Mikä elokuva on syöpynyt mieleesi ikuisiksi ajoiksi?
Itse en osannut valita yhtä. Possession (1981) Green mile Unelmien sielunmessu Inside (2007 Ranskalainen) Kellopeliappelsiini Marttyyrit (Alkuperäinen) Audition
Kommentit (484)
Täältäkin ääni Marttyyreille ja Unelmien sielunmessulle. Molemmat jääneet vaivaamaan, eikä hyvällä tavalla. Marttyyrit on kyllä täysin sairas leffa.
Vierailija kirjoitti:
Audition , japanilainen leffa.
Tämä myös, näin tämän yli 15 vuotta sitten ja jäi hyvin vahvasti kummittelemaan mieleeni. Vieläkin muistan joitakin häiriintyneitä kohtauksia, vaikka en tätä koskaan uudelleen katsonutkaan.
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Elokuva, jossa nainen viskotaan kaivoon. En ole varma elokuvasta, mutta Tarantinon leffa se taisi olla.
Myös Tarantinon Django Unchained:ssa erään silmien puhkaisut peukaloilla on jäänyt hyvin vahvasti mieleeni.
Once Upon a Time in Hollywood:ssa lopun kidutus meininki on myös jäänyt kummittelemaan mieleeni.
Tarantino on oikeasti paska. Teini-ikäisten poikien mielestä "kovia" elokuvia. Jackie Brown on ainoa oikeasti hyvä leffa häneltä.
Olikohan se Saw 2?
Se kun nainen yrittää saada vasta-aineen lootasta ja jää jumiin siihen eriskummalliseen lootaan.
mimmiemäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuva, jossa nainen viskotaan kaivoon. En ole varma elokuvasta, mutta Tarantinon leffa se taisi olla.
Myös Tarantinon Django Unchained:ssa erään silmien puhkaisut peukaloilla on jäänyt hyvin vahvasti mieleeni.
Once Upon a Time in Hollywood:ssa lopun kidutus meininki on myös jäänyt kummittelemaan mieleeni.
Tarantino on oikeasti paska. Teini-ikäisten poikien mielestä "kovia" elokuvia. Jackie Brown on ainoa oikeasti hyvä leffa häneltä.
Hän kyllä onnistuu siinä mitä tekee.
Enkä oikein usko, että hän täyspaska olisi, kun hän on esiintynyt Muppet elokuvassakin. Mistä sitä tietää minkälainen ihminen hän oikeasti on.
Paskan makuisia elokuvia hän kyllä tekee.
Jäätävä Polte. Renny Harlinin eka iso elokuva ja paras. Löytyy Amazon Primesta nimellä Born American.
Armeijassa ollessani, iltalomilta palatessani oli päivystäjän pöydän ääreen kokoontunut suuri joukko varusmiehiä katsomaan maanmainiota elokuvaa Lumikki ja seitsemän kiimaista kääpiötä. Elokuvasta en muista mitään, mutta katsojien keskuudessa tunnelma oli korkealla ja elokuvan nimi on syöpynyt mieleen ikuisiksi ajoiksi.
Katsoin Psykon noin 12-vuotiaana joskus kauan sitten. Pelästytti silloin niin, ettei uni meinannut tulla sinä yönä. Nykyään väkivaltaa ja kauhua on tuohon verrattuna moninkertaisesti, siihen on ruvennut turtumaan.
evil dead 1 ( se alkuperäinen) , the wanderes,phantsman yön kauhut.
Vierailija kirjoitti:
En muista mikä elokuvan nimi oli, mutta siinä aave ahdisteli naista ja kukaan ei meinannut uskoa, kun hän meni lääkärille näyttämään mustelmiaan, sitten naisen kotiin tulee aavetutkijoita ja ne tajuaa että se onkin totta. Ihan kauhea elokuva.
Olisiko Entity?
Niskavuoren naiset
Whats new Pussycat?
Shining
Sumujen silta
Casablanca
Gladiaattori
Minun Afrikkani
Karkausvuosi
E.T silloin 80-luvulla ensimmäisen kerran nähtynä (olin alakoululainen)
Englantilainen potilas
Sliding Doors
Espanjalainen elokuva, jossa naispuolista koomapotilasta hoiti mieshoitaja.
Talonkokoinen vagina, jonne tämä mieshoitaja meni sisään.
Kuten arvata saattaa, 9kk:n kuluttua syntyi pienokainen. En varmaan edes katsonut leffaa kokonaan, sillä se oli niin outo. En edes tiedä heräsikö potilas ja joutuiko mies edesvastuuseen teostaan vai oliko kaikki pelkkää fantasiaa. No toki oli, sillä sehän oli pelkkä elokuva….
Kerro minulle Zorbas!
Tämä on minulle kaikkien elokuvien ykkönen❤️
N65v
Tuulen viemää
"As God as my witness, I'll never be hungry again!"
Se sanoma oy:n tuottamaa jota aloitin katsomaan mutta ekan mainoskatkon jälkeen ruutuun pätkähti vaan viesti että valitsemaasi elokuvaa ei voi näyttää koska se on poistettu.