Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (784)

Vierailija
701/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousuja, joissa on reilun kokoiset, vetoketjulliset taskut. Terveisin koiranulkoiluttaja, joka ei halua pudottaa avaimiaan.

Vierailija
702/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkään ja laadukkaan asun häihin alle 160-senttiselle pyöreälle naiselle, sellaisen jossa ei tukehdu edes kolmenkymmenen asteen helteessä eli ei polyesteriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen peittävät joustavat farkut koko 46. Kestävää farkkukangasta.

Vierailija
704/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteita naisten kropalle. Siis sellaisia mitä käytetään raksalla tms. Pusakkamalliset takit nousee kainaloon, kun ei pysy lantiolla, tarviis olla vähän pidempi, vyötäröltä kapeampi ja lantiolta leveämpi helma, että istuisi kunnolla.

Toinen on kunnollisia talvityörukkasia naisten koossa. Naisille on kesäksi jotain söpöllä kuviolla näppylähanskoja, mutta nahka ja nitriilihanskat on etenkin talvimallit miesten kokoa

Vierailija
705/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuvia pellavavaatteita. Kietaisumekko, kietaisupaita, korkeavyötäröiset housut, rentoja ja löysiä paitoja. Pellavainen hellemekko. Hoikalle ihmiselle, ei suunniteltu ylipainoa peittämään.

Joo, kietaisuvaatteita, jotka istuis mullekin!! Jostain syystä niihin tehdään aina rinnan kohdalle joku per..leen rypytetty pussi, mikä näyttää AA-kuppisella todella pöljältä. Ja helmaa sen verran että ei vesiraja vilku

Vierailija
706/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kunnon kietaisupuseron, -mekon, -neuleen, jos vielä olisi.

Kiristystoiminto, joka oli niin hyvä idea, on poistettu, ja sen sijaan on lököttävä V-aukko, joka ei näytä hyvältä kenenkään päällä. Nauhat enää koristeena.

Vierailija
707/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle ja sirulle vartalolle sopivia isättömiä, elegantteja vaatteita. Ei kukkakuoseja.

Vierailija
708/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienelle ja sirulle vartalolle sopivia isättömiä, elegantteja vaatteita. Ei kukkakuoseja.

sirolle, iättömiä.

Mitä tää kone kirjoittelee ite?.

Vierailija
709/784 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt jo muutamasti tullut vastaan.

Vaalean ruskeat suorat housut, mutta ei täysin suorat housut, joissa on korkeampi ja kapeampi vyötärö napilla. Joku tekokuitu ehkä, vähän kuitenkin bootcut tyyliset lahkeet.

Mun vy on 68cm ja lantio 100cm, näyttäisi ihanalta.

Vierailija
710/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt "neuletakki" mutta collegekankaasta. Nappikiinnitys, taskut eikä huppua.

Myös collegepusero käy, ilman resoreita ja huppua. Puuvilla on mulle ainoa mahdollinen vaatemateriaali, mutta vihaan huppuja ja resoreita. Olen ihan normaalivartaloinen mutta en löydä haluamaani.

Vierailija
711/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään kaupassa huomannut mainostettavan pieruverkkareita.

Vierailija
712/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvia, pienikokoselle aikuiselle sopivia. Koot vain suurenee ja mallit on laatikoita.

713/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sirolle, iättömiä.

Mitä tää kone kirjoittelee ite?.

Joo ihan omiaan mullakin aina heittelee sanoiksi 😆

714/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyt "neuletakki" mutta collegekankaasta. Nappikiinnitys, taskut eikä huppua.

Myös collegepusero käy, ilman resoreita ja huppua. Puuvilla on mulle ainoa mahdollinen vaatemateriaali, mutta vihaan huppuja ja resoreita. Olen ihan normaalivartaloinen mutta en löydä haluamaani.

Mä en tajuu miksi niitä huppuja joka vaatteeseen tungetaan. Eihän niitä kukaan mihinkään tarvitse. Ainakaan aikuinen.

Vierailija
715/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Collegehousuja, joissa on reilun kokoiset, vetoketjulliset taskut. Terveisin koiranulkoiluttaja, joka ei halua pudottaa avaimiaan.

Kannattaa seurailla Lidlin vaatehyllyjä, mulla on just tämmöiset viime syksynä ostettuna. Otin vaan yhden koon liian pienet ja harmittaa ihan vietävästi kun olisi ollut oikeaakin hyllyssä. Liian lyhytlahkeisina jäävät käyttämättä.

Vierailija
716/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa, napakasta kankaasta tehtyä haalaria, jossa on hyvät leikkaukset ja venepääntie. Siis juhla-asuksi etsin tällaista.

Ei löydy.

Vierailija
717/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pellavapaita pystykauluksella ja väljillä hihoilla niin että hihat saa halutessaan käärittyä kunnolla kyynärpään yläpuolelle.

Vierailija
718/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetkoketjutaskullisia collegehousuja olen ostanut teinipojalleni Jack&Jonesista, Hennesistä ja JD:stä (the North Face). Aina ei ole, mutta joskus on.

Ja näitä on joskus ollut myös Dressmanilla ja ihan Prismassakin. Mutta etsiä täytyy, jostain syystä ne ei koskaan kuulu vakiomallistoihin.

Vierailija
719/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut ilman älyttömän pitkiä lahkeita. samoin leveälahkeisia eikä mitään fit tiukkoja.

Vierailija
720/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlaan ja arkeenkin sopivan tyylikkään yksinkertaisen asun, jota voi pitää helteellä ja jonka päälle voi lisätä moniakin enemmän tai vähemmän lämpimiä hankaamattomia vaatekerroksia ilman että juhlavuus kärsii. Mikä hankalinta asun kanssa olisi voitava käyttää jalkineita joissa on paksuhko pohja ja joiden kanssa voi olla nilkkasukat, ja kengillä pitää voida myös juosta metsässä ja kallioilla.