Aikuinen, käytätkö kypärää?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:00"]
Jos et miksi?
[/quote]
En koe tarpeelliseksi koska liikun lähinnä omalla autolla ja joskus bussilla. Seuraavan kerran voisit hieman täsmentää mitä kypärää tarkoitat, niitä kun on aika moneen tarpeeseen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 15:29"]Kyllä aina pyöräillessä
[/quote]
Nosto
En ole saanut ostetuksi uutta kypärää, mutta en pyöräile edes kuukausittain. Jos pyöräilisin enemmän, tekisin investoinnin tietysti.
Käytän pyöräillessä. Kaaduin pahasti 2viikkoa sitten, olisi kaali halki, jos ei olisi ollut kypärää.
Pyöräilessä käytän ja nyt pimeänä myös heijastinliivi
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:41"]Käytän pyöräillessä. Kaaduin pahasti 2viikkoa sitten, olisi kaali halki, jos ei olisi ollut kypärää.
[/quote]
Hups. Menikö kypärä halki? Muistatko merkki malli? Kuva siitä?
En käytä enkä halua semmoista. Muutin tähän uuteen kaupunkiin ja ihmetyttää nämä trendikypärät mitä monella näkee. Siis semmone jumalaton laskettelukypärä mikä tosi monella on päässä.
Ehdottomasti käytän kun pyöräilen
En käytä kävellessä enkä pyöräillessä. Jos ratsastaisin tai moottoripyöräilisin, silloin käyttäisin.
Harrastan (maantie)pyöräilyä, kypärä kuuluu luonnollisestikin vakiovarusteisiin.
Olen niin omahyväinen, että luulen, että pääkopassani on jotain suojaamisen arvoista. Siispä käytän pyöräillessäni.
En käytä. Luotan auton turvatyynyihin.
Juu käytän! Helvetin ruma mutta voivoi! Tuntuu nykyään typerältä ilman.
Pyöräilessä ja lasten kanssa ollessa pulkkamäessä ( lapset pitää paremmin kypärää kun aikuisetkin pitää)
Riippuu tilanteesta. Pitkillä pyörälenkeillä käytän aina. Olisi harmi jos 20 km:n päästä kotoa joku auto töytäisee minua ja jään kallo haljenneena ojan pohjalle makaamaan. Mutta lyhyillä kauppareissuilla en, koska en halua raahata kypärää mukana kaupassa ja onnettomuuden todennäköisyys sillä reitillä on hyvin matala. Rullaluistellessa käytän, luistellessa en.
Pyöräillessäni käytän. Siksi että olen tärkeä, jos minä haavoitun pahasti, niin lapseni jäävät ilman huoltajaa.
En käytä, koska olen niin ruma. Siksi en myöskään harrasta mitään mitä haluaisin. Pyöräily, moottoripyöräily, lumilautailu, ratsastus..
Moottoripyöräillessäni käytän, samoin useimmiten ratsastaessani hevosella, pyöräillessäni tai lumilautaillessani en käytä.
En käytä koska tukka mene sekaisin