Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Edestä täytettävä pesukone vessasta ja pesuaineet. Kuin imuri siivouskaapista.
Joku kertoi et helluntaiseurakunnissa jaetaan varastettua venäläisille.
Hiukset päästä suurelta osin. Myös tuo myötätunto kpäitä kohtaan on kadonnut oikeastaan tykkänään. Muuten kaikki ihan hallinnassa.
Valkoinen tarjoulupöytä parvekkeelta muovia ja parveke kukkalaatikot altakastelu . Helvettiin menijöitä suuri joukko .
Liesikujalla Vantaalla jakaa ilmaista ruokaa helluntailaiset keskiviikkoisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rahani katoavat mystisesti viikon sisään palkkapäivästä.
Sama täällä. Ihan ihmeellistä. Mihinkähän voisi ilmoittaa?
Rahat ja mielenterveys katoaa aina kun on naisten kanssa tekemisissä
Kirjat hyllystä . Lasikaapista.
Juomalasit sarjat joku vienyt keittiön kaapista !!! Tulikivijärvessä sekin varas.
2 silikonista varpaanerottajaa, sellaista lätyskää mallia.
Vaikka kuinka etitty, ei ole löytynyt. Jalkineina oli sandaalit, ja mun mielestä erottajat olivat vielä paikoillaan kun tulin kotiin, joten kävin kattelemassa pihapolunkin... Vaan ei löydy. Vesisateessa kävelin, joten olikohan sade liuottanut olemattomiin tämän parin.
Akka perkele katosi johonkin vappuna 2024 kun olin juopottelemassa. Ei ole näkynyt sen jälkeen, mutta en välitä. Eihän se edes toitellut minua mokomakin nyrkkeilysäkki.
Mieli reppuni, kuorimaveitsiä x2, plussa kortti pariin kertaan pitänyt tilata uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin erityisen kauniin huivin reissusta, järjestelin tavaroita kotiinlähtiessä hotellissa ja mielestäni pakkasin myös tämän huivin mukaan. Oikein varta vasten, kun kerrankin löysin mieleisen, eli ei luulisi jääneen mihinkään poislaitettaviin muovipusseihin tms. Kotiin palattua sitä ei kuitenkaan koskaan löytynyt - minne se oli voinut kadota lentomatkan aikana? Tämä on mieleen jäänyt mysteeri vuosikymmenten takaa.
Juurihan jonkun lentokentän henkilöstöä jäi kiinni matkatavaroiden varastamisesta.
Juu, kannattaa laittaa käsimatkatavaraan tälläiset.
korona-aikana taisi kadota sosiaalinen elämä
Albanian pääkaupungissa Tiranassa yövyin ihan ok-tasoisessa neljän tähden hotellissa. Siellä periaatteessa eurotkin monessa paikassa kelpasivat, mutta ajattelin, että eurokolikoille minulla ei matkan aikana ole tarvetta, joten laitoin ne pieneen vetoketjupussukkaan ja työnsin matkalaukkuun. Muistin kolikot vasta kotiin päästyäni, mutta eipä niitä siellä matkalaukussa sitten enää ollutkaan. Toivottavasti tuli tarpeeseen
Iittalan iso lasilautanen keväällä lakkiaisten aikaan. Ei löydy kotoa eikä juhlapaikasta. Etsin ensin kotoa kaikki mahdolliset & mahdottomat paikat ja sitten kävimme penkomassa juhlapaikan siltä varalta, että tarjoilijat olisit laittaneet sen siellä kaappiin. Mistään ei löydy, vaikka lautanen on halkaisijaltaan noin 32 senttiä eli ei ihan helposti pitäisi hukkua. Tarjoilijat ottivat lähtiessään eväitä mukaan, mutta en usko heidän ottaneen lautasta.
Paketti X-tra -fetaa. Tai salaattijuustoksi sitä kai pitää sanoa. Ostin sen ja toin kotiin, ei ole sen koommin näkynyt. Tästä on nyt kolme kuukautta.
Myöskin kenkä.Matkalla töistä parkkipaikalle tai saattoi autoonkin kadota...mysteeri.Etsitty kaikki paikat.
Joku mainitsi aiemmin kadottaneensa purentakiskot. Sellaiset olen hukannut itsekin. Muuta selitystä en keksi, että olen ajatuksissani nakannut ne vessan roskikseen alkaessani pestä hampaita. Yhdet kengät ovat melko outo tapaus, koska olen kadottanut ne kaksi kertaa. Ekalla kerralla ne löytyivät varastosta muovipussista, johon ne eivät muun sisällön perusteella lainkaan kuuluneet. Sitten onnistuin kadottamaan ne uudelleen. Eivät ole voineet pudota jalasta mihinkään ja paljain jaloin en ole tullut sisään sitten lapsuusvuosien. Eivät myöskään ole mitkään mukana kuljetettavat sisäkengät, jotka olisin vaihtanut talvikenkien tms. tilalle.
Paljon on kadonnut koska aina kun olen pois kotoa tulevat naapurit varkaisiin.