Miksi joillakin naisilla näkee ulkona verkkareita joissa housun perse lököttää?
Toisilla taas on tiukkaa juoksuhousua, miksi noin iso ero pukeutumisessa?
Kommentit (64)
Naistarkkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarkkailet naisten takamuksia?
Ihmettelen heidän eroja pukeutumisessa.
Etkö ihmettele miesten. Samu Haber oli lökäreissä mökkiohjelmassa, kiinnitin huomiota
Miesten ja naisten pukeutumisessa on se ero että hyvin harva mies pukee päällensä tiukkoja trikoita mutta naisille se on hyvin yleistä. Miehet ovat aina pukeutuneet löysiin verkkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nuoretkin tytötkin pitää semmoisia lökävarkkuja että perse näyttää kahdelta säkiltä. Hyi miten tätimäistä ja ummehtunutta.
Ei vasn huvita kuunnella keski-ikäisten limanuljaskojen kommentointia takapuolestani. Jotkut ääliöt katsoo oikeudekseen myös kouria perseestä. Siksi.
Olen löysissä verkkareissa siksi, että ne ovat mitoitettuja miehille/pojille. En halua ostaa naisten puolelta verkkareita, koska niiden laatu on kuraa, ei ole taskuja (tai jos on, ne on liian pienet ja vetoketjuttomat), kangas on liian ohutta tai jotain sellaista, mikä menee piloille nopeasti. Samalla hinnalla saan miesten puolelta paremmat housut.
Lököttävät verkkarit ovat siiderihain kansallisvaate sekä kehopositiivisuus(siideripöhö) sekä piikkilanka tatska hauiksen ympärillä !
Vierailija kirjoitti:
Olen löysissä verkkareissa siksi, että ne ovat mitoitettuja miehille/pojille. En halua ostaa naisten puolelta verkkareita, koska niiden laatu on kuraa, ei ole taskuja (tai jos on, ne on liian pienet ja vetoketjuttomat), kangas on liian ohutta tai jotain sellaista, mikä menee piloille nopeasti. Samalla hinnalla saan miesten puolelta paremmat housut.
Tämä. Lisäksi olen pitkä (178 cm), joten naisten verkkarit on aina liian lyhytlahkeisia. Miesten sitten pusittaa joko perseeltä tai vatsasta, mutta kaikkea ei voi näköjään saada.
Vierailija kirjoitti:
Minusta lököttävät verkkarit on parhaat (ylhäältä löysähköt ja kapenee alas)! Minua ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet perseestäni. Sellaiset tiukat jumppatrikoot ahdistavat.
Käytät ns. vaippahousuja.Minä huudan aina MITÄS VAIPPAHOUSU ku nään sinut
Vierailija kirjoitti:
Eihän arjessa oikein muita iloja ole. :-) Pitää mielen virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ruman näköistä jos naisilla housun perse roikkuu.
Siis ketä kiinnostaa!? :D jos käyn juoksemassa, pyöräilemässä, salilla, joogassa tms., niin käyn siellä sellaisissa vaatteissa, joilla on paras liikkua ja tuntuu mukavalta eikä kiinnostaa yhtään, jos jonkun mielestä näyttää rumalta. Esimerkiksi en voi käsittää miten joku voi kokea mukavina jumppahousuina liian kireät ryppypersetrikoot. Ok, jos todellakin tuntuu hyvältä treenata niissä, niin siitä vaan.
ruippaperse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen heidän eroja pukeutumisessa.
Ihmettele vaan. Sinulla on oikeus ihmetellä.
Mutta täydellistä vastausta siihen, miksi kaikki naiset eivät pukeudu samalla tavalla, et tule koskaan saamaan.
P.S. naisilla on myös eri kokoisia ja eri muotoisia pakaroita. Sekös sinua suuresti ihmetyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole näyttelyesine, joten minulla on oikeus näyttää vaikka rumalta, jos haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä kiinnostaa!? :D jos käyn juoksemassa, pyöräilemässä, salilla, joogassa tms., niin käyn siellä sellaisissa vaatteissa, joilla on paras liikkua ja tuntuu mukavalta eikä kiinnostaa yhtään, jos jonkun mielestä näyttää rumalta. Esimerkiksi en voi käsittää miten joku voi kokea mukavina jumppahousuina liian kireät ryppypersetrikoot. Ok, jos todellakin tuntuu hyvältä treenata niissä, niin siitä vaan.
Ei naiset harrasta liikuntaa pelkästään liikunnan ilosta vaan niille on myös tärkeää miltä näyttävät muiden silmissä ja kilpailevat muita naisia vastaan ketkä saa parhaat miehet, siksi pukeutuvat tiukkoihin juoksutrikoisiin.
Jaa kenen mielestä?! Ehkä jotkut salikissat, mutta ei tällainen raskaana oleva yli 30v. Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen : Ostin itselleni uudet hiihtohousut, jotka ovat enempi toppahousumallia. Ne roikkuvat perseestä, tiedän. Ei kiinnosta, ne ovat trikoita lämpimämmät ja pitävät tuulta, joten käytän niitä nykyään kaikessa ulkoilussa.
Enemmän mua hymyilyttää nyt muodissa olevat kireät trikoot, joissa rypytys alkaa persraosta. Kas näin:
https://www.lightinthebox.com/fi/p/naisten-korka-vyotaro-joogahousut-ru…
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua hymyilyttää nyt muodissa olevat kireät trikoot, joissa rypytys alkaa persraosta. Kas näin:
No mutta nehän ovatkin ryppyreikähousut. Nykyään kun joka mies haluaa anaalia, niin sitä tarjoavat naiset voivat viestittää, että täältä sitä saa. Kätevää, kun suklaamiesten aika ei tuhlaudu anaalipihtareiden jahtaamiseen. Win-win, kumpikaan ei pety.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika mikä karmea persie tuossa linkissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän miehilläkin olla yhtä typeriä housuja kuin naisilla tänä päivänä: Kun olisi übertiukat, niin näkisi heti pehvan muodon ja ka*un koon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se persie, mutta ne housut. Miksi pitää aina arvottaa naisten ahhterreita? Eikö niiden vois vain antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se persie, mutta ne housut. Miksi pitää aina arvottaa naisten ahhterreita? Eikö niiden vois vain antaa olla.
Ei tuo voi olla oikea.
Etkö ihmettele miesten. Samu Haber oli lökäreissä mökkiohjelmassa, kiinnitin huomiota