Minkä näköinen olit tavatessasi kumppanisi?
Kuvaile siis ulkomuotoasi sillä hetkellä/niihin aikoihin kun tapasit kumppanisi. Tässä pohdin, kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa partnerin löytymiseen :)
Itse olin edellisen miehen tavatessani hoikka ja urheilullinen, nähtiin päivittäin opiskeluympyröissä ennen tapailun alkamista, joten näki minut yleensä ihan tavallisissa vaatteissa/ei kovin laittautuneena. Kiinnostui kuitenkin nimenomaan ulkonäön perusteella, koska emme koskaan olleet varsinaisesti tekemisissä.
Seuraavan miehen tapasin hieman pyöreämpänä, ihan normaalipainoisena kuitenkin. Todella rumat vaatteet päällä baarissa (ei ollut tarkoitus mennä baariin). Mies oli kuitenkin ilmeisesti tarpeeksi humalassa kun kiinnostui.
Ehkä erikoisin paikka tavata kiinnostuva mies on ollut hissi, jossa olin todella hikisenä ja ilman meikkiä salitreenin jälkeen. Mies pyysi siinä treffeille. Silloinkin olin aika pallero.
Tätä nykyä sinkkuillessa vaan tuntuu olevan kovin kovat paineet omasta ulkonäöstään. Mutta ei sillä varmaan siinä vaiheessa ole niin kovasti merkitystä, kun se oikea kolahtaa kohdalle.
Kommentit (31)
Mulla oli blondit lyhyet hiukset ja olin 10kg hoikempi ja toisessa korvassa 8mm venytyskoru ja kielilävistys.
Nyt mulla on pitkät punaruskeat hiukset, tavalliset korvikset, kielilävistys on paikoillaan ja ylähuuleen on tullut medusalävistys.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:01"]Mulla oli blondit lyhyet hiukset ja olin 10kg hoikempi ja toisessa korvassa 8mm venytyskoru ja kielilävistys.
Nyt mulla on pitkät punaruskeat hiukset, tavalliset korvikset, kielilävistys on paikoillaan ja ylähuuleen on tullut medusalävistys.
[/quote]
En kyllä tuolloinkaan ollut mikään hoikka. :D
En muista, mitä mulla oli päällä, mutta olin aika paljon hoikempi kuin nyt ja mulla oli kiharat hiukset. Tyttömäinen ja suloinen olin. Ollaan oltu yhdessä 17 vuotta, joten ei ihme, jos ei olla ihan niin nuoria ja nättejä enää. Parikymppisinä tavattiin.
Uudet lenkkarit (sentään), venähtänyt pitkä musta neuletunika, farkkutakki ja ilmeisesti leveälahkeiset farkut sen kaiken kauheuden alla. Taisi olla ainoat farkkuni silloin. En tainnut olla ihan viimeisen muodin mukainen, mutta jostain syystä se tykästyi ja yhä ollaan yhdessä 8 v. jälkeen. Hiuksissa joku n. metrin juurikasvu ja varmaan ihan vääränlainen meikkivoide. Pitkä laittamaton tukka neulapinneillä pois naamalta...
Ihan nätti ja hoikka parikymppinen. En kuitenkaan mikään kaunotar tai katseita kääntävä ilmestys. Tapasimme lentokentällä. Mieheni on jälkikäteen kertonut, että aluksi vain tuijotti, koska olin kuulemma niin kaunis ja kun tuli lähemmäksi, haistoi kainalohien. Hahahaa. Käytän nykyään deodoranttia. :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:08"]Uudet lenkkarit (sentään), venähtänyt pitkä musta neuletunika, farkkutakki ja ilmeisesti leveälahkeiset farkut sen kaiken kauheuden alla. Taisi olla ainoat farkkuni silloin. En tainnut olla ihan viimeisen muodin mukainen, mutta jostain syystä se tykästyi ja yhä ollaan yhdessä 8 v. jälkeen. Hiuksissa joku n. metrin juurikasvu ja varmaan ihan vääränlainen meikkivoide. Pitkä laittamaton tukka neulapinneillä pois naamalta...
[/quote]
Voi jeesus kun itse järkytyin tästä nyt kun luin tämän jälkikäteen. Järkyttävä teinilissu!
27 jatkaa: nykyään odotan meidän 4. lasta ja olo parhaillaan on kuin metsästä repäistyllä. Paidassa taaperon ateria ja jalassa kulahtaneet äitiysfarkut. Meikitön naama. Ei ole energiaa miettiä ulkonäköä pahoinvoinnin aikana.
Olin viettämässä ex tempore baari-iltaa kavereiden kanssa. Olin lähtenyt kotoa kymmenessä minuutissa, vaihtanut kotivaatteet simppeliin mekkoon ja sukkiksiin, korkkaritkin oli jalassa. Hiukset hätäponnarilla ja aamulla sudittu meikki naamassa. Mies pysäytti minut, kun tulin portaista alakertaan. Kosketti käsivartta, sanoi jonkun kohteliaisuuden ulkonäöstäni ja kysyi saisiko ostaa minulle drinkin. Kannatti pysähtyä juttelemaan, vaikka koinkin tuolloin huonoa omatuntoa, että hylkäsin kaverini ja juutuin koko illaksi tämän fiksun komistuksen seuraan. Nyt olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta, joista naimisissa viisi.
Niin ja tuolloin olin 15 kg laihempi, kuin pahimmillani vuosi sitten. Nyt olen pikkuhiljaa laihtumassa entisiin mittoihini, enää muutama kilo ja se on siinä. Rypyille ja muulle vanhenemiselle ei sitten voikaan mitään, mutta onneksi saadaan vanheta yhdessä.
Rehellisesti sanottuna aivan hirvee. Ulkonäöllisesti täysin wt ja painoa oli tuolloin 15kg enemmän mitä nyt. Vaikka ite sanonkin, näytön paljon paremmalta kuin silloin :D