Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Taidan olla outolintu, jos sanon, että viihdyn paremmin prismoissa. Joka kerta kun olen citymarketissa, tulee hieman tukala olo
Olin aiemmin Prismassa töissä, mutta olen nyt laittanut avoimet hakemuksen kaupungin Cittareihin. Se S-mobiilin puljaaminen kassalla on yllättävän kuormittavaa, sitä valitti monet muutkin Prisman työntekijät. Myyjän pitää siis manuaalisesti laittaa se mobiiliale kun asiakas näyttää kupongin. K-ryhmän sovelluksella vaan aktivoidaan kuponki ja ale siirtyy automaattisesti plussa-kortille, sen kun vaan näyttää kortin siinä kassalla, myyjällekään ei voi tulla virhettä ainakaan tuossa mobiiliasiassa.
Taneli Mäkelän takia S-ryhmä saa painua helvettiin!
Cittari ja K-Marketit tiedottavat tarjouksistaan hyvin mm. Helsingin Sanomissa ja oman kaupungin paikallislehdessä. Näin tulee Cittarin tarjouksista ja tuotteista tietoa ja käytyä Cittarissa, kun voi jo kotona laatia tarkempaa ostoslistaa. Prisma tuli juuri Cittarin naapuriksi ostoskeskukseen, mutta Prisman tarjouksista ja tuotteista ei minkäänlaista mainosta missään ja siksi Cittariin. Prisman olisi syytä vaihtaa markkinoinnista vastaavat.
cittari. eivät osallistuneet viimisiin polittisiin kampanjoihin
S-kaupasta haen useimmat päivittäistavarat, koska tottunut heidän valikoimaan ja kauppa lähellä. Cittariin ajan kerran viikossa ostamaan erikoisemmat herkut, koska siellä on paaaaljon laajempi valikoima parempia herkkuja.
Prisma, Cittari ja Lidl aivan naapurissa. Pääsääntöisesti tulee käytyä Prismassa. Bonusjärjestelmä, kotimaisuus sekä hinta- ja laatusuhde ovat ne tärkeimmät syyt. Cittarissa on hieman korkeammat hinnat. Siellä on kuitenkin usein tarjouksia, joihin ei voi olla tarttumatta. Lidl:n tarjoukset ovat joskus olleet ihan ok, mutta henkilökohtainen Lidl-plus appi ei innosta (tiedän kyllä QR-koodin kuvakaappausmahdollisuudesta). Vuodenvaihteen uudistuksen jälkeen kuponkitarjouksien määrä romahtanut eikä muutenkaan ole ollut mullistavia tarjouksia.
Olen ehdottomasti Citymarket ja K-Supermarket ihminen. Ei ole tarvetta vaihtaa, Lidlissä joskus myös käyn mutta harvoin.
Prismassa tulee aina käytyä. En tykkää sittarin pahvitelineistä, siis niistä mainospahveista, joita eri tuottajat kuskaavat kauppoihin. Prisma on siisti kauppa.
No onneksi en kumpikaan. Käyn aina ruokaostoksilla K-Marketissa joka on meitä lähinnä.
Cittarin tunnelma on jotenkin viihtyisämpi. Prisma on kolkko ja kylmän kalsea. Mieluiten käyn Lidlissä.
Prisma on se minkä kukkaro kestää. CM tosi paljon kalliimpi, selkeä ero on, menis varmaan satanen enemmän kuussa jos siellä käytäisiin, nyt menee jo muutenkin tarpeeksi ruokakauppaan. Lidlin valikoima huono ja jotenkin epäilyttävä, mehut lisäaineita täynnä ja muutenkin kauppa täynnä pelkkää höttöä. Eli Prisma.
Mä olen lähinkauppa-ihminen.
Kun olen liikenteessä, poikkean siihen kulloisenkin matkan varrella olevaan kauppaan.
Leivoin juuri rahkapiirakkaa. - Rahka on K-Marketista, piirakkapohjan kauraryynit Prismasta.
lisäksi kauppias rikastuu siinä sivussa
Seppälän ja keljon prisma..ja pirkkala..käydään toki molemmissa eli cm ja äss ryhmän kaupat. Paremmat bonukset ässkaupoissa..cm pirkkala hyvät herkut. Eli molemmat ok. Täältä 100km molempiin. Seinäjoella en käy ku eteläpohjalainen liikennekulttuuri on että aina eteen kolmion takaa..joskus en varmaan jarruta vaan kolautan nissanlippalakkia. Voimia kaikille ja aamulla töihin..😀😀
Kävin pitkästä aikaa Prismassa ja muistin taas miksi olen Lidliläinen. Hedelmien ja vihannesten punnitsemisen hoitaa kassa, joka nopeuttaa kaupassa käyntiä valtavasti. Asiat löytyy oikeilta paikoilta, eikä tarvi pyöriä kauppaa ympäri. En tarvitse vaihtoehtoja, perus raaka-aineet kun riittää.
Meidän K-supermarketissa on kauppias Jonna ja henkilökunta niin mukavia, että siellä käydään useimmin.
No mitä väliä sillä nyt on..?
Itse pyrin vuorottelemaan molemmissa kun molemmat sijaitsee tässä aika lähellä kotiani, Cittari puolisen kilometriä kauempana....
Ihan sama kummassa. Päivittäistavaratnostan pienemmästä kaupasta niin ei tarvitse ajaa mopolla maitotiskille.