Välillä tuntuu, että avuttomat naiset ovat pahimpia sovinisteja
Koska itse eivät jotain osaa, niin kukaan muukaan nainen ei tietenkään voi osata, vaan täytyy aina miehiltä pyytää apua. Säälittävää.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:02"]
Välillä tuntuu, että naiset jotka mollaavat naisia ovat niitä pahimpia.
[/quote]
Mutta se ei ole sitä NAISVIHAA , mitä palstallakin aina mainostetaan? Eihän?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:23"]
Miksi tehdä itse kun mies hoitaa asian puolestasi miehekkäästi? Jokainen varmasti oppii tarvittavat asiat ja tehtävät, mutta tietyt sukupuoliroolit säilytetään ainakin tässä perheessä.
[/quote]
Mitäs sitten kun se sun miehesi siitä kuolee? Kukas ne hommat sitten osaa? On ollut aika surullista seurata vierestä kun yksikin tuttu rouva lähes kuusikymppisenä ekan kerran joutui esim sen tosiasian eteen, että laskuja pitää maksaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:26"]
Miksi tehdä itse kun mies hoitaa asian puolestasi miehekkäästi? Jokainen varmasti oppii tarvittavat asiat ja tehtävät, mutta tietyt sukupuoliroolit säilytetään ainakin tässä perheessä.
[/quote]
Mitäs sitten kun se sun miehesi siitä kuolee? Kukas ne hommat sitten osaa? On ollut aika surullista seurata vierestä kun yksikin tuttu rouva lähes kuusikymppisenä ekan kerran joutui esim sen tosiasian eteen, että laskuja pitää maksaa.
[/quote]
Olen ollut yksin asuva sinkku ennen miestäni. Ei ne lampunvaihtamistaidot mihinkään häviä ja aina olen valmis oppimaan uutta tarvittaessa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:02"]
Välillä tuntuu, että naiset jotka mollaavat naisia ovat niitä pahimpia.
[/quote]
Mutta se ei ole sitä NAISVIHAA , mitä palstallakin aina mainostetaan? Eihän?
[/quote]
Ei tietenkään. Naisviha on rekisteröity tavaramerkki, jonka käyttö kuuluu feministisiin tarkoitusperiin.
Samoin kuin nainen on aina uhri, äitimyytti, naisen euro, lasikatto jne.
Feministi tasa-arvo ajavana ihmisenä pitää uhriutumisesta, ja hakee omiin ongelmiinsa syyllisen aina muista.
Miten sitä onnistutaanki vetää ääripäät joka asiaan. Joko oot liian miehekäs ja teet muka kaiken itse vaikka tekis jotain tai avuton nainen joka ei tee mitään jos korkki on pullossa tiukemmin kiinni ja mies avaa :'D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:44"]
Niinpä. Ei saada pullonkorkkeja auki, ei osata vaihtaa lamppuja tms. Ei ihme, että naisia ei kunnioiteta.
[/quote]No kai sitä osais hoitaa. Mutta oon niin kova feministi että käskytän miehet niihin hommiin. Haloo. Sama asia kun että ottaa drinkkejä vastaan. Totta kai juon ne, en kuitenkaan aio mitään vastalahjaa antaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:48"]Joskus tuntuu, että pahimmat feministit ovat rumia, jotka eivät miehiltä apua saa. Tai sitten vanhoja katkeroituneita naisia.
[/quote]
Niin onneksi en itse tarvi niin paljon apua. Osaan paljon itse ja jos tarvin vaikka kuunteluapua, menen terapiaan.:)
Meillä ainakin mies pyytää useammin minua avaamaan tölkin tai pullon, kun ei saa itse auki.
Samoin itseäni ärsyttää suunnattomasti tuollaiset naiset, jotka vievät naissukupuolen kehitystä taaksepäin tuolla muka-avuttomuudellaan.
Tulee mieleen eräs jotenkin aiheeseen liittyvä esimerkki omasta lähipiiristä. Mieheni sukulaiset tarvitsevat usein apua tietokoneiden ja muiden teknisten laitteiden kanssa. Aiemmin he pyysivät aina näissä asioissa apua mieheltäni ja hänen veljeltään, eikä minun oletettu tietenkään tietävän näistä asioista yhtään mitään, olinhan heidän silmissään automaattisesti vain avuton nainen, joka ei varmasti edes viitsisi vaivautua opettelemaan tuollaisia "miesten hommia". No kerran kuitenkin tarjoiduin auttamaan, koska kukaan ei oikein saanut ongelmaa ratkaistuksi ja tiesin mistä voisi olla kyse. Tämän jälkeen minua on sitten pyydetty yhtä lailla auttamaan, kuten suvun nuoria miehiäkin ja onpa jopa tutuleerattu tietokoneneroksi mieheni sukulaisten toimesta.
Yritin tuolla ylläolevalla tarinalla kertoa, että jos naisetkin näkevät pikkuisen vaivaa, niin heidät kyllä useimmiten otetaan vakavasti. Tuntuu, vain että monet eivät edes tätä halua vaan haluavat ikuisesti pitää itsellään sen avuttoman naisen leiman.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:26"]
[/quote]
[/quote]
Mikäs siinä oli niin surullista? Ehkä hän ei itse nähnyt asiaa niin... Ja mitäs se edes sulle kuuluu? En kestä ihmisiä, jotka haluaa aina muiden elämää arvostella.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:57"]
Meillä ainakin mies pyytää useammin minua avaamaan tölkin tai pullon, kun ei saa itse auki.
Samoin itseäni ärsyttää suunnattomasti tuollaiset naiset, jotka vievät naissukupuolen kehitystä taaksepäin tuolla muka-avuttomuudellaan.
Tulee mieleen eräs jotenkin aiheeseen liittyvä esimerkki omasta lähipiiristä. Mieheni sukulaiset tarvitsevat usein apua tietokoneiden ja muiden teknisten laitteiden kanssa. Aiemmin he pyysivät aina näissä asioissa apua mieheltäni ja hänen veljeltään, eikä minun oletettu tietenkään tietävän näistä asioista yhtään mitään, olinhan heidän silmissään automaattisesti vain avuton nainen, joka ei varmasti edes viitsisi vaivautua opettelemaan tuollaisia "miesten hommia". No kerran kuitenkin tarjoiduin auttamaan, koska kukaan ei oikein saanut ongelmaa ratkaistuksi ja tiesin mistä voisi olla kyse. Tämän jälkeen minua on sitten pyydetty yhtä lailla auttamaan, kuten suvun nuoria miehiäkin ja onpa jopa tutuleerattu tietokoneneroksi mieheni sukulaisten toimesta.
Yritin tuolla ylläolevalla tarinalla kertoa, että jos naisetkin näkevät pikkuisen vaivaa, niin heidät kyllä useimmiten otetaan vakavasti. Tuntuu, vain että monet eivät edes tätä halua vaan haluavat ikuisesti pitää itsellään sen avuttoman naisen leiman.
[/quote]
Miten nolo sun mies on? Vie vaan miessukupuolen arvostusta alemmas tuolla avuttomuudellaan!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:57"]
[/quote]
Ihan sairas näkökulma et naisten tarvis nähdä vaivaa et meidät otetaan vakavasti. Teet karhunpalveluksen meille naisille tuolla puheella. Sun mies saa kyllä olla avuton, se on ok.
Tuollainen minä pärjään yksin- ajettelu on jo menneen talven lumia. Sen tilalle on tullut verkostoituminen ja yhteistyö. Toimitaan yhdessä, toisen panosta arvostaen ja se että sukupuolten tasa-arvo on lähtökohta eikä mitään tarvi toisen sukupuolen todistella.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:44"]
Niinpä. Ei saada pullonkorkkeja auki, ei osata vaihtaa lamppuja tms. Ei ihme, että naisia ei kunnioiteta.
[/quote]
No voi elämä! Siitäkö meidän naisten kunnioitus on kiinni? Kyllä pahinta on se, et joidenkin naisten mielestä naisten tulee ansaita jotenkin kunnioituksensa ja todistella jatkuvasti jotain. Ja nää kuvittelee vielä olevansa jotain naisten oikeuksien puolustajia...
Mä lähden siitä, että on asioita, joita voi tehdä itse oman osaamisen ja viitsimisen mukaan. Tyyliin vaihtaa autoon renkaat, laittaa tietokoneen käyttökuntoon, mitä tahansa. Mutta jos ei osaa tai viitsi, niin sitten maksaa ammattilaiselle tämän tekemästä työstä. Ei mua kiinnosta rassata auton moottoria vaan maksan mielelläni huollosta asiantuntijalle.
Pointti on se, että ei pidä teettää kavereilla tai sukulaisilla töitä, joita ei itse muka osaa/viitsi tai joita ei ole varaa ostaa ulkoa. Pätee sekä miehiin että naisiin. Jos käyt töissä, sinulla on rahaa ja voit ostaa. Jos et, voit käyttää vapaa-aikaa opettelemiseen. Kummassakaan tavassa ei ole mitään avutonta, sovinistista tai feminismiä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:06"]
[/quote]
Katsos kun feministejä ärsyttää, et te teette tuon valinnan. Naisten valinnanvapaus ei saa tarkoittaa jotain feministien aatteen vastaista. Koskaan.
[/quote]
Ei ku sori, unohdin... Maahanmuuttajille (mitä etnisempään suuntaan mennään sitä enemmän säännöt poikkeaa) on eri säännöt. Niissä yhteisöissä ei haittaa vaikka naisten asema olis mitä tahansa. Siihen ei puututa millään. Onhan se nyt kamalampaa jos naapurin Pirkko ei saa pulloa itse auki!