Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Kaupoissa voisi käydä useamminkin ja ostaa enemmänkin jos eivät soittaisi radiota, uutisia ja rymymusiikkia niin kovaa joka kaupassa tai ei ollenkaan, eli kaupoissa liian kova meteli.
Metelit pois niin viihtyisys lisääntyisi tai sitten ihan hiljaa jotain meditaatiomusikkia. Hirveä meteli ajaa monet asikkaat niin ruoka kuin muistakin kaupoista ostavat immeiset poies.
Kauppojen edustat myös ulkona täynnä maahan sylettyä koronapurkkaa, itse laitan aina purukumit roskikseen, en sylje sitä ikinä maahan.
Samoin terveyskeskukset ja sairaalat: aina televisiot auki huutaa pahoja uutisia tai muita roskaohjelmia ja meteliä. Jos olisi pakko tulla jotain ohjelmaa niin jotain kaunista ja lohduttavaa vaikka luonto-ohjelmaa.
Monelle kaupoissa käynti metelien takkii on aivan kärsimystä.
Cittarissa kauppiasvetoisuus näkyy plussana esim. valikoimassa, siisteydessä, uutuuksissa, asiakaspalveluissa jne.
Prismat...No, metrikaupalla samaa tavaraa, tyly asiakaspalvelu jne.
Shhh.. kirjoitti:
Kaupoissa voisi käydä useamminkin ja ostaa enemmänkin jos eivät soittaisi radiota, uutisia ja rymymusiikkia niin kovaa joka kaupassa tai ei ollenkaan, eli kaupoissa liian kova meteli.
Metelit pois niin viihtyisys lisääntyisi tai sitten ihan hiljaa jotain meditaatiomusikkia. Hirveä meteli ajaa monet asikkaat niin ruoka kuin muistakin kaupoista ostavat immeiset poies.
Kauppojen edustat myös ulkona täynnä maahan sylettyä koronapurkkaa, itse laitan aina purukumit roskikseen, en sylje sitä ikinä maahan.
Samoin terveyskeskukset ja sairaalat: aina televisiot auki huutaa pahoja uutisia tai muita roskaohjelmia ja meteliä. Jos olisi pakko tulla jotain ohjelmaa niin jotain kaunista ja lohduttavaa vaikka luonto-ohjelmaa.
Peltorit päähän tai kuulokkeista oman mieltymyksen mukaista musiikkia kauppareissun ajaksi?
Riippuu mitä tarvitsen. Jos perus ostokset niin Prisma kun edullisempi näissä. Yksi prisma on huono ja haluan välttää sitä, muuten ovat hyviä. Citymarketissa on parempi valikoima ja ostan sieltä muita tuotteita ja jos haluan jotain vaihtelua
Shhh.. kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Mainosradiot ärsyttävät. Ja mikä on todella ärsyttävää, on joutua pakkokuuntelemaan kauppakeskusten mainoksia. Meneekö joku oikeasti sellaisten perässä johonkin liikkeeseen? Eikö kannattaisi pikemminkin pyskiä luomaan viihtyisä ilmapiiri? Esim Iso Omena - vältän kuin ruttoa, koska ne tyhmät mainokset.
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Olen Minimani-ihminen.
Mikä se on?
Cittari👌
Prisma on jotenkin liian kolkko perheh.lvetteineen🥶
Molempia. Prisma on halvempi mutta Citymarketissa on paremman laatuisia hedelmiä ja parempi liha/kalatiski.
Lidlistä ruoat ja kaikki muut mitä pystyy niin ulkomailta
Molemmissa käyn, joskus samanakin päivänä, jotta saan juuri haluamani tuotteet.
Lidliä on kehuttu paljon, en ole vielä sen valikoimaan tutustunut.
Vierailija kirjoitti:
Molempia. Prisma on halvempi mutta Citymarketissa on paremman laatuisia hedelmiä ja parempi liha/kalatiski.
Prismassaon meillä ainakin loistavat hedelmät.
Jos ne on vierekkäin niin kummassakin tulee käytyä, varsinkin juhannusaattonaatyona kun etdii ditä toisesta kaupasta jo loppunutta tavaraa/ruokaa. Kummassakin kaupassa aika lentää ja on tutkittavaa.
Laitampa sinkun Prisma bonukset tältä vuodelta näkyviin teille:
Tammikuu: 226€ - bonusta 3,40€
Helmikuu: 154€ - bonusta 1,54 €
Maaliskuu: 175€ - bonusta 1,76€.
Käyn myös paljon Lidissä mutta K-ketjussa erittäin harvoin.
Riippuu kumpi lähempänä. Jos cittari on nurkalla ei prismassa tule käytyä. Ja nyt asuttaessa toisinpäin prismassa tulee käytyä.
Olen Citymarket ihminen ihan vain etäisyyden ja ihmispaljouden vuoksi. Cittari ihan naapurissa, Prismaan pitäisi käyttää autoa. Prisma aina ihan täynnä väkeä mikä itsellä käy hermoihin kun taas Cittarissa on tilaa.
Olen itse työskennellyt 6v Cittarissa ja mitä tulee tähän kauppiaskulttuuriin.. niin ne kauppiaat saattaa olla ihan kuspäitä henkilökunnalle. Tämän koin Cittarissa kun kauppias vaihtui sielä.
Itse en tykkää Cittarista ja siitä kieli ruskeana-asiakaspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuu: 175€ - bonusta 1,76€.Käyn myös paljon Lidissä mutta K-ketjussa erittäin harvoin.
No ei noilla vielä kuuhun mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuu: 175€ - bonusta 1,76€.Käyn myös paljon Lidissä mutta K-ketjussa erittäin harvoin.
No ei noilla vielä kuuhun mennä
Mutta suurperhe voisi mennäkin!
Tietysti City-market.