Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
1561/1602 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti- ja isävainaan kultakorut.

Vierailija
1562/1602 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päiväkirjani muuton yhteydessä. Pidin päiväkirjaa ihan joka pirun vuosi yhdeksänvuotiaasta puoleen väliin kolmeakymmentä. Ja nyt ne hiton tekstit ovat jossain. Pelottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1602 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin erityisen kauniin huivin reissusta, järjestelin tavaroita kotiinlähtiessä hotellissa ja mielestäni pakkasin myös tämän huivin mukaan. Oikein varta vasten, kun kerrankin löysin mieleisen, eli ei luulisi jääneen mihinkään poislaitettaviin muovipusseihin tms. Kotiin palattua sitä ei kuitenkaan koskaan löytynyt - minne se oli voinut kadota lentomatkan aikana? Tämä on mieleen jäänyt mysteeri vuosikymmenten takaa.

Juurihan jonkun lentokentän henkilöstöä jäi kiinni matkatavaroiden varastamisesta. 

Vierailija
1564/1602 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni matto parvekkeen oven edestä. Tuuletin kaikki matot viime viikolla. Ne olivat kokoon käärittyinä, kunnes tällä viikolla siivosin tarkemmin ja laitoin matot takaisin. 

Vain yksi on joukosta poissa. Ei ole näkynyt lasten ulkoleikeissäkään, jos olisi jäänyt telineelle.

Lopulta se löytyi lasten jäljiltä vähän kauempaa. Oli ilmeisesti pudonnut, kun toin mattoja sisään. Nyt se on taas pesty ja käytössä. 

Vierailija
1565/1602 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippiristi. En tiedä mihin kummassa katosi:( myös itsetehty joulukranssi jonka tein 13 vuotiaana ja joka piti laittaa joulun alla ulko oven puolelle...epäilen mummini ehkä hävittäneen koska ei ollut kaunis kranssi:(

Vierailija
1566/1602 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissus hukkuu vaik mitä. En voi olla soffapottu, ulkoilu oltava.

Vierailija
1567/1602 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus

Vierailija
1568/1602 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1569/1602 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajauskynä katosi ennen joulua. Saatoin kuljetella sitä kädessä kun aloin puhua puhelimeen. Mutta kaikki paikat kyllä kaadettu siltä väliltä ja muualta, että ei löydy vaan. Luultavasti johonkin erikoiseen paikaan silti tipahtanut ;)

Vierailija
1570/1602 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi kerran kissa, olin hakenut sen löytöeläintalosta, mutta se oli niin villi, että kynsi ihon verille ja niin arka että karkasi, enkä koskaan ikinä sitä enää löytänyt, vaikka etsin tosi kauan, siis vuosia.

Vierailija
1571/1602 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kadottanut Littles Pet Shop hahmoni. Sellainen ruskea koira. En muista milloin viimeksi olisin sitä varmasti käyttänyt. Huomasin katoamisen, kun tutkiskelin laatikkoa jossa on muutkin LPS hahmoni. Käänsin koko laatikon ympäri useaan kertaan. Katsoin myös toisen laatikon, missä on samaisia leluja, mutta ei vaan löydy. Olen kaatanut koko helvetin yläkerran löytääkseni sen, mutta ei jälkeäkään. Minulla ei ole mitään muistikuvaa missä voisi olla, mutta luulin nähneeni sen tavaroiden pinnalla ennen kuin aloin laatikkoa penkomaan. Mutta sitten puff, katosi kuin pieru saharaan. Istuin sängyllä, kun pengoin LPS laatikkoa ja vaihdoin lakanatkin jos se löytyisi jostain peiton kulmasta sekä käänsin koko sängyn patjoja myöten ympäri, mutta turhaan. 

On aika arvokas, joten sinällään harmittaa :(

Vierailija
1572/1602 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes:(

Voi ei! Miten se tapahtui?

Vierailija
1573/1602 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama albumiin liimattu valokuva. Jäljellä oli vain kuvatekstit ja jäljet, joista näkyy, että kuva on ollut siinä. Niihin aikoihin kun huomasin tuon, tapahtui muutakin poikkeuksellista.

Vierailija
1574/1602 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio töihin(nykyiseen,ei yleensä). Pitkäjänteisyys. Reippaus,halu liikkua. Halut rakastella oman siipan kanssa. Nämä ovat mystisesti kadonneet ja vaikka olen kuinka yrittänyt etsiä niin en ole löytänyt. 

Vierailija
1575/1602 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motivaatio töihin(nykyiseen,ei yleensä). Pitkäjänteisyys. Reippaus,halu liikkua. Halut rakastella oman siipan kanssa. Nämä ovat mystisesti kadonneet ja vaikka olen kuinka yrittänyt etsiä niin en ole löytänyt. 

Taidat olla mun vaimo !

Vierailija
1576/1602 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö. Tosin epäilen rakkauteni sipseihin olevan syyllinen. Osasyyllinen on Taffel. Jos lakkaisivat valmistamasta poimua ja juustosnackseja, luulisin vyötäröni löytyvän taas.

Vierailija
1577/1602 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentakisko, kun olin vierailulla lapsuudenkodissani. Joko joku on jostakin aivan ihmeellisestä syystä käynyt tyhjentämässä huoneeni pöydällä olleen vesimukin (kisko lillui yleensä päivisin siinä) vessanpönttöön, tai jotakin muuta outoa on tapahtunut.

Hammaslääkäri epäili vanhempieni koiraa, sillä kiskot ovat kuulemma koirien erikoisherkkua, mutta hankala kuvitella. Ellen sitten juuri sinä yönä ole ottanut kiskon unissani suustani ja laittanut lattialle koiran syötäväksi? Kallis katoaminen joka tapauksessa. 

Vierailija
1578/1602 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly katosi... ei löytynyt ämpäristä...

Vierailija
1579/1602 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
1580/1602 |