42-vuotias ammattivalittaja
Kommentit (50)
Ja jos et ole provo, olet takuulla heikkolahjainen. Äo huitelee varmaan jossain seitsemässä-kahdeksassakympissä. Oletko tehnyt ikinä mensan nettitestiä tai onko psykologi arvioinut testeillä älykkyyttäsi?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:56"]
Miten voi olla noin vajaan oloinen ihminen. Varmaan rankkaa miehelläsi ja lapsellasi elää tuollaisen ihmisen kanssa samassa taloudessa.
[/quote]Pitäisikö kaikista tulla jotain kukkahattu tätejä vanhemmiten? en ole sellainen.t.ammattivalittaja
[/quote]
Miten asia liittyy kukkahattuihin? Kovasti ainakin tykkäät välillä moralisoida muita, vaikka sinulla nyt ei siihen kovasti ole varaa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"]
Ja jos et ole provo, olet takuulla heikkolahjainen. Äo huitelee varmaan jossain seitsemässä-kahdeksassakympissä. Oletko tehnyt ikinä mensan nettitestiä tai onko psykologi arvioinut testeillä älykkyyttäsi?
[/quote]On psykologi arvioinut ihan normaaliälyiseksi ette pysty mua loukkaamaan millään vaikka kuinka yrittäisitte.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"]
[/quote]On psykologi arvioinut ihan normaaliälyiseksi ette pysty mua loukkaamaan millään vaikka kuinka yrittäisitte.t.ammattivalittaja
[/quote]
Eli arvioinut, mutta oikeita testejä ei ole ikinä tehty? Tee huviksesi mensan nettitesti, ei tarvitse tulosta kertoa. Opit ehkä itsestäsi jotain.
Onnea ammattivalittaja! Sinä olet ihan huippu! T. Ammattivalittajan fani
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"] Ja jos et ole provo, olet takuulla heikkolahjainen. Äo huitelee varmaan jossain seitsemässä-kahdeksassakympissä. Oletko tehnyt ikinä mensan nettitestiä tai onko psykologi arvioinut testeillä älykkyyttäsi? [/quote]On psykologi arvioinut ihan normaaliälyiseksi ette pysty mua loukkaamaan millään vaikka kuinka yrittäisitte.t.ammattivalittaja [/quote] Eli arvioinut, mutta oikeita testejä ei ole ikinä tehty? Tee huviksesi mensan nettitesti, ei tarvitse tulosta kertoa. Opit ehkä itsestäsi jotain.
[/quote]Tottakai on tehty ihan oikeita testejä ja todettu ihan normaaliälyiseksi.t.ammattivalittaja
Onko sinulla aspergerin syndrooma?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"] Ja jos et ole provo, olet takuulla heikkolahjainen. Äo huitelee varmaan jossain seitsemässä-kahdeksassakympissä. Oletko tehnyt ikinä mensan nettitestiä tai onko psykologi arvioinut testeillä älykkyyttäsi? [/quote]On psykologi arvioinut ihan normaaliälyiseksi ette pysty mua loukkaamaan millään vaikka kuinka yrittäisitte.t.ammattivalittaja [/quote] Eli arvioinut, mutta oikeita testejä ei ole ikinä tehty? Tee huviksesi mensan nettitesti, ei tarvitse tulosta kertoa. Opit ehkä itsestäsi jotain.
[/quote]Tottakai on tehty ihan oikeita testejä ja todettu ihan normaaliälyiseksi.t.ammattivalittaja
[/quote]
Olet jäänyt monta kertaa kiinni valehtelusta :)
Onko sinulla jaana-nimistä ystävää?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:07"]
Onko sinulla aspergerin syndrooma?
[/quote]Ei ole.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:12"]
[/quote]Ei.t.ammattivalittaja
Voi rakas kultamussukka, miten sinä nyt kuvittelet, että sinua yritettäisiin loukata. Sinähän olet meidän ikioma ammattivalittajamme, jota me viimeiseen hengenvetoon puolustamme.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:12"]
[/quote]Ammattivalittajalla ei ole ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:17"]
Voi rakas kultamussukka, miten sinä nyt kuvittelet, että sinua yritettäisiin loukata. Sinähän olet meidän ikioma ammattivalittajamme, jota me viimeiseen hengenvetoon puolustamme.
[/quote]Kyllä sen vinoilun näistä kirjoituksista huomaa mutta ei se mua haittaa.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:17"]
[/quote]Kyllä sen vinoilun näistä kirjoituksista huomaa mutta ei se mua haittaa.t.ammattivalittaja
[/quote]
Olet samanlainen jankuttaja kuin eräs he***. Samaan aikaan taas sattumoisin availtu asperger/down-ketjuja. Eikö kukaan muu epäile samaa kuin minä?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:17"] Voi rakas kultamussukka, miten sinä nyt kuvittelet, että sinua yritettäisiin loukata. Sinähän olet meidän ikioma ammattivalittajamme, jota me viimeiseen hengenvetoon puolustamme. [/quote]Kyllä sen vinoilun näistä kirjoituksista huomaa mutta ei se mua haittaa.t.ammattivalittaja [/quote] Olet samanlainen jankuttaja kuin eräs he***. Samaan aikaan taas sattumoisin availtu asperger/down-ketjuja. Eikö kukaan muu epäile samaa kuin minä?
[/quote]En vaan ole sama henkilö.t.ammattivalittaja
Huomionhakuisuus, takertuvuus ja yksinkertaisuus kuvaavat hyvin ammattivalittajaa. Oletko sama kirjoittaja kuin "muru". Häntä ei olekaan vähään aikaan näkynyt. Onko ammattivalittaja korvannut murun? Mistä lähtien olet kirjoitellut palstalla?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:17"]
[/quote]
Kunnon teflonpinta.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:05"]Onnea ammattivalittaja! Sinä olet ihan huippu! T. Ammattivalittajan fani
[/quote]
Kaikkihan sitä.fanittaa. Yks päivä kun en heti löytänyt sen aloituksia niin, melkein panikoin. Mä olen niin kiintynyt siihen
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:56"]
Miten voi olla noin vajaan oloinen ihminen. Varmaan rankkaa miehelläsi ja lapsellasi elää tuollaisen ihmisen kanssa samassa taloudessa.
[/quote]Pitäisikö kaikista tulla jotain kukkahattu tätejä vanhemmiten? en ole sellainen.t.ammattivalittaja