Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö :D
Tää oli paras!
Mä oon ettiny sitä jo 5 v, tuloksetta.
muisti. Mihinkähän sen pistin. Ei ollut jääkaapissa.
Huomaatteko mikä on usein yhdistävä tekijä? Lapsi, lapsen tavara jne.
Perheissä joissa on käveleviä lapsia ei ole olemassa mitään "outoja" katoamistapauksia. Ne ovat kaikki ihan normaaleja katoamisia.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus, itsetunto, positiivisuus.
em lisäksi koko elämä katosi corona aikana.
Nyt pitäs nyhtää jostain nuo kaikki uusiksi.
Joitain vaatteita. En muista laittaneeni niitä kierrätykseen eikä niitä löydy kaapista tai varastosta. Yleensä vielä suosikkivaatteeni! Meillä ei asu lapsia.
Mittalusikka leipoessa. Kävin roskiksenkin läpi, mutta ei se tullut enää koskaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Koira. Se katosi työpäiväni aikana lukitusta asunnosta. Ei murtojälkiä ovessa ja ikkunatkin kaikki sisäpuolelta säpissä.
Koiran nimi oli varmaankin Haudini.
Minulta ei häviä tavaroita vaan minulle tulee ylimääräisiä. Varsinkin astioita. En muista saaneeni mukeja enkä Arabian vanhoja lautasia keneltäkään, mutta niin vaan niitä kertyy vähän kerrallaan.
Ihan paras muskelimies - sellainen punainen kämmenen kokoinen purkinkansien avaaja. Sillä tämä mummo sai kaikki kannet auki helposti. Epäilen tiputtaneeni sen juureskuorien sekaan kokatessani pakastkmeen apetta.Uusi kuminen läpyskä ihan ok, mutta aina tulee muskelimies mieleeni - kuten tänäänkin. Tänään menetin reippauteni - eilinen 4.koronarokotus taitaa vähän aiheuttaa lihas- nivel- ja päänsärkyä. Eiköhän se tästä - mikä pahan tappais! Hyvää viikonloppua kaikille.
Itelläni kämpiltä kadonnut kalliimpi stylus-kynä, käteistä sekä desingual-housut ja hame. Mukaan lähti myös tonttukoriste. Murron jälkiä ei koskaan ollut.
Lapsuudesta muistan, kuinka valokuva-abumiini ilmestyi kuvia pariin otteeseen kodin ollessa tyhjillään, tätä ihmeteltiin kavereiden ja perheen kanssa. Tämä oli jo 90-luvun alussa, ja kummassakin tapauksessa kyseessä kunnan kämppä.
Kalliimmat kamat, kuten kengät, tietsikat kantsii tussilla merkata tai tarroilla somistaa, jottei niin jälleenmyyntiarvoa. Sekä hammasharja ja pankkitunnukset luonnollisesti aina käsiveskassa mukana ;)
90-luvullahan oli helsingissä ilmiö, jossa useat naiset ilmoittivat yöllisestä vierailijasta, tästä tehtiin televioon draamasarjakin, Rakkauden nälkä taisi olla nimi, ja kertoi Tipi-nimisestä tiirikoijasta.
Perkolaattorin sihtiosa. Kaikki muut osat olivat tallella, mutta sihti oli mystisesti kadonnut. Kahvia keitellään kuitenkin joka päivä ja keittimen osat pestään joka käytön jälkeen. Keittiö käännettiin nurin, mutta osaa ei löytynyt. Varaosana sitä ei saa, eli oli ostettava kokonaan uusi perkolaattori.
Kanadalainen lippalakki. Ei vaan löydy enää mistään, kolme muuttoakin olen tehnyt sen jälkeen kun se hävisi.
Nuoruus,rahat ja ulkonäkö katosi.Onko kukaan nähnyt? Ois tarvetta vielä.
Tarravihko joskus 1. tai 2. luokalla :( se tulee yhä välillä mieleen, nyyh.
T. 34v.
Passi. Tää on outo koska en ole kuljetellut sitä mukana, mulla on myös virallinen henkilökortti. Se vain katosi pöytälaatikosta jossa sitä säilytin yhdessä lasten passien kanssa. Joka paikka on koluttu.
Vierailija kirjoitti:
Passi. Tää on outo koska en ole kuljetellut sitä mukana, mulla on myös virallinen henkilökortti. Se vain katosi pöytälaatikosta jossa sitä säilytin yhdessä lasten passien kanssa. Joka paikka on koluttu.
Eli laatikoston sisäpohjakin katsottu? Se mikä on alimmaisena kun ottaa pois alimman laatikon?
Koira myös hävisi kerran sisälle taloon. Sitä huudeltiin ja kutsuttiin ja käytiin läpi jokainen huone ja kaikki koiranmentävät kolot, mutta sitä ei vaan näkynyt. Sitten se kohta ilmestyi itsekseen jostain. En voi käsittää, että missä se oli.[/quote]
Meidän Welsh Corgi osasi tuon häviämistempun, koskaan ei saatu selville, missä se lymyili. Se vain ilmestyi paikalla naama nauraen, ja hännätön peppu heiluen.
Jotenkin tuntui, että kyseisellä koiralla oli huumorintajua
Passi. Se on aina mulla mukana laukussa, mutta nyt on kadonnut jäljettömiin. Onkohan joku voinut varastaa sen laukustani?