Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Pyöreä seinapeili, halkaisija ehkä 20 cm
Vierailija kirjoitti:
Elämäni rakkaus. Ihana mies.
Google löytää...
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 30 vuotta on kadonnut jonnekin. Hämmästellen katselen ihmisiä kun ovat niin vanhentuneet ja heidän lapsillaankin on jo lapsia. Tod monta on jo taivaassakin.
mihin katosi mun elämäni?
Mäkin olen ihmetellyt, miten jotkut nuoruudenaikaiset tutut on vanhentuneet niin, etteivät enää tunne mua!
Siivosin meidän uudessa kodissa. Koitin hutkia pölyjä pois patterin takaa. Huomasin että siellä oli joku iso esine jumissa. Kauhealla vetämisellä ja kiskomisella sain sen pois. Se oli puhelinluettelo. Oli varmaan joku edellinen asukas ihmetellyt että kuinka voi niin iso esine hävitä kuin tuhka tuuleen.
Kihlasormus. Aloin leipomaan ja laitoin sormuksen keittiön liesituulettimen päälle. Koskaan sitä ei enää löytynyt. Avasimme jopa asunnossa keittiönkaappien rakenteita. Vuokra-asunto, jossa asuttiin vain noin vuoden verran.
Ostin viime kesänä 2 hautamaljakkoa ja laitoin ne turhan hyvään talteen! Kai ne joskus löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Sekobålzi kirjoitti:
Silmälasit katosivat omassa kämpässä viime kesäkuussa, eikä ole vieläkään löytynyt. Kaikki käännetty ylösalaisin ja etsitty kissojen, koirien ja muiden eläinten kanssa varmaan sata kertaa, mutta kakkuloista ei jälkeäkään. Käsittämätön tapaus. En keksi muuta selitystä kuin massiivisen aivopierun, jonka vallassa olen heittänyt lasit roskiin tjms. Ei tavallaan yllättäisi, sillä olen aiemmin mm. löytänyt puhelimeni jääkaapista ja pari täytettyä Reissumiestä lääkekaapista :)
Tarkasta kirjat, mapit, kansiot ja säilytetyt lehdet. Työpaikan arkistonhoitaja oli hukannut lasinsa n. 8 v. sitten. Löytyivät eräästä mapista, säilytettävien asiakirjojen välistä. ;)
S niin kuin silmälasit vai L niin kuin lasit?
Multa hävisi 20 vuotta sitten avomies ulkomaankomennuksella. On kyllä hengissä ja voimissaan kuulemma, mutta muhun ei enää ollut yhteydessä karkuun päästyään. Jäi hieman auki, että mitä tapahtui.
Uusimmat ja parhaimmat rintaliivit. Tiedän että missään en ole käynyt missä ne olisi olleet mukana tai missä olisin ottanut liivit pois, eli olen riisunut ne vain ja ainoastaan kotona. Mistään en löydä, olen etsinyt pyykkikorista ja sen ympäristöstä, vaatekaapista, sängyn alta, sohvien ja muiden huonekalujen alta, jopa pakastimesta, koiran lelukorista, kirjahyllystä, imurikaapista.. En enää keksi mitään loogista paikkaa mistä niitä etsiä, että pitääkö seuraavaksi penkoa autotallin laatikot mitä ei ole avattu 2 vuoteen? Enkä kuivaa pyykkejä narulla että joku olisi käynyt pöllimässä, vaan kuivausrummussa sisällä omassa kodissani (kyllä, rintaliivitkin pesupussissa). Ovat vielä todella kirkkaan, suorastaan räikeän siniset, helposti muista vaatteista erottuva väri.
Oli virolaisia nuoria remonttimiehiä. Jälkeenpäin huomattiin, että kaapeista oli kadonnut yhtä ja toista pientä. Oma vika kun ei lukittu kaikkea.
Löytynyt: talon putkiremontin aikaan vaatekaapilta löytyi aiva vieras ihminen.
Hopeasormus. Ei löydy mistään. Tosin oli melkoisen jääräpäinen tukos suihkun viemärissä jokin aika sitten. Tietääkseni sen sormuksen ei pitäisi siihen putkeen mahtua, mutta en saa ajatusta pois mielestäni, että ehkä kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Siivosin meidän uudessa kodissa. Koitin hutkia pölyjä pois patterin takaa. Huomasin että siellä oli joku iso esine jumissa. Kauhealla vetämisellä ja kiskomisella sain sen pois. Se oli puhelinluettelo. Oli varmaan joku edellinen asukas ihmetellyt että kuinka voi niin iso esine hävitä kuin tuhka tuuleen.
Melkoinen Copperfield pitää olla että puhelinluettelon saa katoamaan...
Sohva katosi asunnosta kylässä kävi jotain uskontolahkoisia muka.Virovenäj.
Valkoinen koira papereineen ja tarvikkeineen.
Virolaisia liikkui lähiöissä.Varastivat tavaraa asunnoista.Yhdet oli venäläisiä ryhmiä.Katosi paljon alueelta tavaraa jopa viherkasveja.Juomalaseja.
Pieni matto parvekkeen oven edestä. Tuuletin kaikki matot viime viikolla. Ne olivat kokoon käärittyinä, kunnes tällä viikolla siivosin tarkemmin ja laitoin matot takaisin.
Vain yksi on joukosta poissa. Ei ole näkynyt lasten ulkoleikeissäkään, jos olisi jäänyt telineelle.
Ei minulta mutta äidin tyttöaikaiset päiväkirjat katosivat kuin tuhka tuuleen.
Olisi niitä ollut hauska lukea nyt kun äitiä ei enää ole.
Kyllä käydään, mutta asialla ei ole huoltoyhtiö.