Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy homolta

Vierailija
16.09.2015 |

Vastaan lyhyesti eka pariin yleisempään kysymykseen tässä:
- Opiskelen tekniikanalaa pk-seudun ulkopuolella
- Olen parikymppinen
- En ole ollut koskaan miehen kanssa, enkä myöskään naisen
- Olen kaapissa
Kysyä voi oikeestaan mitä vaan, vastailen minkä kerkiän. En halua vastailla tarkasti kysymyksiin josta joku saattais mut tunnistaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö eläimistä? Jos pidät, niin mistä erityisesti? Onko sinulla lemmikkejä?

Vierailija
22/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kysymys, että voisitko kuvitella olevasi naisen kanssa? Moni kaapissa oleva homohan päätyy suhteeseen ja jopa naimisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja uskonnollisissa piireissähän tuohon ihan painostetaan (eheyttäminen ja sen jälkeen teeskentelyä että ei ole enää homo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse uskovainen?

Vierailija
24/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:44"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:40"]Miksi olet kaapissa? [/quote] Aika perus tarina. Vanhemmat uskovaisia enkä usko että osaisivat suhtautua asiaan järkevästi. Heiltä lähinnä salaan. Ap. (14 olin myös minä. Unohtuupa toi ap tuolt lopust helposti.) [/quote] No toivottavasti et montaa vuotta kaapittele vanhempiesi takia. Et sinä täällä heitä miellyttääksesi ole. Jos ovat kovin jyrkkiä niin ei se siitä myöskään ajan kanssa muutu helpommaksi asiaksi. Sama melkein nostaa kissa pöydälle ja antaa sitten asioiden mennä omalla painollaan. Tsemppiä! [/quote] Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen. Minun on helpompi olla tekemisissä vanhempieni kanssa jos he ei eivät tiedä. En koe ongelmaksi myöntää asiaa kavereilleni tarvittaessa, mutta en myöskään halua asiaa toitottaa. Ap

[/quote]

Tottakai, mutta mieti vähän sitäkin olisiko parempi kuitenkin kertoa vanhemmille nyt, mitä sitten kun löydät jonkun jonka kanssa haluat olla. Olisiko vanhemmille kuitenkin helpompaa sulatella sitä homoutta vähän etukäteen, ennen kuin on tilanne että on joku jonka haluaisit ehkä jopa esitellä heille ja heidän pitää tottua ajatukseen että olet jo parisuhteessa jonkun kanssa. Harmittaa vähän puolestasi ettet voi olla oma itsesi.
[/quote]
Ihan hyvä näkökulma tuokin. Jos suhteeseen ryhdyn, niin se on sen ajan murhe. Tällähetkellä olen viihtynyt hyvin sinkkuna. Läheisyyttä ja hellyyttä toki olis kiva saada enemmän tällähetkellä.
Ap

Vierailija
25/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle normaalissa elämässä esteitä suuntautumisesi takia? Jos on niin miten toivoisit asian todella olevan?

Vierailija
26/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:18"]Pidätkö eläimistä? Jos pidät, niin mistä erityisesti? Onko sinulla lemmikkejä?
[/quote]
Ei ole lemmikkejä enkä erityisesti eläimistä. Toki joku jyrsiä tai matelia vois olla ehkä ihan kiva. Koiraa ei missään nimessä. Tällähetkellä en nää että hankkisin koskaan lemmikkiä.
Ap

Vierailija
27/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:18"]Sellainen kysymys, että voisitko kuvitella olevasi naisen kanssa? Moni kaapissa oleva homohan päätyy suhteeseen ja jopa naimisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja uskonnollisissa piireissähän tuohon ihan painostetaan (eheyttäminen ja sen jälkeen teeskentelyä että ei ole enää homo).
[/quote]
Olen joskus kevyesti ihastunut naiseen. Ajatus seksistä naisen kanssa kuvottaa, joten en usko että suhteeseen naisen kanssa ryhtyisin. Jos ryhdyn, niin avoin aion olla tuntemuksistani.
Ap

Vierailija
28/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:19"]oletko itse uskovainen?
[/quote]
Olen. En koe uskonnossa ja seksuaalisuudessa suurta ristiriitaa. En haluaisi ajaa keskustelua uskonnon suuntaan.

Vierailija
29/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top vai bottom? oletko etsinyt seuraa qruiserista?

Vierailija
30/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:22"]Onko sinulle normaalissa elämässä esteitä suuntautumisesi takia? Jos on niin miten toivoisit asian todella olevan?
[/quote]
No en voi lähestyä miestä ja pyytää suoraan treffeille koska mies on todennäkösesti hetero. Pitää eka yrittää ottaa selvää onko mies homo. Muuta käytännön ongelmaa en keksi.
Ap

Vierailija
31/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatauko.
Ap

Vierailija
32/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:45"]

toivotko saavasi kikkeliin kakkaa?

[/quote]

Täytyy sinua sen verran homona valistaa, että he, jotka pitävät anaaliseksistä, osaavat myös huuhtoa peräsuolen kunnolla, joten sieltä ei todellakaan mitään kokkareita kikkeliin tartu vaan se on hyvin siistiä touhua. Oletko muuten koskaan nähnyt heterofilmeissä, joissa naista pannaan kakkoseen, että miehen elin olisi ulosteessa, kun se vedetän ulos, minä en ja sama pätee homoihinkin.

T. Tom of Finland

Vierailija
33/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että vanhempasi ovat uskovia. Minkälainen suhde sinulla on ja on ollut isääsi? Äitiisi? Nyt en tarkoita siis uskonasioita vaan suhdetta vanhempiisi...

Mies 77

Vierailija
34/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaatko anustasi ? Jos ni millä

Vierailija
35/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:19"]Runkkaatko anustasi ? Jos ni millä
[/quote]
En.
Ap

Vierailija
36/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:25"]Top vai bottom? oletko etsinyt seuraa qruiserista?
[/quote]
Olin joskus qruiserissa. Ei ollu minun paikkani.
Ap

Vierailija
37/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:51"]Kerroit että vanhempasi ovat uskovia. Minkälainen suhde sinulla on ja on ollut isääsi? Äitiisi? Nyt en tarkoita siis uskonasioita vaan suhdetta vanhempiisi...

Mies 77
[/quote]
Suhde isääni on ollut vähän etäinen. Äitin kanssa ollaan läheisempiä. Harvemmin otan itse isään yhteyttä. Äitille soittelen useammin.
Ap

Vierailija
38/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ruokatauko siis ohi. Takaisin koulun, siis AVn pariin.
Ap

Vierailija
39/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olen täällä.
Ap

Vierailija
40/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse pari suomalaista julkkismiestä, jotka ovat ns. sinun tyyppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä