Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (784)

Vierailija
661/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden että lihavuus on miehillä yleinen ongelma niin on todella vaikea löytää sopivia housuja? Farkuista ei löydy yhtään sopivaa ja oikeastan talvikauden toppahousuissa on hyviä kokoja ja talvihousuja hän joutuukin pitämään pitkälle kesään ja aikaisin syksyllä. Ilmeisesti ei ole kauppiaat älynneet markkinarakoa? Etenkin halpakauppojen isot koot loppuu harmillisen pieniin.

Vierailija
662/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookkaille naiselle istuvia paitoja ja mekkoja. Kaikki isot koot ovat muodottomia kaljasaavin peittoja, pahimmillaan rintataskut (kuka isotissinen haluaa korostaa niitä rintataskuilla) Ja mekoissa ja tunikoissa takaa pidempi. Tuolloinhan näyttää siltä kuin rinnat ja vatsa nostaisivat etumuksen kekottamaan ja tuollainen leikkaus oikein korostaa kehon epäedullista muotoa. Lisäksi kyllä meillä kookkaillakin on vyötärö, todellakin on. Eikä se ole rintojen alla. Monissa vaatteissa leikkaus on juuri rintojen alla ja siitä alkaa leveä rypytys. Eli siitäpä sitten vaate putoaa kuin lainapeite levittäen ihmisen muodottomaksi. En tiedä, onko niin, etteivät suunnittelijat osaa enää yhtään mitään vai mikä on? Kertokaa, jos olette löytäneet hyvin istuvia isoja kokoja ( 48-52).

Erittäin hyvin kerrottu, itselläni aivan sama ongelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen ihmisen mittasuhteisiin sopivia vaatteita, joissa on hyvä leikkaus ja ovat hyvää kangasta

Vierailija
664/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita naisten paitoja esim. Finnwear, Nanso jne. Onneksi Vaasaan palaa takaisin Sokos.

Vierailija
665/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun Lara Croft - bikinit. Eli turkoosi yläosa ja ruskea alaosa, jossa olisi kuviona musta vyö isolla neliskanttisella soljella.

Kuvittelen aina muutenkin olevani Lara, kun pitää kahlata kylmään veteen. Siitä saa voimaa. :D

Vierailija
666/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäitä, hillityn värisiä, laadukkaan ryhdikkäitä aikuisten naisten casual tyylin yuövaatteita. Sellsisia leikkauksia jotka sopii lanteikkaammalle henkilölle ja laskeutuu hyvin, joka ikäänkuin peittää muotoja ja antaa ryhtiä.

Jotenki tuntuu että kaikki puserot, jakut, neuleet on joko kauhean riemunkirjavia tai jotain ryhdittömiä lumppuja jotka menee jo 1.pesukerran jälkeen pilalle.

Tai sitten tehty hyvin suorille ja kapeille mallinvartaloisille ihmisille.

Vierailija
667/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin polvipituisen mekon, johon mahtuu rintamus ja ei ole mieluusti avonaisesti esillä. Silti kaunis ja nuorekas, eikä mikään outo "tätimekko". Etsin juuri juhlia varten yläosasta soveliasta mekkoa joka ei toisi rintavakoa esille, mutta olisi edes polvimittainen tai mieluusti yli, johtuen jalan telomisesta.

Vierailija
668/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita lihavalle, jossa on tarpeeksi pitkät hihat. Nyt on joku trendi että hihat ovat superlyhyet, vaan minä en suostu makkaralla olevia allejani näyttelemään kodin ulkopuolella.

Vierailija
669/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko, joka ei paljasta rintoja tai rintavakoa. Ärsyttää varsinkin kesämekoissa, kun pitäisi laittaa toppi alle, kuka nyt yli 20 asteen lämmössä haluaa kerrospukeutua.

Vierailija
670/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot tissit, mahamöllykkä ja peräpääkin tuntuvahko. Uuma on kuitenkin kapea. Tarvitsisin semmoisia X-mallisia paitoja, mutta ei niitä ole. Y-malleja kyllä löytää, joihin mahtuu tissit ja uuma mutta sitten ovat lanteelta kireitä. 

Vierailija
671/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-paita lihavalle, jossa on tarpeeksi pitkät hihat. Nyt on joku trendi että hihat ovat superlyhyet, vaan minä en suostu makkaralla olevia allejani näyttelemään kodin ulkopuolella.

Minulla on niitä takavuosien 3/4-hihaisia paitoja, niitä käytän T-paitojen sijaan. Ne saisivat tulla uudelleen muotiin.

Vierailija
672/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin hieman kellohelmaisen, reilusti puoleen reittä ylettävän hameen. Mieluiten musta ja napakkaa mutta joustavaa kangasta. Vyötäröresori saisi olla muutaman sentin leveä. Tämmöinen olisi suht helppi toki tehdä itsekin kun vain viitsisisi. Löytyy vain aivan liian lyhyitä tai sitten vähintään midimittaisia ja kangas yleensä ohutta tai muuten laadutonta.

Kenkäpuolella onkin enemmän haastetta löytää mieluisaa: Haluaisin jotkut mustat, vähän balleriinatyyliset kävelykengät, joilla olisi oikeasti hyvä kävellä. Joitakin sinne päin löytyy, mutta ovat todella tätimäisiä.

Sitten tahtoisin myös ajattomat mustat korkkarit 3-4cm korolla, joilla niin ikään on hyvä kävellä ja jotka eivät kopsu kovaäänisesti. Tuollaiset olen 15v sitten ostanutkin, mutta jalka on siitä kasvanut ja kengät nykyään pienet. Yhtä hyviä en ole löytänyt.

Tahtoisin myös uudet varrelliset tennarit ohuilla pohjilla ja ilman sitä varpaiden päällä olevaa kumilärpäkettä.

Hyvä kun mainitsit nuo korkkarit! Mäkin kaipailen sellaisia, mulle riittäisi 2 cm korkokin, mutta olennaista olisi, että ne olisi mukavat jalassa ja eivät kopisisi kävellessä.

Vierailija
673/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookkaille naiselle istuvia paitoja ja mekkoja. Kaikki isot koot ovat muodottomia kaljasaavin peittoja, pahimmillaan rintataskut (kuka isotissinen haluaa korostaa niitä rintataskuilla) Ja mekoissa ja tunikoissa takaa pidempi. Tuolloinhan näyttää siltä kuin rinnat ja vatsa nostaisivat etumuksen kekottamaan ja tuollainen leikkaus oikein korostaa kehon epäedullista muotoa. Lisäksi kyllä meillä kookkaillakin on vyötärö, todellakin on. Eikä se ole rintojen alla. Monissa vaatteissa leikkaus on juuri rintojen alla ja siitä alkaa leveä rypytys. Eli siitäpä sitten vaate putoaa kuin lainapeite levittäen ihmisen muodottomaksi. En tiedä, onko niin, etteivät suunnittelijat osaa enää yhtään mitään vai mikä on? Kertokaa, jos olette löytäneet hyvin istuvia isoja kokoja ( 48-52).

Voi apua! Mulla on isohkot rinnat ja olen kuvitellut aina, että ne etutaskut jotenkin huijaa mun rinnat pienemmiksi. Eikö niin käykään?

Vierailija
674/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekkoja ja hameita, missä on taskut! Ihan kunnon taskut, että mahtuu yksi nykyaikainen puhelin.

Sama!

Hameissa ei tunnu olevan edes pientä taskua huulirasvalle.

Kuinka helppoa on lisätä itse taskuja vaatteisiin? En ole mikään käsityöihminen, mutta kaipaan taskuja. Oon miettinyt jotain huomaamatonta vyötärölaukkuakin.

Vierailija
675/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kilpikonnakauluksinen väljä ribbineule, joka ystävälläni on. Mieluummin ei musta kuten hänellä, vaan esim. turkoosi tai harmaanvioletti. Mutta noita ei enää kaupasta saa. 

Vierailija
676/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten leveälahkeiset, hyvin istuvat farkut. 70-luvun tyyliin.

Punamusta, sinivalkoinen, keltamusta-raitainen pitkähihainen paita - ei kauluspaita.

Logottomat hyvin istuvat tennarit. Voi olla punaiset, siniset, ruskeat, mustat tai keltaiset.

Punainen tai harmaa villatakki.

Lipallinen lakki. Esim. ruskea. Vähän koppalakkimainen, ei lippis, eikä tyypillinen miesten hattu.

En ole jaksanut käydä kirppiksillä (surkeita nykyään miehille ) enkä selaa nettikauppoja, mutta tämän outfitin kun löydän, niin ostan kaikkia 2 ja käytän loppuun. 

M49

Vierailija
677/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten leveälahkeiset, hyvin istuvat farkut. 70-luvun tyyliin.

Punamusta, sinivalkoinen, keltamusta-raitainen pitkähihainen paita - ei kauluspaita.

Logottomat hyvin istuvat tennarit. Voi olla punaiset, siniset, ruskeat, mustat tai keltaiset.

Punainen tai harmaa villatakki.

Lipallinen lakki. Esim. ruskea. Vähän koppalakkimainen, ei lippis, eikä tyypillinen miesten hattu.

En ole jaksanut käydä kirppiksillä (surkeita nykyään miehille ) enkä selaa nettikauppoja, mutta tämän outfitin kun löydän, niin ostan kaikkia 2 ja käytän loppuun. 

M49

mulla on tollanen musta kopallinen lippalakki, ebaysta ostin

Vierailija
678/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen säähän soveltuvan , nätin öljykangastakin. Niitä on vain rumia, painavia, ruskeita, karmeilla taskuilla...kuin kettujahtiin menossa...

Vierailija
679/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitoja, jotka istuisivat hyvin. Minulla on rintaa, mahaa ja perää, mutta vyötärö löytyy. Yleensä, paita muuten istuva, se on vyötäröstä liian löysä ja saa minut näyttämään tasapaksulta tankilta. Jos taas vyötäröltä hyvä, niin mahan kohdalta aivan liian kireä.

Vierailija
680/784 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pitkiä ( eli polven ALA puolelle yltäviä ) takkeja plus-kokoiselle haluaisin löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi