Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Tinder-mies, kun otin kotona yläleuvan proteesin pois, (väliin meni jotain kun olimme syömässä).
1970 luvulla katosi huoneestani hopeinen pieni sydän ketjussaan. Olit saanut lahjaksi sen.
Likkakaverini käveli vastaan ja ihmettelin hänen kaulassaan roikkuvaa samannäköistä korua. Olipahan hän vähän vaivautunut. Ei paljon tarvinnut arvailla.
Näitä varas kavereita ns. hyvistä perheistä on riittänyt. Ihmettelin jo silloin, miksi pitää varastaa kun kaikkea on muutenkin heillä saatavilla kotoa. Ehkei sitten ollutkaan.
Ei ikinä ole tullut mieleeni kavereilta varastaa. Ei nyt eikä silloin!
Pikkumusta mekko hävisi oudosti. Exä saattoi varastaa sen ja ehkä nyt tyttöilee se päällä.
Yksi kenkä katosi matkalla töistä autolle...Huomasin kotona,palasin takaisin töihin,tutkin pukkarit,parkkipaikan,auton ja ei mitään havaintoa.
Kaikki rahani katoavat mystisesti viikon sisään palkkapäivästä.
Muisti ja järki kadonneet. Pyydän löytäjää palauttamaan.
Kultaiset korvakorut makuuhuoneen lipaston päältä. Mustat pikkuhousut leirintäalueen suihkussa käydessä. Mökille palatessa etsin koko matkan, kun luulin niiden tippuneen matkan varrelle kantamuksestani, mutta ei löytynyt. Kotona katosi nokkamukin kansi ja leikkiporan patterikotelon kansi.
Olin käymässä veljeni perheen luona, kun hän ei ollut itse kotona. Minulla oli päällä melko kallis ja juuri vähän aikaisemmin hankittu huppari. Olin ottanut sen pois ja jättänyt eteisen vaatehyllyyn. Kun lähdin pois, niin sitä ei löytynyt. Veljen vaimo sanoi, että ei tiedä siitä mitään, vaikka selvästi näin hänen tietävän sen, että mihin se katosi. Ei veljenikään saanut vaimoaan kertomaan totuutta hupparin katoamisesta, vaikka oli kovistellut tätä asiasta ja sanonut, että minun hupparini on löydyttävä. En sitten tiedä, että mitä pienikokoinen nainen tekee itselleen aivan liian isolla miesten hupparilla, varsinkin kun perheen lapset olivat alle kouluikäisiä ja kaikki tyttöjä. Vielä vähemmän heille sopiva huppari.
Jätin pyykkitupaan reikäisen sukan koneen päälle siksi aikaa kun kone pyöritti pesuohjelmaa ja palasin asuntooni. Kun palasin hakemaan pyykkini, joku oli ottanut sen reikäisen sukan! Luulin ensin että se oli heitetty roskiin ja sitten tarkistin vielä koneen taustan ja sivut että oliko sukka pudonnut koneen päältä linkouksen aikana, mutta roskis oli tyhjä eikä sukkaa näkynyt missään, eli joku oli käynyt pesutuvassa tunnin aikana ja jostain syystä pöllinyt parittoman reikäisen sukan. Kaikenlaista porukkaa keskuudessamme...
Vuosikymmeniä sitten meidän pieni chihuahua katosi, sisällä. Ihmettelin kun ei ollut toviin näkynyt missään ja viimeistään sitten havahduin kun menin vessaan kun aina se oli avaamassa tassullaan ovea. Etsin ja etsin ja huutelin. Aloin olla vahvasti sitä mieltä että nyt on koira rapussa kun ei sisältä löydy. Avaamaan sitten ensin välioveaja kas siellähän se koira ovien välissä, voi pientä. Mahtoi olla ahtaat paikat pienellä. Väliovi oli ollut raollaan ja työnsin sen vaan kiinni, en huomannut koko koiraa.
Vuosia myöhemmin oli yksi koira livahtanut rappuun kun olin tullut kotia. En huomannut yhtään kun ei ollut ainoa koira. Mieheni tuli sitten töistä ja ihmetteli mitä löysi ulkoa ja tuli koira mukanaan. Oli koira tassutellut rappuset ulos asti avoimesta ulko ovesta. Tämä ei jäänyt tämän koiran ainoaksi. Vuosia myöhemmin oli taas livahtanut mutta onneksi huomasin aika nopeasti että yksi puuttuu. Sieltähän se löytyi rapusta ihmettelemästä, pääsiskö sisälle :)
Pilke. Ei enää naiset lähesty tai kiinnitä edes mitään huomiota, vaikka ulkonäköni ei ole muuttunut muutaman viime vuoden aikana juurikaan. Paino sama, tukka sama, tyyli sama... Mutta elämänilo ja pilke silmäkulmasta on hävinnyt johonkin ja se on sekä syy että seuraus tälle näkymättömyydelleni.
m44
Pelikortti katosi mystisesti kesken pelin. Kaikki lähitienoo etsittiin, ei koskaan löytynyt.
Tölkin avaajat 3kpl............
Mulla katosi pää. Ei ole löytynyt, vaikka olen kainaloistakin katsonut. Onko kellään mun pää kainalossaan?
Akka perkele katosi lasten kanssa kun olin ollut viikonlopun juopottelureissulla ja tuhlannut suurimman osan kuukauden ruokarahoista.
Satifier on ollut kateissa jo toista päivää
Saksasta tuotu olutlasi katosi. Ärsytti niin, että piti tehdä uusi reissu ja tuoda uusi lasi.
Kultainen kaulakoru, jossa pieni risti.