Kiusoitteletteko miehiänne peniksen koosta?:D
Itse välillä kiusoittelen miestäni leikkisästi tämän pikku 11cm vehkeestä:D Mites te muut mammat?:)
Kommentit (25)
No haloo. Jotku tavat. Mitä tuolla luulet saavuttavasi?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:59"]Ei ole miestä, muuten kiusaisin.
[/quote]
No, etpä varmaan tuollaisella kiusaamisella saa miestä kauaa pidettyä.
Ei ole tarvetta enkä kiusoittelis vaikka olisikin. Tosi inhottavaa tuommoinen.
Yeah.
Kiusoittelen jatkuvasti...mutta siihen toiseen suuntaan. On nimittäin mitä kiusoitella. :-):-P
en ole vielä nähnyt poikaystäväni pippeliä :O
En tietenkään, en halua loukata. Itsekään en ottaisi huumorilla jos mieheni arvostelisi esim. tissejän, vaikka tekisi sen kuinka leikillään.
Kiusoittelen sanomalla että on muodot kohillaan, pituutta ja vartta löytyy ja iso pää. NAM
En kiusottele, ei hänkään kiusaa mun rintojen koosta. Mitä hyötyä?! Ite ollaan toisemme valittu.
En taatusti. Miehelle arka paikka vaikka onkin normaalin kokoinen.
Ei kiinnosta edes vitsillä alkaa arvostella. Ei kuulu tyyliin.
Miltäs tuntus jos miehes sanois että onpa sulla ihanat pikkukärpäslätkät, onko messuhallissa tänään vapaata parkkipaikkaa?
Mä olen huomannut, että vanhempieni ikäiset, semmoiset 60-70-vuotiaat miehet aina vitsailevat, miten iso heillä on. Kun taas oman ikäiseni noin kolmekymppiset vitsailevat siitä, miten pieni se on. Nuoremmat varmaan ajattelevat, että se on jotenkin noloa leuhottaa asiasta, jolle ei itse voi mitään.
Sitten ovat erikseen ne, jotka eivät vitsaile ollenkaan, ja siinä porukassa varmaan ovat ne oikeasti asiasta epävarmat.
Eli vastaus: saatan vitsailla, ja mieheni itsekin vitsailee, mutta siitä ei kannata vetää johtopäätöksiä mihinkään suuntaan.
Suurennuslasi ja pinsetit on ihan sitä varten takataskussa, että saan vetäistä ne näkösälle, kun mies olisi alkamassa pilluhommiin.
Monella naisella ei varmaan ole varaa, koska mies rupeaa sitten joko A) Haukkumaan läskiksi B) Haukkumaan naisen alapäätä liian löysäksi tai C) Haukkumaan rintoja pieniksi.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:09"]
Monella naisella ei varmaan ole varaa, koska mies rupeaa sitten joko A) Haukkumaan läskiksi B) Haukkumaan naisen alapäätä liian löysäksi tai C) Haukkumaan rintoja pieniksi.
[/quote]
Näinpä. Ja miksi muutenkaan ilkeillä.
Hämmästelen suureen ääneen kuinka suuri pieni pili onkaan ja nauran paskaisesti päälle. Ja kun mies on sujauttamassa pippeliään pimpsaani, niin saatan vetää hervottoman shown kuinka aiaiaiai nyt sattuu kun mikropenis halkaisee minut, pillu huutaa hoosiannaa!!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:16"]
Hämmästelen suureen ääneen kuinka suuri pieni pili onkaan ja nauran paskaisesti päälle. Ja kun mies on sujauttamassa pippeliään pimpsaani, niin saatan vetää hervottoman shown kuinka aiaiaiai nyt sattuu kun mikropenis halkaisee minut, pillu huutaa hoosiannaa!!
[/quote]
Kuulostaa hauskalta! :D
Ajattelen, että ap on trolli.. Silti, onhan noita naisia, jotka oikeasti tekee tuota. Ei voi ymmärtää, että miksi..
Lapsuudessani äitini muuten tekikin tuota isälleni, mutta ei siis "kiusoittelu"mielessä, vaan riidan aikana.. Eikä itse kokoon liittyen, vaan muuten muka toimimattomaan seksiin.. Vihasin sitä. Fucking bitch.
Eipä ole tarvetta.