Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
561/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkien parit tuntuu aina mystisesti katoavan. En tajua, asuuko meidän pesukoneessa joku mystinen öttiäinen, mikä elää sukkapareista, mut meillä on siis iso kasa parittomia sukkia, mille ei vaan paria löydy vaikka kuinka ettii.

Ne tulee kaikki meille, ainakin mustat sukat.

Vuosia käytin vain mustia sukkia. Joka pyykin jälkeen mies työnsi mulle jotain parittomia mustia sukkia, mitkä ei kuulemma olleet hänen. Ei ne olleet minunkaan. Sitten kyllästyin siihen ja nyt mulla ei ole yhtään mustaa sukkaa. Mies aina välillä kyselee onko nämä sun sukkia, ja on helppo todeta, että mulla ei ole yhtään mustaa sukkaa.

Harmi kun ei tiedä kenelle niitä voisi palauttaa. Olen tullut siihen tulokseen, että pesukoneen pyörimisliike siirtää sukkia ajan ja paikan lävitse 🤭

Vierailija
562/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira myös hävisi kerran sisälle taloon. Sitä huudeltiin ja kutsuttiin ja käytiin läpi jokainen huone ja kaikki koiranmentävät kolot, mutta sitä ei vaan näkynyt. Sitten se kohta ilmestyi itsekseen jostain. En voi käsittää, että missä se oli.

Meidän Welsh Corgi osasi tuon häviämistempun, koskaan ei saatu selville, missä se lymyili. Se vain ilmestyi paikalla naama nauraen, ja hännätön peppu heiluen.

Jotenkin tuntui, että kyseisellä koiralla oli huumorintajua

Sängyssä peittojen alla tai sohvatyynyjen välissä. Meidän russeli jopa peittelee itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinen sormus, jossa kivenä ametisti. En voi käsittää, missä olen sen hukannut.

Ehkä olen ottanut sen pois jossain yleisessä WC:ssä ennen käsien pesua. Ja sitten unohtanut laittaa takaisin. Harmittaa, sillä kyseessä oli lempikoruni.

Vierailija
564/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullasuti :D Kerkesin ehkä kerran tai kaksi käyttää, jonka jälkeen teki katoamistempun. Todennäköisesti tipahtanut vahingossa sekajätteen sekaan tai uunin taakse.

Vierailija
565/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet Fiskarsin isot keittiösakset. Puolisoni iso sotilaskuva, joka oli kehystettynä kirjahyllyssä.

Vierailija
566/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikortti hävisi kotiin. Se oli minulla hetki ennen lähtöä ja sitten se hävisi ennen kuin pääsin ovesta ulos, ei ole näkynyt koommin.

Vierailija
567/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jonkin verran muumimukeja. Niitä säilytetään omassa hyllyssään keittiössä ja käytetään päivittäin kahvimukeina. Jokin aika sitten tajusin, että hattivattimukia ei näy enää missään. Kukaan ei ole vahingossa rikkonut sitä, ja meillä on vakiintuneet tavat, että kun muki on tyhjä, se tuodaan tiskipöydälle ja ladataan pian astianpesukoneeseen, joten missään sängyn alla nurkassakaan se ei ole. Imuroidessa olen toki tämänkin kortin kääntänyt. Ainut mieleeni tuleva pieni mahdollisuus on, että se hävisi pari vuotta sitten muuton yhteydessä. Appivanhemmat jäivät silloin vielä viimeisinä entiseen asuntoomme viimeistelemään siivousta, ja on teoriassa mahdollista, että he ovat ottaneet jo pakatusta muuttolaatikosta vesi- tai kahvimukiksi tuon mukin, ja unohtaneet sen sitten johonkin ikkunalaudalle tms. Toisaalta siellä ei mielestäni enää ollut muuttolaatikoita siinä vaiheessa, eivätkä appivanhemmat itsekään tällaista mukiepisodia muista, kun jotenkin kautta rantain kysyin. Onhan tosin aikaakin jo kulunut muutosta, joten ei ihme, jos tuollainen pikkuasia olisi jäänyt unholaan.

Vierailija
568/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkien parit tuntuu aina mystisesti katoavan. En tajua, asuuko meidän pesukoneessa joku mystinen öttiäinen, mikä elää sukkapareista, mut meillä on siis iso kasa parittomia sukkia, mille ei vaan paria löydy vaikka kuinka ettii.

Vuosia käytin vain mustia sukkia. Joka pyykin jälkeen mies työnsi mulle jotain parittomia mustia sukkia, mitkä ei kuulemma olleet hänen. Ei ne olleet minunkaan. Sitten kyllästyin siihen ja nyt mulla ei ole yhtään mustaa sukkaa. Mies aina välillä kyselee onko nämä sun sukkia, ja on helppo todeta, että mulla ei ole yhtään mustaa sukkaa.

Harmi kun ei tiedä kenelle niitä voisi palauttaa. Olen tullut siihen tulokseen, että pesukoneen pyörimisliike siirtää sukkia ajan ja paikan lävitse 🤭

Vierailija
569/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause ehkä selittääkin miksi yksin asuvana vanhempana miehenä olen löytänyt muutaman kerran pesukoneestani värikkäät naisten stringit (ovat vielä reilusti pienikokoisia).  Asunnossani on riistakamera eikä siitäkään ollut apua.

Vierailija
570/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passi. Tää on outo koska en ole kuljetellut sitä mukana, mulla on myös virallinen henkilökortti. Se vain katosi pöytälaatikosta jossa sitä säilytin yhdessä lasten passien kanssa. Joka paikka on koluttu.

Tarkista takkien taskut.

Vierailija
571/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passi. Tää on outo koska en ole kuljetellut sitä mukana, mulla on myös virallinen henkilökortti. Se vain katosi pöytälaatikosta jossa sitä säilytin yhdessä lasten passien kanssa. Joka paikka on koluttu.

kerääkö joku nyt apsseja- täälläkin passi katosi, ja ei ollut mukana. Kotoa näytettäisiin kerättävän nyt.

Vierailija
572/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen viattomuus

Vierailija
573/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne imustuu ehkä Cernin kiekkoon ja siellä atomitörmäävät toisiin sukkiin ja ne sinkoutuvat sitten toisten koteihin.

Vierailija
574/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:04"]Koira. Se katosi työpäiväni aikana lukitusta asunnosta. Ei murtojälkiä ovessa ja ikkunatkin kaikki sisäpuolelta säpissä.

Voi ei. Kerro lisää. Onko mahdollista, että esim. ex olisi vienyt koiran?

Minulle soitettiin töihin vuosi sitten, poliisi tiedusteli, onko yksinasuvasta äidistäni havaintoja. Äidin koira oli juoksennellut vapaana omakotialueella, tervehtinyt iloisesti naapureita ja yrittänyt tunkea sisään asuntoihin ja kyytiin autoihin. Naapuri soitti poliisin, joka rikkoi ikkunan ovesta ja tarkisti asunnon, äitiä ei löytynyt mistään, ei vastannut puhelimeen, ja soittivat minulle.

Sairaskohtausta epäiltiin, ja poliisi tarkasti paikkoja, missä oletin äidin voivan olla. Ryntäsin paikalle tietysti. Illalla istuin koira kainalossa sohvalla, kun äiti tuli ovesta sisään. Oli ollut shoppailemassa, lounaalla, kuntosalilla...

Koira oli siis saanut lukon auki, ja ovi oli pamahtanut kiinni sen perässä. Mutta sinun tapauksessasi ihmettelen, miksei koira palannut kotiin, jos näin on käynyt?

Voi miten ihana lopputulos. Äitisi olikin ollut ostoksilla, voin kuvitella helpotuksen!

Vierailija
575/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muisti. Mihinkähän sen pistin. Ei ollut jääkaapissa.

Se on kännyssä tai tietsikassa.

Vierailija
576/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vahingossa operaattoripuhelussa että ostin tänään pilveä (ICloudia). meni maine ehkä?

Vierailija
577/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena keräämäni Pokemon-kortit katosivat joskus ala-asteella ollessani. Olivat järjestyksessä keräilykansiossa ja niitä oli paljon. Alkuun luulin, että olin vain laittanut kansion hukkaan mutta kansiota ei koskaan löytynyt, ei edes muutoissa tai aikuisiällä tavaroita jälkeenpäin penkoen. Ehkä joku lapsuudenystävistäni vei kortit meillä käydessään, muutakaan syytä en keksi.

Vierailija
578/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen lause ehkä selittääkin miksi yksin asuvana vanhempana miehenä olen löytänyt muutaman kerran pesukoneestani värikkäät naisten stringit (ovat vielä reilusti pienikokoisia).  Asunnossani on riistakamera eikä siitäkään ollut apua.

Liian pienikokoinen riista, kun ei näkynyt kamerassa?

Vierailija
579/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena keräämäni Pokemon-kortit katosivat joskus ala-asteella ollessani. Olivat järjestyksessä keräilykansiossa ja niitä oli paljon. Alkuun luulin, että olin vain laittanut kansion hukkaan mutta kansiota ei koskaan löytynyt, ei edes muutoissa tai aikuisiällä tavaroita jälkeenpäin penkoen. Ehkä joku lapsuudenystävistäni vei kortit meillä käydessään, muutakaan syytä en keksi.

Näitä on kadonnut paljon. Minulta katosi Aku Ankat jotka sisoin suurella vaivalla itselleni ja perheen käyttöön kirjaksi.

Vierailija
580/1602 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen valokuva-albumi katosi noin vain. Mistään ei ole koskaan löytynyt, vaikka varmasti on kaikki laatikot ja kaapit käyty läpi. Ei niin iso esine ole voinut vahingossa mennä roskiinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan