Miksi joillakin naisilla näkee ulkona verkkareita joissa housun perse lököttää?
Toisilla taas on tiukkaa juoksuhousua, miksi noin iso ero pukeutumisessa?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinnaisuussäännöt ovat naisten, nuorten naisten pukeutumisessa unohtuneet.
Revitellään ja päämääränä on ilmeisesti saada miesten ihailu. Mutta se mitä se tuo tullessaan on unohdettu.
Onhan mies sukupuolivietissään kuin eläin, kiinni vaan ja panemaan!
Hyvät nuoret naiset, oppikaa suojelemaan häpyänne, piilottakaa ja käyttäytykää niin kuin itseään arvostavan naisen tulee.
Säästytte, monelta ikävältä. Saatte kunnioituksen takaisin!
Jospa miehet oppisivat olemaan ihmisiä, ja hillitsemään halujaan, eikä syyllistettäisi naisia.
Naisella on oikeus kävellä vaikka alasti kaupungilla, eikä kenelläkään ole oikeutta ajatella, että "kiinni vaan ja panemaan" on oikein.
Minulla on oikeus ei lohduta kun jamal kaataa maahan.
Pieni perse taikka suuret verkkarit varmaan syynä.
Linasin äiteen verkkareita ja sillä on metrinen ahteri. Mulla ns. luupylly. Ei siis ihme kun velajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinnaisuussäännöt ovat naisten, nuorten naisten pukeutumisessa unohtuneet.
Revitellään ja päämääränä on ilmeisesti saada miesten ihailu. Mutta se mitä se tuo tullessaan on unohdettu.
Onhan mies sukupuolivietissään kuin eläin, kiinni vaan ja panemaan!
Hyvät nuoret naiset, oppikaa suojelemaan häpyänne, piilottakaa ja käyttäytykää niin kuin itseään arvostavan naisen tulee.
Säästytte, monelta ikävältä. Saatte kunnioituksen takaisin!
Jospa miehet oppisivat olemaan ihmisiä, ja hillitsemään halujaan, eikä syyllistettäisi naisia.
Naisella on oikeus kävellä vaikka alasti kaupungilla, eikä kenelläkään ole oikeutta ajatella, että "kiinni vaan ja panemaan" on oikein.
Minulla on oikeus ei lohduta kun jamal kaataa maahan.
Tyypillistä eräille uskotella, että ne on vain jamalit, jotka Suomessa raizkailee.
Nyt puhuttiin miehistä ihan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarkkailet naisten takamuksia?
Ihmettelen heidän eroja pukeutumisessa.
Mitens itse pukeudut ja miten naapurin herra Matti?
Siinä vaiheessa kun lököttää siihen malliin että persvako pilkottaa, on aika tehdä ryhdikäs korjausliike.
Kaikilla naisilla ei ole pyöreätä pyllyä mikä täyttäisi tyhjän tilan housuissa.