Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
341/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet kalanperkeet kaverin mökillä.

Perkasin kalat laiturin nokassa, kuvittelen pistäneeni ne perkeet pussiin, vein perattuja kaloja ynnä perkuuvälineitä sisälle mökkiin, ja sitten perkeitä ei ollut missään. En pystynyt muistamaan, olinko ottanut ne mukaani vai en. Ei löytynyt roskiksesta eikä muualtakaan. Periaatteessa tietysti lokki tai varis olisi voinut viedä, mutta olisi luullut jotain rähinää kuuluneen saaliinjaosta. Myöhemmin ei mistään ruvennut tunkemaan nenään pilaantuvien sisälmysten löyhkää.

Jotenkin pelotti, kun en pystynyt muistamaan yhtään, mitä niille olen tehnyt. Mainittakoon, että alkoholilla eikä muillakaan päihteillä ollut osuutta asiaan.

Perkeet kelpaavat muillekin kuin linnuille. :) Viejä on saattanut olla esimerkiksi kettu!

Vierailija
342/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partamonni. Muutossa piti akvaario tietenkin tyhjentää ennen sen siirtämistä, mutta yhtä kalaa ei löytynyt mistään. En voi vain tajuta, että mihin se katosi. Jos se kuoli niin luulisin, että edes jokin osa ruhoa olisi löytynyt tyhjennyksen yhteydessä. Ainakin pari päivää ennen muuttoa se oli vielä ollut täysissä ruumiinvoimissa, ainakin mun näkemykseni mukaan.

mulla kerran monni hyppäsi ULOS akvaariosta. luukku oli auki, ja näin kun se hyppäsi, ehdin ottaa sen  maasta, ja laitoin sen elävänä takaisin akvaarioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu

Vierailija
344/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on nähty kirjoitti:

Kauniita pikkulusikoita alkoi katoilemaan - luulin että roskiin. Sitten vuosien päästä avasi naapurinmummeli kirjahyllyn oveaan ottaaksen sieltä jotain- ja kas siellä oli tungettuna paksuun maljakkoon sitä kahvilusikkamallia isosta pieniin ja eri ikäisinä ja muistin että mummohan istui kahvilla useinkin... En viitsinyt alkaa riitelemään annoin olla ja ostin sitten uudet.

Mitä hemmettiä? Hävytöntä! Minä ainakin olisin nostanut metelin ja antanut varasmummelille suorat sanat.

Vierailija
345/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun avaimet. Tulin kotiin avaimilla. Sen jälkeen en ole niitä löytänyt. Käänsin joka paikan, pengoin roskiksenkin.

Pojan yksi DVD katosi viime viikolla. Oli olohuoneen pöydällä päivällä, illalla katosi. Etsin koko olohuoneen katosta lattiaan.

Mun elämä katosi vuonna 2011 enkä oo löytänyt sitä enää :(

Mulla on jäänyt pariin otteeseen avaimet ulko-oveen lukkoon roikkumaan, kun olen tullut kotiin. Toisella kerralla naapuri huomautti ja toisella huomasin itse (asun kerrostalossa). Olisiko sinullekin käynyt näin?

Minulta hukkui joskus muistitikku, jossa oli ainoa versio opparistani. Tippui ilmeisesti laukustani, muuta en tuolloin keksinyt. Hukkaan muutenkin paljon asioita, mutta jotenkin kummasti aina tiedän, tuleeko tavara löytymään vai ei. Luulen että aivot tietävät tavaroiden kohtalon, vaikkei sitä itse tiedostaisikaan.

Vierailija
346/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit. Ollut nyt ilman reilun vuoden koska eivät ole välttämättömät ja rahasta on pulaa.

Vierailija
347/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun joskus lapsena istuin leivinuunin päällä ja kasasin pokemon-kortteja. Yksi kortti tippui lattialle ja näin sen vielä paljaalla parketilla uunin vieressä. Kapusin alas uunin päältä ja hyppäsin lattialle. Kumarruin jo nostamaan korttia, mutta se ei ollutkaan enää siinä. Rullasin kaikki matot, siirsin kaikki huonekalut. Kaivelin listojen raot, puupinot, kaikki mahdolliset paikat. Olen nyt 18-vuotias ja vielä tähän päivään mennessä, minulla ei ole aavistustakaan, mihin se oikein katosi.

Vierailija
348/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä katos suihkupullo. Just käytin sitä ja laitoin mielestäni kaappiin, ei löydy nyt mistään kun pitäs pääsiäisruohoa kastella. En ymmärrä. Meillä tilaa aika rajallisesti, kaikki kaapit kaivettu... mietin että voiko olla tippunu roskikseen, epäilen kyllä vahvasti :D 

Vierailija
349/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aduin mun tädin kaa ja mun läppäri oli laturissa. No sit menin ottaa sen läppärin ja laturi oli kadonnu. Mun tädil ei ois tarvinnu ditä mihinkää ja ku lopulta muutin ni ei löytyny mistää ja mun täti muutti jossai vaiheessa uutee kämpöää ja käyny kaikki kamat läpi mut ei löytyny...

Vierailija
350/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä. Tehtiin pari mukulaa eikä siitä sen jälkeen ole havaintoa.

Vierailija
351/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet vaatteet hukkuneet mystisesti. tiän vaa et eräs lapsuudenkaveri osottautu myöhemmin kleptomaaniks ja se selitti lapsena kadonneet vaatteet. muttei sitä et miks vielä näi aikusenaki niitä katoaa mystisesti.

ja itseasiassa eräs minu paita löyty joku tovi sitte ja se haisi tosi oudolle hajuvedelle jota en oo ikinä käyttänyt elämäni aikana.. en tiä et kuka mun vaatekaapilla käy

Vierailija
352/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guy Fawkes -maski.

Vierailija
353/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Ihan selvästi Matrix rakoilee :D

Vierailija
354/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut. Kerran huomasin että kyseisiä farkkuja ei ole vähään aikaan näkynyt eikä ne ole vielä tähän päivään mennessä löytyneet. Olis kiva tietää niiden kohtalo.

Oma veikkaukseni on se, että olen ollut jossain kuntosalilla tmv ja sieltä lähtiessäni päättänyt mennä kotiin jumppahousuilla ja sitten farkut olisivat unohtuneet sinne pukukoppiin. Tuskin kukaan sentään on farkkujani varastanut xD

Vierailija
355/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvituki. Etsin sitä tänään mutta en löydä! Näin sen tammikuussa, kun tein suursiivouksen. Nyt en löydä. Tuki on helvetin iso. Samaa kokoa kun kipsi, eli noin reiden pituinen ja paksuinen. Asun pienessä asunnossa ja en vaan ymmärrä mihin se on voinut mennä. Ei täällä missään muualla ole sille tilaa kuin toi siivouskomero jossa sitä normaalisti säilytän. Mihin noin massiivinen tavara voi kadota??

Vierailija
356/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen 20-neliöisessä yksiössä ja minulta katosi leipäveitsi. Kun olin muuttamassa pois, ajattelin sen vihdoin löytyvän jostain, mutta kadoksissa pysyi. Kämpälläni ei veitsen katoamisen ja muuton välissä käynyt muita kuin vanhempani ja huoltomies. Heillä tuskin on ollut syytä varastaa minulta mitään. Luulisin että olisin myös huomannut, jos olisin vahingossa vaikka nakannut veitsen roskiin.

Vierailija
357/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kotona eräänä talvi-iltana. Kaadoin itselleni puoli lasia punaviiniä ja istuin sohvalle katsomaan televisiota. Join viinin ja lähdin keittiöön tekemään iltapalaa. Viinilasi jäi olohuoneeseen. Yhtäkkiä kuulin helähtävän äänen, ja kun palasin olohuoneeseen huomasin, että lasista oli lohjennut isohko kolmion muotoinen pala. Tätä palaa ei vaan näkynyt missään. Etsin sitä jokapaikasta, koska ajattelin minkälaista pahaa jälkeä tulisi, jos joku istuisi tai astuisi terävänä palan päälle. Pala on edelleen kateissa.

Vierailija
358/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi. Olin juuri saanut uuden passin jonka olin siis just hakenut. Se oli käsilaukussani ja kävelin sen matkan kotiin.

Koskaan en enää nähnyt passiani.

Muutin seuraavana vuonna eikä se löytynyt.

Lentolippu hävisi itsekseen kun matkustin kaukaiseen maahan.

Kun olin perillä, lippu oli mysteerisesti hävinnyt.

Eli se katosi lentokonematkan aikana.

Vierailija
359/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yksin kotona eräänä talvi-iltana. Kaadoin itselleni puoli lasia punaviiniä ja istuin sohvalle katsomaan televisiota. Join viinin ja lähdin keittiöön tekemään iltapalaa. Viinilasi jäi olohuoneeseen. Yhtäkkiä kuulin helähtävän äänen, ja kun palasin olohuoneeseen huomasin, että lasista oli lohjennut isohko kolmion muotoinen pala. Tätä palaa ei vaan näkynyt missään. Etsin sitä jokapaikasta, koska ajattelin minkälaista pahaa jälkeä tulisi, jos joku istuisi tai astuisi terävänä palan päälle. Pala on edelleen kateissa.

Hui. Creepyä, miksi lasi itsekseen hajoaisi ja mihin se palanen muka voisi kadota? Mä alkaisin pelätä jo jotain pahoja henkiä, kun noin kävisi. Lasin on täytynyt olla vanha tai ennestään saanut jonkun särön.

Multa on kadonnut lähinnä vaatetta. Yksi suosikkihame ja yhdet farkut. Vuosien jälkeen ilmeisesti löysin nää farkut, mutta en oo varma, koska ne ei ollu yhtään sen näköiset kuin mitä muistin. Ne ei mahtuneet jalkaan enää enkä edes tykännyt niistä, mutta niistä alkuperäisistä pidin. En vieläkään tiedä, löysinkö ne oikeet farkut vai jotkut ihan muut. Hametta ei ole koskaan löytynyt.

Vierailija
360/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä kadotin pinkin lippalakkini torilla pomppulinnassa... jätin maahan vanhempieni eteen kenkien päälle, ja kun tulin takaisin, sitä ei näkynyt missään. Joku vissiin vei valvovien silmien edestä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän