Lue keskustelun säännöt.
:´(( sain eilen keskenmenon .. rv 7+4
26.09.2006 |
Ensimmäinen raskauteni päättyi myös keskenmenoon.. toisesta raskaudesta syntyi ihana terve tyttö... ja nyt oli tulossa hänelle sisarus. Nyt ei tunnu niin pahalta kuin ensimmäinen keskenmeno, koska tuo tyttö jo on... mutta silti harmittaa, kun ikäero olisi ollut niin sopiva. Ja mietityttää meneekö kauan ennenkuin uusi raskaus alkaa.
Kommentit (3)
poistuu. Kaavintaa ei tehty, mutta sain jotain pillereitä, jotka laittaa kohdun supistelemaan ja kohtu puhdistuu..
Kuinka niin 2? Mitä sitten jos olis ollu tuulimuna vaikuttaako se johonkin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti tärppää pian uudestaan.