Onko järkeä myydä lastenvaatteita huutiksessa?
Olen käynyt parina päivänä huutiksessa pyörimässä ja katsomassa tarjontaa ja hintapyyntöjä, ja tuntuu siltä, etteivät taida lastenvaatteet mennä kovin hyvin kaupaksi. Sivutolkulla yksittäisiä vaatteita parilla eurolla tai vaatepaketteja kympillä, parilla, ja suurimmassa osassa huutajia nolla, joissain ehkä muutama. Ainoastaan paremmissa haalareissa tuntui olevan huutoja. Onko tässä mitään järkeä? Kysyn siis siksi, että mietin, mitä tehdä omille pieneksi käyneille vauva- ja taaperoikäisen vaatteille. Aikamoinen vaiva siitä myymisestä kumminkin on, varsinkin jos eivät mene edes kaupaksi.
Kommentit (8)
Lahjoitan kaikki ilmaiseksi joko tutuille tai keräykseen. Minusta myyminen tuntuu niin työläältä. Lahjoittamisesta saa ainakin hyvän mielen :)
mutta
- ei liian kalliita hintoja
- ei huonokuntoisia
- muista hyvät kuvat
- ilmoita postarit
- tee hyvä ilmoitus, missä kerrot tarkaan tuotteen tiedot
Siellä myydään aika paljon tyyliin jotain Seppälän ikivanhaa nukkaista puseroa 3e+pk. Ei sellaset mee kaupaksi.,
Kerään niistä saadut rahat erilliselle tilille ja sinne on nyt kertynyt 480 euroa. Minusta tässä on aika paljonkin järkeä. Kun ilmoitus on hyvä ja hinta sopiva niin kaikki siellä menee.
Ja aikaa se vie jonkin verran - kotiäitinä ollessa ihan mukavaa ajankulua, johon lapsetkin voivat osallistua. nyt työhön palanneena hirvee stressi, kun ei työasioitakaan ehdi tehdä.
Mitä olet (te) myyneet, jos tosiaan noin hyvin (480 e) tulee rahaa? Mulla on käyttövaatteet ihan tavallisia, Lindex, H&M, Zara, ym, ja ne kyllä nukkaantuu ja nuhjaantuu pesussa mun mielestä. " Hienoin" merkki on varmaan joku Mexx tai Esprit, eikä niitäkään montaa ole. Haalarit kyllä ajattelin myydä, sitten kun niitä alkaa jäädä pieneksi.
ap
Muutamia merkkivaatteita, siis jotain espritiä ja marimekkoa, mutta enimmäkseen H&M ja Name it -juttuja. Tuossa summassa on toki postikulut mukana eli voittoa ei oo tullut ihan noin paljoa.
Itse ostan yleensä läheltä, että pääsen noutamaan. Jos saa muutaman vanhan vaatteen 10-15¿, niin postimaksu on jo lähellä 8¿, eli liikaa maksaa yli 20¿ muutamasta vaatteesta.
myydä jotain vanhaa äp potkaria tai bodya 2e plus postikulut, ei sitä kukaan osta. Näitä on huuto. net väärällään, siis ylihinnoiteltuja, nyppyisiä ja venähtäneitä sekä rumia vaatteita. Sellaiset kannattaa heittää roskiin, kierrätykseen tai käyttökuntoiset viedä kirpparille. Sen sijaan huuto. netissä kannattaa myydä sellaisia vaatteita jotka ovat hyväkuntoisia/uudenveroisiakin, ja jotka ovat kauniita, sellaiset menevät kaupaksi. Ja muistaa laittaa lähtöhinta niin alas, että postikulujenkin kanssa sen joku voisi ostaa!
Käytettystä/kovin nyppyisestä/haalistuneesta vaatteesta huuto netissä ei makseta mitään, koska jo pelkät postikulut tekee siihen niin paljon hintaa.