Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkeja muuttopuuhaan? Meilla nelja pienta lasta ja mies paljon toissa - tavaraa riittaa (nyt pieni asunto, kaikki paikat taynna tavaraa) jne.

Vierailija
23.08.2006 |

Todella huono olen heittämään mitään poiskaan - en kertakaikkiaan pysty! Sellaisia neuvoja satelee, tiedän, mutta kun en siihen kykeni... (On ollut ongelmani lapsuudesta asti.)

Mutta kaikki hyväksikoetut tai muuten käyvät vinkit otan ilolla vastaan:o)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetetaanko muuttoautolla ja kuinka pitkä matka?

Noista ois vähän apua suunitteluun!

Vierailija
2/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä vaikka joku ystäväsi tai äitisi auttamaan sinua inventaariossa. turha kaikenmaailman romua siirtää paikasta toiseen.

pakkaamaan vaan rivakasti ja järjestelmällisesti. pakattavaa riittää ja riittää ja kun on siinä vaiheessa, että luulee, että ei sitä enää ole kuin päiväksi, huomaakin, että meni 2 ja puolipäivää niissä tavaroissa, joissa ei pitänyt kauaa mennä.

pienet särkyvät tavarat vievät paljon aikaa pakata, joten yritä saada ne aikapian alta pois. kirjahylly on suht hauska tyhjentää, kun näkyvää jälkeä syntyy nopeasti, mutta se muu roina viekin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitat päälle maalarinteippiin, kenen vaatteet ja mihin huoneeseen ne kuuluvat. Helpottaa kaaoksen selvittämistä toisessa päässä. Muuttomiehet ovat sitten kantaneet laatikot suoraan kys. huoneisiin. Purkaminen käy siten äkkiä.

Meillä esim. " aluslakanoita, tyynyliinoja, vaatehuoneeseen" " Millan sisävaatteet, Millan huoneeseen"

Astiat ja käsipyyhkeet olen pakannut yhdessä laatikoihin, astioita suojaamaan.

Pikku sälän, jota yleensä löytyy siivouskomerosta, olen latonut muovisaaviin ja vienyt toisessa päässä suoraan vessaan, siivotahan kuitenkin tarvitsee.

Kirjoja varten kannattaa melkein hommata muovilaatikoita, pahvilaatikot ei tahdo kestää. Muovilaatikot voi vuokrata, tai käyttää toisessa päässä kirjojen säilyttämiseen/muuhun säilytykseen. Saapahan samalla sekamelskan kuriin. Meillä on pieni ja ahdas kirjahylly, minkä takia kirjatkin kiertää, eli kerran vuodessa tyhjennän kirjahyllystä luetut romaanit ja vien kellariin, tuon vastaavasti pari laatikkoa toisia tilalle. Tuntuvat taas uusilta.

Pakkaus kannattaa aloittaa olohuoneesta ja keittiön ylimääräisistä, vasta viimeiseksi lastenhuone ja lasten vaatteet.

Vie kirpputorille kaikki, mitä et ole vuoteen käyttänyt. Olen havainnut hyväksi ohjeeksi. Minäkin olen hamsteri...

Vierailija
4/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme sukulaiselle vuokralla ja saamme sovittua lähtömme joustavasti - toki toivovat, että tämä asunto olisi mahdollisimman pian tyhjä ja saavat uudet vuokralaiset tilalle!

Muuttomatkaa on pari kilometriä, onneksi vain niin vähän - voi itsekin vielä tavarasatsin jos toisenkin;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi