Saako nainen aina seuraa baarissa?
Kommentit (34)
Jos baarissa on heteromiehiä, niin kyllä saat.
Tää on siis pelkkää matematiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:50"]
Tää on siis pelkkää matematiikkaa.
[/quote]No varmaan.
Jos ei saa niin nainen ei ole niin hyvännäköinen kuin itse kuvitteli.
Mä oon sit vissiin käynyt baarissa aina vaan kun siellä on enemmän miehiä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:52"]
[/quote]Täh? En ymmärtänyt logiikkaasi. Tarviiko olla hyvännäkönen halutakseen seuraa?
No ei todellakaan saa. Vaikka olisi paljonkin miehiä. Olen 3-kymppinen, 30kg ylipainoinen, ja hymyileväisestä naamasta huolimatta, en todellakaan saa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:56"]No ei todellakaan saa. Vaikka olisi paljonkin miehiä. Olen 3-kymppinen, 30kg ylipainoinen, ja hymyileväisestä naamasta huolimatta, en todellakaan saa.
[/quote]
Tuskin olet edes yrittänyt.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:56"]No ei todellakaan saa. Vaikka olisi paljonkin miehiä. Olen 3-kymppinen, 30kg ylipainoinen, ja hymyileväisestä naamasta huolimatta, en todellakaan saa. [/quote] Tuskin olet edes yrittänyt.
[/quote]
Tämä.
Aina sieltä löytyy kaikenkokoisille ne omat faniklubinsa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:04"]Aina sieltä löytyy kaikenkokoisille ne omat faniklubinsa.
[/quote]
Ja tällainen kaiken toivonsa naisten suhteen menettänyt käy tekemässä tuttavuutta siihen viimeiseen tarjolla olevaan "viehättävään" naiseen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:56"]No ei todellakaan saa. Vaikka olisi paljonkin miehiä. Olen 3-kymppinen, 30kg ylipainoinen, ja hymyileväisestä naamasta huolimatta, en todellakaan saa. [/quote] Tuskin olet edes yrittänyt.
[/quote]
Tämä.
[/quote] naisille se yrittäminen on sitä, että mennään sille yhdelle kiinnostavalle juttelemaan. Jos ei mätsää = nainen ei saa baarista seuraa. Mies käy juttelemassa kaikkien kanssa. Saa jokaiselta pakit = mies ei saa baarista seuraa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Tämä.
[/quote] naisille se yrittäminen on sitä, että mennään sille yhdelle kiinnostavalle juttelemaan. Jos ei mätsää = nainen ei saa baarista seuraa. Mies käy juttelemassa kaikkien kanssa. Saa jokaiselta pakit = mies ei saa baarista seuraa.
[/quote]
Tai yleisemmin nainen luo viehkeän katseen tähän mieheen ja siinä oli naisen osuus aloitteesta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:56"]
No ei todellakaan saa. Vaikka olisi paljonkin miehiä. Olen 3-kymppinen, 30kg ylipainoinen, ja hymyileväisestä naamasta huolimatta, en todellakaan saa.
[/quote]
Anteeksi suoruuteni mutta 30kg ylipainoa on todella paljon.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:00"]
[/quote]
Tämä.
[/quote]
Tämä-ääliö, yök.
Tästä päivästä jäi ainakin kaksi naisasiaa mieleen.
Juttelin yhdelle älyttömän lihavalle ja vähän hassunnäköiselle naiselle aikaa tappaakseni ja selvisi että tällä naisella oli poikaystävä. Hyvähän se on, että niin on, mutta se tuli jotenkin puun takaa. Kaikenlaisille naisille on ottajia. Naisen luonne vaikuttaa mukavalta.
Sen lisäksi kadulla katseeni kohtasi jonkun silmälasipäisen naisen kanssa, joka käveli kaverin vieressä. Jotenkin se katse tuntui ihan mielettömän kohtalokkaalta ja pistävältä hymyineen. Aina välillähän tuollaista tapahtuu. En tiedä miksi naisen silmälasit voivat säväyttää minua niin paljon.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:52"]
[/quote]Täh? En ymmärtänyt logiikkaasi. Tarviiko olla hyvännäkönen halutakseen seuraa?
[/quote]
Ei ehkä halutakseen, mutta saadakseen sitä seuraa, tarvii olla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:40"]
No ei sillon jos on enemmän naisia kuin miehiä baarissa, eikä ole missi. Ehkä sillon jos on enemmän miehiä kuin naisia niin nainen kuin nainen saa.
[/quote]
Baareissa on käytännössä aina reilusti enemmän miehiä kuin naisia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Tämä.
[/quote]
Tai yleisemmin nainen luo viehkeän katseen tähän mieheen ja siinä oli naisen osuus aloitteesta.
[/quote]
Tunnustan! :D oon tosi huono lähestymään miehiä baarissa..
No ei sillon jos on enemmän naisia kuin miehiä baarissa, eikä ole missi. Ehkä sillon jos on enemmän miehiä kuin naisia niin nainen kuin nainen saa.