisen nurkassa!

Vierailija
4/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noin vi tun saamattomia vätyksiä jotku voivat edes olla niinkuin esim. Kolme ensimmäistä viestiä ketjussa!?? Ei kannata hirveästi ihmetellä jos elämässä ei menesty ja mistään ei tule mitään.

Vierailija
5/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka noin vi tun saamattomia vätyksiä jotku voivat edes olla niinkuin esim. Kolme ensimmäistä viestiä ketjussa!?? Ei kannata hirveästi ihmetellä jos elämässä ei menesty ja mistään ei tule mitään.

"Myötätunnon puute on yhtä vulgaaria kuin kyynelten tulva"  ( Lady Violet, Downton Abbey)

Vierailija
6/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palaa vielä jouluvalot parvekkeen kaiteessa :D

Vierailija
7/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joululiinat vielä pöydillä.

Vierailija
8/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä hätäilemään. Mun motto on: älä tee sitä tänään, jonka voit jättää huomennakin tekemättä.

Vierailija
9/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parvekkeella vieläkin jouluvalot ,:DD

Vierailija
10/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä ap! :)

Vierailija
11/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on pääsiäisnoita keittiössä ihan vakkarina, kas kun se on lähes omakuva:) Pitäähän se keittössä olla vahti, jos varsinainen kokki on jossain muualla.

Vierailija
12/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin tähän kämppään lokakuun alussa ja mulla on vielä yksi laatikko purkamatta. Tungin sen vaan makuuhuoneeseen. No ei siellä mitään kovin tärkeää ole, kun ei ole tarvinut avata koko laatikkoa. Vois heittää suosiolla roskiin. Sais vaan aikaseks.

Vierailija
13/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jouluvalot odottavat poiskeräämistä ja makuuhuoneessa on jo kuukausia ollut pussi kierrätykseen meneviä vaatteita odottamassa poisvientiä.

En silti koe, ettenkö olisi ihan hyvin elämässä menestynyt. Minulla on arvostettu akateeminen koulutus ja hyväpalkkainen työ. Harrastan aktiivisesti ja olen mukana järjestötoiminnassa. Työasioissa olen ripeä ja aikaansaava, mutta kotihommat ei niin nappaa. Sori siitä.

Vierailija
14/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Myötätunnon puute on yhtä vulgaaria kuin kyynelten tulva"  ( Lady Violet, Downton Abbey)

Kyllä myötätuntoa löytyy kun sille on joku oikea ja todellinen syy. Mutta asioiden hoitamatta jättämiselle ja yleiselle saamattomuudelle ei tosiaan sitä myötätuntoa löydy!

Vierailija
15/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entas kun on jo menestynyt ja kerannyt huomattavan omaisuuden ja paljon meritteja toistaan?

Vierailija
16/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli astianpesukone kaksi ja puoli vuotta eteisessä, kunnes jaksoin kytkeä sen kiinni.

-add

Tämä oli lohduttavaa kuulla, kun itsekin vitkuttelen kaikkien asioiden kanssa. Kiitos, että kerroit tarinasi.  

Vierailija
17/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lokakuussa matkalla ja matkalaukku on edelleen purkamatta.

Vierailija
18/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista menoa minusta. Minä laitoin kuusen jalan vaatehuoneeseen hiihtoloman lopulla ja nyt voisi verhot vaihtaa. Ei se oo niin justiinsa, on muutakin elämää kun taloa laittaa.

Vierailija
19/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kimaltava tähdenlentokoriste ainakin 5 vuotta kaapin ovessa, siinä on keskellä Rafaelin enkeli se perinteinen

Vierailija
20/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein muovisen joulukuusen tiistaina varastoon. Oli eteisessä odottamassa.