Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Sukkia enimmäkseen. Aina vaan sukkaparista toinen.
Perämoottori mökillä. Se olisi ollut tosi vaikeasti varastettava ja sen jäljet olisi näkyvissä. Kukaan ei vaan enää löytänyt sitä. Sen piti olla lukitussa varastossa. Ja se oli jopa nähty n. viikko ennen kun se olisi pitänyt laittaa paikoilleen.
Nuoruus ja terve selkä.
No vakavasti puhuen,kengät. Viidennen kerroksen parvekkeelta. Sellaiset halvat muovisämpylät vaan mutta ihmetyttää.
Kulmakarvat. Tosin niiden tilalle on tullut karvoja muualle naamaan, ylähuuleen ja leukaan. N67
Heijastin. Oli heijastimeksi kallis ja erityisen kaunis, ja kiinnitin sen takkiin huolellisesti juuri siksi, ettei putoaisi. Erään reissun yhteydessä se oli kuitenkin kadonnut. Mietin, että todennäköisesti joku on varastanut naulakossa ollessa, koska ei ole voinut itsestään lähteä. Ei olisi kyllä käynyt mielessä, että joku pöllisi heijastimen.
Mökkikaivosta vesi. Tänä kesänä kuivunut,vaikka on satanutkin. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Oli virolaisia nuoria remonttimiehiä. Jälkeenpäin huomattiin, että kaapeista oli kadonnut yhtä ja toista pientä. Oma vika kun ei lukittu kaikkea.
Rikosilmoitus.
Ostin erityisen kauniin huivin reissusta, järjestelin tavaroita kotiinlähtiessä hotellissa ja mielestäni pakkasin myös tämän huivin mukaan. Oikein varta vasten, kun kerrankin löysin mieleisen, eli ei luulisi jääneen mihinkään poislaitettaviin muovipusseihin tms. Kotiin palattua sitä ei kuitenkaan koskaan löytynyt - minne se oli voinut kadota lentomatkan aikana? Tämä on mieleen jäänyt mysteeri vuosikymmenten takaa.
Penskana, alle 10v oli joku musiikkikasetti, jonka äiti oli hövelinä päivänä ostanut kaupasta mulle... sitä kuuntelin paljon, ja sitten yhtenä päivänä oli vain kadonnut. Ei löytynyt mistään. Itku oli kauhea ja lopulta mulle ostettiin uusi. No sitten, en muista kuinka pitkän ajan päästä, ruvettiin siivoamaan pattereiden taustoja, niin siellähän se vanha kasetti oli, seinän ja patterin välissä.
Pöytätuuletin ja hammaskiskot. Tornimallisia tuulettimia oli kaksi ja viime kesän tullessa kaivoin vakiosäilytyspaikasta hämmästyksekseni vain yhden. Hyvin epäkohteliasta, ei edes jättänyt lappua, että lähtee.
Hammaskiskoja ei muutama vuosi sitten aamulla ollutkaan suussa enkä ollut tukehtunut niihin, koska edelleen olen hengissä. Olisitte nähneet hammaslääkärin ilmeen, kun puolen vuoden jälkeen vuositarkastuksessa kerroin siitä.
Stressaantuneena kävelen unissani ja olen jopa kotini avaimet piilottanut löytääkseni ne vuoden jälkeen sukkahyllystä sukan sisältä. Asuin silloin vielä kotona teininä ja olin yksin yötä kotona.
Kait loputkin joskus löytyy jostain tai sitten ei.
Polkupyörä katosi ostoskeskuksen pääoven edestä. Alueella on kameravalvonta, mutta eihän niitä kuvatallenteita ikinä käytetä avuksi rikostutkinnassa. Poliisi vain jankuttaa, että heillä on kiire. Kiire mihin? Kiire tutkia perättömiä rikosilmoituksia? Tässä oli AITO rikos (pyörä kadonnut) ja todistusaineisto valmiina (kameroiden kuvatallenteet).
Vakuutusyhtiö maksoi korvauksen. Korvaus oli 7 kertaa suurempi kuin pyörän ostohinta. Olin ostanut pyörän käytettynä.
Pokemon-korttikansio joka oli täynnä kortteja oli kadoksissa 20 vuotta ennen kuin löysin tänä kesänä lipaston laatikosta jonka olin käynyt läpi kymmeniä kertoja vuosien aikana. En voi ymmärtää miten en ollut löytänyt kansiota aiemmin, se oli kuitenkin aika helppo nähdä laatikossa.
Lupasin tehdä tädilleni pöytätabletit jämäkankaista, joita häneltä jäi keittiön verhoista. Toin kankaat kotiin ja sen jälkeen en ole nähnyt niitä. Tästä on kymmenisen vuotta ja muutama muuttokin välissä, odottelen vieläkin, että kankaat ilmestyisivät jostain oudosta laatikosta. Harmittaa, että täti jäi ilman pöytätabletteja.
Toinen harmittavasti kadonnut asia on muutama kirja lapsuudesta. Luulen, että ne ovat joskus hävinneet jonkun muuton yhteydessä, joukossa oli esim. toinen pari kirjasarjasta, jota keräsin sekä legendaarinen Noidan käsikirja.
Aikuisen nukketalosta vähän sitä sun tätä.
Kalliin kaappikellon viisaritkin revitty irti.
Asun yksin enkä voi jatkuvasti päivystää kotiani.
Naapurin mustalaispentu kävi nähteni kun tulin kylältä kotiin päin oli sillä pussi sylissä täynnä pestyä pyykkiäni. Ajan saatossa on hävinny Stokkan liinavaatteita Klingelin silloiset toppiliivit joita oli useita netistä ostetut keittiöpyyhkeet.
Enkä edes heti hoksannut kuka ne oli vienyt vaikka silmien alla kävi pihassani. En uskonut huononäköisiä silmiäni varmaan.
Eikä niitä manneja tossa saa edes sanoa mustalaiseksi. Syyttävät itse ryssiä.
Vajasta ruukut Papan sirppi.
Kaikkea on ajan saatossa lähteny käveleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekobålzi kirjoitti:
Silmälasit katosivat omassa kämpässä viime kesäkuussa, eikä ole vieläkään löytynyt. Kaikki käännetty ylösalaisin ja etsitty kissojen, koirien ja muiden eläinten kanssa varmaan sata kertaa, mutta kakkuloista ei jälkeäkään. Käsittämätön tapaus. En keksi muuta selitystä kuin massiivisen aivopierun, jonka vallassa olen heittänyt lasit roskiin tjms. Ei tavallaan yllättäisi, sillä olen aiemmin mm. löytänyt puhelimeni jääkaapista ja pari täytettyä Reissumiestä lääkekaapista :)
Tarkasta kirjat, mapit, kansiot ja säilytetyt lehdet. Työpaikan arkistonhoitaja oli hukannut lasinsa n. 8 v. sitten. Löytyivät eräästä mapista, säilytettävien asiakirjojen välistä. ;)
S niin kuin silmälasit vai L niin kuin lasit?
K niin kuin Kadonneet
Teininä olin ostanut Wii-konsolille uuden Lego-pelin, mutta se katosi. Ei löytynyt _mistään_ vaikka kuinka etsin.
Karhupumppu nyt viimeksi. Kuukausi sitten siivosin kaappeja niitä oli kaksi. Kyselin tarviiko tytär, ei tarvinnut ja tänään niitä olikin vain yksi. Niin paljon on mystisesti kadonnut vuosien varrella etteivät ne enää mihinkään mahtuisi.