Lue keskustelun säännöt.
Onko kenenkään lapsi ollut karsastusleikkauksessa?
03.10.2006 |
Saatiin tänään kuulla, että meidän 3-vuotias joutuu karsastusleikkaukseen. Mielelläni olisin kuullut kokemuksia karsastusleikkauksesta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla