Mikäs kokki toi Pimiä luulee olevansa
Vappu muutenkin ihan liikaa tv:ssä!
Olisivat nyt laittaneet jonkun oikeen ammattilaisen tohon ohjelmaan!
Kommentit (10)
Eikö se ollut vapun isä joka on kokki, kyllä minäkin osaan talon rakentaa kun isänikin osaa.
No, millä tavalla se nyt on sitten sitä ruokaa laittanut väärin, kun mammaa taas niin ahdistaa?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:43"]No, millä tavalla se nyt on sitten sitä ruokaa laittanut väärin, kun mammaa taas niin ahdistaa?
[/quote]
Ei kukaan olekaan sanonut,että väärin tekee.Naama vaan ärsyttää ja tyyppi kuvittelee oikeesti olevansa hyväkin kokki!Se on JUONTAJA!!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:43"]No, millä tavalla se nyt on sitten sitä ruokaa laittanut väärin, kun mammaa taas niin ahdistaa? [/quote] Ei kukaan olekaan sanonut,että väärin tekee.Naama vaan ärsyttää ja tyyppi kuvittelee oikeesti olevansa hyväkin kokki!Se on JUONTAJA!!
[/quote]Kukaan ei sanonut että väärin tekee, kuvittelee olevansa hyvä kokki. Vähän ristiriitaista ilmaisemista taas.
Mua rasittaa kun Suomessa on pari samaa naamaa telkkarissa vuodesta toiseen kunnes ne on kuluneet puhki ja niiden naamojen erikoisalaa on KAIKKI (muka)!!!!!!!!!!
Suomessa saa tehdä tai osata vain yhden asian. Muuten tulee turpaan av-mammoilta.
Eikä ole juontaja vaan mediapersoona hehheh.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:52"]Mua rasittaa kun Suomessa on pari samaa naamaa telkkarissa vuodesta toiseen kunnes ne on kuluneet puhki ja niiden naamojen erikoisalaa on KAIKKI (muka)!!!!!!!!!!
[/quote]
Kyllä. Heikki Paasonen, Vappu ja Tomi Björk. Björkin erikoisalaa on lasten kokkiohjelmat, aikuisten kokkiohjelmat, missikilpailut. Ja repertuaari laajenee.
Eikös vappu ole kokki koulutukseltaan...? Voin olla väärässä, mut jostain syystä mulla on sellanen käsitys :D