Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?
Kommentit (784)
Tyylikkään ja laadukkaan asun häihin alle 160-senttiselle pyöreälle naiselle, sellaisen jossa ei tukehdu edes kolmenkymmenen asteen helteessä eli ei polyesteriä.
Takapuolen peittävät joustavat farkut koko 46. Kestävää farkkukangasta.
Työvaatteita naisten kropalle. Siis sellaisia mitä käytetään raksalla tms. Pusakkamalliset takit nousee kainaloon, kun ei pysy lantiolla, tarviis olla vähän pidempi, vyötäröltä kapeampi ja lantiolta leveämpi helma, että istuisi kunnolla.
Toinen on kunnollisia talvityörukkasia naisten koossa. Naisille on kesäksi jotain söpöllä kuviolla näppylähanskoja, mutta nahka ja nitriilihanskat on etenkin talvimallit miesten kokoa
Vierailija kirjoitti:
Istuvia pellavavaatteita. Kietaisumekko, kietaisupaita, korkeavyötäröiset housut, rentoja ja löysiä paitoja. Pellavainen hellemekko. Hoikalle ihmiselle, ei suunniteltu ylipainoa peittämään.
Joo, kietaisuvaatteita, jotka istuis mullekin!! Jostain syystä niihin tehdään aina rinnan kohdalle joku per..leen rypytetty pussi, mikä näyttää AA-kuppisella todella pöljältä. Ja helmaa sen verran että ei vesiraja vilku
Ostaisin kunnon kietaisupuseron, -mekon, -neuleen, jos vielä olisi.
Kiristystoiminto, joka oli niin hyvä idea, on poistettu, ja sen sijaan on lököttävä V-aukko, joka ei näytä hyvältä kenenkään päällä. Nauhat enää koristeena.
Pienelle ja sirulle vartalolle sopivia isättömiä, elegantteja vaatteita. Ei kukkakuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Pienelle ja sirulle vartalolle sopivia isättömiä, elegantteja vaatteita. Ei kukkakuoseja.
sirolle, iättömiä.
Mitä tää kone kirjoittelee ite?.
On nyt jo muutamasti tullut vastaan.
Vaalean ruskeat suorat housut, mutta ei täysin suorat housut, joissa on korkeampi ja kapeampi vyötärö napilla. Joku tekokuitu ehkä, vähän kuitenkin bootcut tyyliset lahkeet.
Mun vy on 68cm ja lantio 100cm, näyttäisi ihanalta.
Kevyt "neuletakki" mutta collegekankaasta. Nappikiinnitys, taskut eikä huppua.
Myös collegepusero käy, ilman resoreita ja huppua. Puuvilla on mulle ainoa mahdollinen vaatemateriaali, mutta vihaan huppuja ja resoreita. Olen ihan normaalivartaloinen mutta en löydä haluamaani.
En ole missään kaupassa huomannut mainostettavan pieruverkkareita.
Hyvin istuvia, pienikokoselle aikuiselle sopivia. Koot vain suurenee ja mallit on laatikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sirolle, iättömiä.
Mitä tää kone kirjoittelee ite?.
Joo ihan omiaan mullakin aina heittelee sanoiksi 😆
Vierailija kirjoitti:
Kevyt "neuletakki" mutta collegekankaasta. Nappikiinnitys, taskut eikä huppua.
Myös collegepusero käy, ilman resoreita ja huppua. Puuvilla on mulle ainoa mahdollinen vaatemateriaali, mutta vihaan huppuja ja resoreita. Olen ihan normaalivartaloinen mutta en löydä haluamaani.
Mä en tajuu miksi niitä huppuja joka vaatteeseen tungetaan. Eihän niitä kukaan mihinkään tarvitse. Ainakaan aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Collegehousuja, joissa on reilun kokoiset, vetoketjulliset taskut. Terveisin koiranulkoiluttaja, joka ei halua pudottaa avaimiaan.
Kannattaa seurailla Lidlin vaatehyllyjä, mulla on just tämmöiset viime syksynä ostettuna. Otin vaan yhden koon liian pienet ja harmittaa ihan vietävästi kun olisi ollut oikeaakin hyllyssä. Liian lyhytlahkeisina jäävät käyttämättä.
Mustaa, napakasta kankaasta tehtyä haalaria, jossa on hyvät leikkaukset ja venepääntie. Siis juhla-asuksi etsin tällaista.
Ei löydy.
Miehelle pellavapaita pystykauluksella ja väljillä hihoilla niin että hihat saa halutessaan käärittyä kunnolla kyynärpään yläpuolelle.
Vetkoketjutaskullisia collegehousuja olen ostanut teinipojalleni Jack&Jonesista, Hennesistä ja JD:stä (the North Face). Aina ei ole, mutta joskus on.
Ja näitä on joskus ollut myös Dressmanilla ja ihan Prismassakin. Mutta etsiä täytyy, jostain syystä ne ei koskaan kuulu vakiomallistoihin.
farkut ilman älyttömän pitkiä lahkeita. samoin leveälahkeisia eikä mitään fit tiukkoja.
Juhlaan ja arkeenkin sopivan tyylikkään yksinkertaisen asun, jota voi pitää helteellä ja jonka päälle voi lisätä moniakin enemmän tai vähemmän lämpimiä hankaamattomia vaatekerroksia ilman että juhlavuus kärsii. Mikä hankalinta asun kanssa olisi voitava käyttää jalkineita joissa on paksuhko pohja ja joiden kanssa voi olla nilkkasukat, ja kengillä pitää voida myös juosta metsässä ja kallioilla.
Collegehousuja, joissa on reilun kokoiset, vetoketjulliset taskut. Terveisin koiranulkoiluttaja, joka ei halua pudottaa avaimiaan.