kuka käyttää siteitä!?!?
Mun kuukukppi oli hukas ja olen jotunut käyttämään pari päivää siteitä. Tamponista en tykkää. Liian helposti ohivuotoja. Ja täähän on ihan hirveää! Olin jo unohtanut koko touhun. Jatkuvaa vaihtamista kun alkupäivät runsaammat. Sit se verinen lätty yök! Onneks kupoi löyty. Aamuin illoin vaihtaa. Ei ala tuoksumaan vaik olis kui täyn. Siisti vaihtaa. Eikä tartte alapääpesua jatkuvast. Siteen kanssa pakko huuhdel joka vaihdon yhteydes.
Kommentit (24)
Mä käytän. Kestositeitä, mutta joskut tulee käytettyä kertakäyttöisiäkin. Syy: se on siistimpää kuin kupin kanssa ährääminen. Töissä kädet likaantuu ällöttäviksi ja vaikka ne pesen kuinka hyvin tahansa, niin en vaan voi kuvitella työntäväni niitä toosaan ronkkiakseni sieltä kupin. Töissä hygienian kanssa on muutenkin vähän niin ja näin, aina ei ole vessaa ollenkaan vaan siteenkin joutuu vaihtamaan vaan jossain piilossa. Kotioloissa, jos siis menkkojen aikaan sattuu useampi vapaapäivä, voin käyttää kuppia. Kupista ei myöskään ole mitään iloa ensimmäisen päivän "häränkurkusta" vuodon kanssa, ohi tulee aina. Eli summa summarum; kotipäivinä kuppi, poislukien eka päivä, muuten siteitä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:41"]Mulla todella runsaat menkat. Käytössä sekä tamppooni ( vaihto puolen tunnun välein) ja side jos silti ehtii vuotaa yli. En viiti housuja liata.
[/quote]
Voi kauheeta. :O Kestääkö monta päivää tommosta?
[/quote] saattaa olla 5 päivää tai vaan päivän, mulla on hieman oudot menkat. Kestää 4-13 päivää yhteensä.
Käytän vessapaperia. Ei ole varaa paljon muuhun, jos pitää oikein jossain heilua niin sitten tamponi, kerran kaksi kuukautisten aikana. Kestää paketti pitkään. Vessapaperiin jopa tottuu, sitä on helppo vaihtaa riittävän usein ja talvella jos on pitkät kalsarit ja sukat niiden ympärillä, ei ole edes karkaamisriskiä.
Ap hei, sul on melko runsaat menkat selkeesti. Kaikilla ei oo. Ei oo verta ympäriinsä vaikka käyttäiski vaan sidettä. Semmosta on elämä, yritä kestää.