petin, enkä pääse toisesta miehestä eroon
Eli siis oetin miestäni.. kadutta vituttaa ärsyttäää.. ja nyt ongelmani on että en pääse tpisesta miehestä eroon. Mies laittaa viestiä koko ajan ja kun sanoin etten pääse tapaamaan häntä, hän suuttui ja uhkasi kertoa miehelleni että oetin häntä. Miten saan tuon miehen olemaan kertomatta ja jättämään mut rauhaan? Ja en kaipaa kommentteja siitä kuinka paska olen kun petin yms. Tiedän itsekkin. :-/
Kommentit (8)
Kerro itse miehellesi. Hänellä oikeus tietää. Ehkä parempi sun suusta, kuin tämän jonka kanssa petit.
Mies on niin äkkipikainen että en voi kertoa.. hän raivostuu ja tekee jotain typerää.. en voi kertoa... ap
Ota nyt hemmetti vastuu omista teoistasi! En itsekään ole mikään pulmunen.
Petin joskus 18veenä poikaystävääni. Ymmärsin kuitenkin tehneeni väärin ja kerroin asiasta. Poika jätti minut ja aivan aiheesta!
Miehelläsi on oikeus tietää.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:43"]Mies on niin äkkipikainen että en voi kertoa.. hän raivostuu ja tekee jotain typerää.. en voi kertoa... ap
[/quote] No lopeta suhde. Ja hanki itsetunto että uskallat olla normaalin miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:43"]Mies on niin äkkipikainen että en voi kertoa.. hän raivostuu ja tekee jotain typerää.. en voi kertoa... ap
[/quote]
Kuinka äkkipikainen sitten onkaan, kun tää toinen mies kertoo? Pelkäät siis miestäsi, niin eikö ole vaan parasta kerätä kimpsut ja kampsut ja lähteä. Sinä petit häntä ja tiedätkö, että todella moni pettäminen tulee aina joskus selville tavalla tai toisella...
Onko tämä AP ensimmäinen suhteesi? Minkä ikäinen olet?
Onko tästä pettämisestä pitkäkin aika? Kauheinta olisi jos olet joutunut elämään pelossa pitkäänkin..
Anteeksi kirjoitusvirheet. Olen puhelimella AP