Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillakin naisilla näkee ulkona verkkareita joissa housun perse lököttää?

Vierailija
30.03.2022 |

Toisilla taas on tiukkaa juoksuhousua, miksi noin iso ero pukeutumisessa?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joillakin on päällä punasta ja toisilla ei?

oi kun en tajuuuuuuu.

pitääkin varmaa avata tästä uusi ketju

Vierailija
22/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas menettää elastisuutensa jatkuvasta pieremisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lököttävät verkkarit on parhaat (ylhäältä löysähköt ja kapenee alas)! Minua ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet perseestäni. Sellaiset tiukat jumppatrikoot ahdistavat.

Vierailija
24/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, joidenkin mielestä hedelmällisyysikäisillä naisilla on joku esteettinen velvoite miehiä kohtaan? Mummoilta tämä velvoite on onneksi poistunut?

Vierailija
25/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarkkailet naisten takamuksia?

Ihmettelen heidän eroja pukeutumisessa.

Nuoruudessani olin  baarissa töissä ja seurasin silmä kovana tiskille tarjottimen kanssa tulevia nuoria mieheiä tiukoissa farkuissaan. Ikäänkuin tarjottimllA :D

Oi niitä aikoja, nyt kaikilla miehilla on lökäpösyt. Uimaankin menevät shortseissa. Pelkääkö nuori mies? Poikani kertoi opiskellessaan, että baaritiskillä joku nainen tuli pokkana viereen ja kiehnäsi, että hei kokeile mulla ei ole alkkareita.

Vierailija
26/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruman näköistä jos naisilla housun perse roikkuu.

Vierailija
27/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuukautiset, turvottaa ja pierettää. Pysy kaukana minusta ja verkkareistani.

Vierailija
28/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne pitkät tiukat trikoot ovat joidenkin mielestä varmaan kuin pitkät kalsarit, ja eivät sen vuoksi halua niitä itsellensä käyttöön hankkia...

Eivät koe niitä kalsaritrikoita omaksi vaatteekseen.

Vierailija
29/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä peppu, niin se näyttää hyvältä myös lököverskoissa. Jos taas on huono peppu, niin ei ne tiukat jumppatrikoot sitä paranna.

Vierailija
30/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne verkkarit ei ole suoraan kaapista päälle vedetty vaan ne jalassa on istuttu, kenties vain muutamia tunteja. Verkkarikangas venyy sellaiseksi. Siksi.

Eikö se ole noloa kulkea tuollaisissa varsinkin naisena, itse en ainakaan kehtaisi.

Ei nolota kun kehtaan.

En piittaa pätkääkään, mitä muut ajattelee pukeutumisestani. Pukeudun juuri niin kuin haluan ja mistä tykkään. Ei haittaa, vaikka ap ja nuut ihmettelijät läkähtyisivät ihmettelyynsä. Jos eivät kestä, niin pysytelkööt sisällä säkki päässä. Se on heidän ongelmansa ei minun.

Ja lisättäköön vielä, että parempia vastteita ja juhlaasusteira löytyy ihan riittävästi ja joka lähtöön, ei pukeutumiseni siitä ole kiinni.

Vierailija
31/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes omista muita housuja kun verkkareita.

N41.

Vierailija
32/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ketä kiinnostaa!? :D jos käyn juoksemassa, pyöräilemässä, salilla, joogassa tms., niin käyn siellä sellaisissa vaatteissa, joilla on paras liikkua ja tuntuu mukavalta eikä kiinnostaa yhtään, jos jonkun mielestä näyttää rumalta. Esimerkiksi en voi käsittää miten joku voi kokea mukavina jumppahousuina liian kireät ryppypersetrikoot. Ok, jos todellakin tuntuu hyvältä treenata niissä, niin siitä vaan.

Vierailija
33/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillain on pehva niin esillä, että pentvako paistaa ja etupuolelta vielä oksettava kamelin varvas?

Vierailija
34/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne lököttävät oversize pöksyt on vaan niin mukavat. Tiedän, on rumat, mutta ei kiinnosta mitä muut ajattelee.

Vierailija
35/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne tiukat pöksyt on legginssejä ja löysät rentoja collegehousuja?

Vierailija
36/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lla ei ole aina ulos lähtiessä kauteen sopiva mittatilauspuku päällä?

Noloa liikkua kadulla farkuissa ja virttyneessä hupparissa linttaan poljetuin kengin.

Ilettää katella jaupungilla tuollaisia miehiä.

Vierailija
37/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ketä kiinnostaa!? :D jos käyn juoksemassa, pyöräilemässä, salilla, joogassa tms., niin käyn siellä sellaisissa vaatteissa, joilla on paras liikkua ja tuntuu mukavalta eikä kiinnostaa yhtään, jos jonkun mielestä näyttää rumalta. Esimerkiksi en voi käsittää miten joku voi kokea mukavina jumppahousuina liian kireät ryppypersetrikoot. Ok, jos todellakin tuntuu hyvältä treenata niissä, niin siitä vaan.

Ei naiset harrasta liikuntaa pelkästään liikunnan ilosta vaan niille on myös tärkeää miltä näyttävät muiden silmissä ja kilpailevat muita naisia vastaan ketkä saa parhaat miehet, siksi pukeutuvat tiukkoihin juoksutrikoisiin.

Vierailija
38/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nuoretkin tytötkin pitää semmoisia lökävarkkuja että per​se näyttää kahdelta säkiltä. Hyi miten tätimäistä ja ummehtunutta.

Vierailija
39/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset harrasta liikuntaa pelkästään liikunnan ilosta vaan niille on myös tärkeää miltä näyttävät muiden silmissä ja kilpailevat muita naisia vastaan ketkä saa parhaat miehet, siksi pukeutuvat tiukkoihin juoksutrikoisiin.

Ai yleistät nyt, että NAISET? Minä todellakin harrastan liikuntaa liikunnan ilosta ja siksi, että haluan pitää fyysisestä ja henkisestä kunnostani huolta. Ihan hyvä kroppa minulla on verskojen ja löysähkön t-paidan alla. Mieheni tietää sen ja kenenkään muun ei sitä tarvitsekaan tietää.

Vierailija
40/64 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet miehet kulkevat rumassa naamassa?