Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako naisen status miehen kiinnostukseen?

Vierailija
17.09.2015 |

Kaikkihan tiedämme että miehen status vaikuttaa naisten kiinnostukseen, mutta entä toisinpäin? Onko naisen statuksella väliä miehen kiinnostuksen kannalta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:55"]

Itse olen ainakin mieheltä saanut kuulla, että julkisuudessa tunnetut naiset olisivat seksuaalisessa mielessä kiinnostavia. Eli vaikkapa jonkin kuuluisa näyttelijä herättäisi haluja, toki varmasti osittain myös ulkonäöllisistä syistä, mutta siis myös sen julkisuusstatuksen vuoksi. Luulen, että tämä johtuu siitä, että on aika sonni jos pääsee panemaan jotain kuuluisaa naista. He kun tuskin jakelevat itseään ihan kenelle tahansa, koska julkisuuteenhan se tulisi, jos joku Britney Spears kävisi joka viikonloppu baarissa ja hankkisi sieltä yhdeksi yöksi jonkun random panon :D

[/quote]

Siviilielämässä liikkuu naisia, jotka on ulkoisesti ja henkisesti noiden leffatypyjen tasolla, mutta eivät kuitenkaan ole halunneet ryhtyä niihin hommiin. No, kyllähän se hyvältä tuntuu. Voin myöntää, koska olen tällaiseen kyytiin päässyt. :)

Vierailija
22/22 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Se mielellään saisi olla pykälän alhaisempi ja nainen saisi mielellään olla minua tyhmempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan