Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä jolla ei ole autoa?

Vierailija
31.03.2022 |

Mitä sanoisit jos tämä selviäisi treffeillä?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorella miehellä ei ole autoa, niin sehän on aivan normaalia. Jos taas kyseessä keski-ikäinen niin sitten olisi kummallisempaa.

Vierailija
62/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin autoton mies kuin autonrassaaja. Minulla on auto, joten miehellä ei tarvitse olla. Oikeastaan olisi aika rasittava semmoinen mies joka itsetuntonsa takia tarvitsee oman auton eikä vaimon/naisystävän auto kelpaa. Jos on ajokortiton "auto on täysin turha kaikissa tilanteissa"-mies niin sitten jättäisin välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole mitään merkitystä.

Vierailija
64/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö varmaan asuu isossa kaupungissa missä sitä ei tarvi. Oli sitten 20 tai 50

Vierailija
65/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäishän se auto olla. Miten me muuten päästään mihinkään.

Voithan itse ostaa auton, jos sitä tarvitset. Olen nainen ja kyllä minulla on oma auto.

Vierailija
66/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
67/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä lehmästä, joka elää elämäänsä miehien statuksen kautta?

Vierailija
68/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minullakan ole autoa ei edes ajokorttia! Helsini on nin hyvä joukkoliikenne,ei tarvita.Ei edes parista tullessa taksia,Kun aamu yöllä pääsee pussilla kotia. Metro kun lakkaa kulkemasta joku kai ennen 12 yö? Pussit kulkee..

Vierailija
69/97 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehellä ole autoa, olen sen tiennyt alusta asti. Hän on vieläpä hitsaaja, eli tekee ns. miesten töitä.

Töissä käy julkisilla, kuten itsekin. Asumme Helsingissä.

Auto vuokrataan kun tarve tulee. Koronavuosina ei ole tarvinnut edes vuokra-autoa.

Jos asuisimme maalla, sitten varmasti olisi ainakin yksi auto meillä. Luultavasti kaksi autoa.

Ei miehen autottomuus hänen persoonaan vaikuta mitenkään.

Vierailija
70/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla naisista saattaa vaikuttaa seurustelu päätökseen, jos miehellä ei ole autoa tai on, mutta ajelee sillä harvoin.

Vierailija
71/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään, koska ei mulla itselläkään ole autoa. 

Vierailija
72/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin kysäistä, onko kortti lähtenyt kaahaamisen vai rattijuoppouden takia :D

Tuota noin, mulla on oma auto. Mihin minä miehen autoa tarvitsisin? Juoppokuskiksi en ala.

Vierailija
73/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni autollisuus tai autottomuus ei selvinnyt ensimmäisten treffien aikana. Minulla on auto ja se on erittäin tarpeellinen. Myöhemmin selvisi, että miehelläkin on auto. ja hänellä on myös peräkärry, mikä on osoittautunut aivan mahtavaksi, kun hän auttaa minua tarvittaessa kuljettamaan isoja tarvikkeita. Pääasiassa liikumme molemmat pyörällä, mutta useamman kerran viikossa tulee tilanteita, jolloin autoa tarvitaan.

Vierailija
74/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä miehen kanssa, jolla oli auto ja kissa.  Olin enempi kiinnostuneempi siitä kissasta joten ei tullut jatkoja!

Vierailija
75/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka omistaa kissan on enempi naisten mieleen kuin auton omistaja.

Vierailija
76/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää jaksaisi alkaa parisuhteeseen autottoman kanssa. Kun pääsette siitä "ooh, ekologinen, fiksu mies" -hurmoksesta yli, niin arvatkaa, mikä odottaa: kuskin virka. 

Minulla on auto, miehellä ei, koska se on kuulemma täysin tarpeeton. Turha autoni tuo vain ostokset kotiin, vie eläimet ja lapsen lääkärille ja harrastuksiin, välillä myös miehen, jos julkiset eivät osu kohdalle tai sää on karmea. Korona-aikana kyydit olivat oikein tervetulleita myös ja miehen sukulaisetkin ovat tyytyväisinä kyydissäni istuneet.

Aina on oma taksikuski valmiina mökkireissuille ja vaikka lentokentälle tarjolla, kun tarvitaan. Tilavan farmarini takakonttiin saa mukavasti mahtumaan myös ekologisesti käytettynä hankitut tavarat ja vaikka lipastot. Minä haen ja maksan yksin turhan autoni kulut ja bensat.

Paras tapa saada tällainen suhde toimimaan olisi se, että kummallakaan ei olisi sitten korttia. Perhearjesta voisi sitten tehdä yhteisen jännän  seikkailun, kun kaikki mikä voi olla vaikeaa, on vaikeaa.

Jos lapset jätetään sikseen niin aika harva asia on oikeasti vaikeaa nykyään ilman autoa. Toki, kuten sanottua, autottomuus pitää huomioida valinnoissa. Jos on sitouttanut itsensä autontarpeeseen niin tottakai vaikeaa ilman.

Itselläni on lapsia (vanhin jo yläasteella), ja en ole kokenut autottomuutta vaikeana edes lasten kanssa. Tarvittaessa voi mennä taksilla, ja jos autottomalla kuitenkin on ajokortti, voi tarvittaessa vaikka vuokrata auton. Aika moneen paikkaan pääsee julkisilla, lyhyemmät matkat vaikka pyörällä. Ja autottomuus säästää jonkin verran vuodessa, koska onhan auton omistaminen oikeastaan aika kallista. Olet oikeassa siinä, että usein ne, jotka ovat tottuneet kulkemaan kaikkialle autolla, kuvittelevat muunlaisen elämän olevan vaikeaa, ja sen vuoksi ovat entistäkin riippuvaisempia autostaan.

Itse olen kyllä laskenut säästäväni auton omistamalla, koska kk-liput ovat vain niin kalliita. Ja täysin ilman taksikyytejä tuskin nelihenkisessä perheessä vuodesta selvisi. Toki käytän autoa mahdollisimman vähän, kilometrejä tulee vuodessa joitakin tuhansia, mutta onhan se kätevä, kun se on olemassa.

Vierailija
77/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni ei ole ajokorttia, eikä ole kyllä mullakaan. Ollaan molemmat Helsingistä kotoisin ja edelleen täällä asutaan. On ollut puhetta, että jompikumpi voisi lomareissujen vuoksi ajaa kortin, mutta toistaiseksi on pärjätty julkisilla ja takseilla niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Vierailija
78/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi ei omista autoa. Toinen on hyväksyttävä syy ja toinen ei ole.

Vierailija
79/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tyhjätasku ja muutenkin vastuuton tyyppi, jos ei ole ihan nuori.

Vierailija
80/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on vastenmielinen pakollinen ajoneuvo, johon ei kannata laittaa euroakaan ylimääräistä. Itse ajan 30 000km vuodessa ja autona on 2003vm golffi. Jos vain voisin niin en pitäisi autoa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi