Pitkät naiset, joilla lyhyempi mies. Onko teille käynyt näin?
Ovatko vanhempaanne joskus kommentoinneet miehenne pituutta alentavasti ja negatiivisesti? Tuli vaan mieleen kun tyttöystäväni vanhemmat ovat kuulemma sanonneet, että en ole miehen kokoinen ja että eikö löytynyt pidempää miestä. Itse en tietysti välitä tällaisista kommenteista mutta ihmettelen kyllä miten se voi hiertää niin paljon. Olen siis 175cm mies ja tyttöystäväni on 186cm. Hänen vanhemmat ovat tietysti myös hyvin pitkiä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:40"]
Millanen mies ottaa pidemmän naisen kuin on itse? Typerys. Millanen nainen ottaa lyhyemmän miehen kuin on itse. Typerys.
[/quote]Sitä aivokapasiteettia ei oikein päällepäin näe. Pieni mies kasvaa oksansa viereen, sanoi edesmennyt äitini, kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa(olemme samanpituisia)
Millanen mies ottaa pidemmän naisen kuin on itse? Typerys. Millanen nainen ottaa lyhyemmän miehen kuin on itse. Typerys.
[/quote]
Rakkaudella on harvemmin järjen kanssa mitään tekemistä. Mielummin onnellinen rakastunut typerys kuin rakkaudettomassa liitossa oleva typerys kun puolison valitsi mittanauhalla eikä sydämellä ja on onneton.
Lukuunottamatta yhtä miestä, kaikki exäni ja nykyinen mieheni ovat olleet minua jonkin verran lyhyempiä (olen myös 186cm). Ikinä ei ole tullut edes mieleen, että tämä voisi olla asia jota vanhempani kommentoisivat tai miettisivät. :D Eiköhän vanhemmilla yleensä ole toiveena että lapsen puoliso on rakastava, luotettava, mukava, kunnioittava yms., pituudella tuskin on monellekaan mitään merkitystä. :)
Mikä hemmetin vouhkina moisesta jutusta.Mittatikun kanssako sitä puolisoa etsitään.Hävetkää.Jos mies on lyhyempi niin mitä sitten.Kun katselee noita missejä,niin kaikillahan niillä järjestään ainakin korkkareiden kanssa mies jää lyhyemmäksi.Jos nainen,185 cm,pistää 10-15 cm lisäpituutta,niinkuin missien ja mallien kengät on,niin harva mies niitä ohittaa.Itse olen vain 167,ja exmieheni ja mieskaverit ovat olleet kyllä minua pidempiä.Jo 8 sentin korot ovat tehneet meitä joko samanpituisia tai minusta pidemmän.On teillä tosiaan aiheet,mitä ruotia.Katsokaa nyt vaikka Leena Harkimoa ja hänen nykyistä miestään,niinkuin entistäkin.Molemmat jäivät "alakynteen".
[/quote]
Ainakin minun kohdalla pituudella ei ole merkitystä. Ja miksi pitäisi? Minua ei ainakaan kiinnosta tällaiset asiat. Kyllähän se luonne ja henkilö kokonaisuudessaan on tärkeämpi. Ja ihan kauniin ihanan naisen satuin löytämään, joka on tosi pitkä.
Ap