Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä

Vierailija
14.09.2015 |

Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...

Kommentit (322)

Vierailija
41/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Mikä helvetti siinä on, että kaikilla on MiniRodinia ja juurikin nuo Bugaboot? 

Vierailija
42/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ne päällä on mukavampi olla kuin vaikka farkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tän päivän tuulipuku. Ei suomalaisia ennenkään oo liian tyylikkäiksi moitittu. Käytännöllisyys ennen kaikkee ja vielä jos mukana tulee imago et on muka jotenkin liikunnallinen niin mikäs sen parempi.

Vierailija
44/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:50"]Juuri näin! Mikä helvetti siinä on, että kaikilla on MiniRodinia ja juurikin nuo Bugaboot? 
[/quote]

Tyylikkäitä vaatteita ja hyvät vaunut..harmittaako? Millaset sulla/sun pennuilla on? Ja mistä tunnistat Mini Rodinit, oot tainnu käydä kuolaamassa ko.merkin vaatteita babyshopissa :'D

Vierailija
45/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon niin liikunnallinen, et saatan tästä tempaista puolimaratonin ihan millä hetkellä hyvänsä, sen takii pakko pitää näitä urheilukamoja koko ajan."

Vierailija
46/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:50"]Juuri näin! Mikä helvetti siinä on, että kaikilla on MiniRodinia ja juurikin nuo Bugaboot? 
[/quote]

Tyylikkäitä vaatteita ja hyvät vaunut..harmittaako? Millaset sulla/sun pennuilla on? Ja mistä tunnistat Mini Rodinit, oot tainnu käydä kuolaamassa ko.merkin vaatteita babyshopissa :'D
[/quote]
Kuolaamassa? Ei, kyllä se oli ehkä oksennusta sittenkin.

Vierailija
47/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:17"]

Jos reidet ja pakarat ovat sopivan lihaksikkaat ja hyvän näköiset, niin trikoot ovat vain plussaan ;)

M37

[/quote]

Kyllä minä ainakin miehenä kyseenalaistan trikoonaisten pään sisuksen. Onhan niitä kiva katsella, mutta eihän sellaisen juntin kanssa kehtaisi missään käydä.

Vierailija
48/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:18"]

Miten juoksutrikoot käytännössä eroaa legginseistä tai kireistä housuista/farkuista etenkin jos on pitkä yläosa, joka peittää takapuolen. En itsekään siis käytä trikoita kuin lenkillä tai jos olen menossa jumppaan, mutta ei ne minua häritse.

[/quote]

Monilla tuppaa olemaan legginsit muutama koko liian pieniä ja se on aika järkyn näköistä. Juoksutrikoot ovat kuitenkin hieman paksumpaa ja vahvempaa materiaalia. Usein kyllä karmeat kuosit niissä, mutta kai se on nykyään muotia.

Vierailija
49/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:20"]Sekä hiekkalaatikolla! Leikkipuistot täynnä näitä äitejä juoksuvaatteissa. Poikkeuksetta nämä äidit tuuppivat minirodinipenskansa bugaboilla kotiin. Terveisiä Espoosta.
[/quote]
Mun mielestä leikkipuistoon kyllä juoksutrikoot on aivan oivallinen valinta ja usein niin siellä olenkin. Rattaat tosin on vanhat teutoniat ja lapset puen ihan perusvaatteisiin.

Vierailija
50/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:57"]

"Mä oon niin liikunnallinen, et saatan tästä tempaista puolimaratonin ihan millä hetkellä hyvänsä, sen takii pakko pitää näitä urheilukamoja koko ajan."

[/quote] Emmä niissä pitkissä trikoissa sitä puolimaratonia juoksis... tulee liian kuuma :)

Vierailija
51/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:50"]Juuri näin! Mikä helvetti siinä on, että kaikilla on MiniRodinia ja juurikin nuo Bugaboot? 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Et vastannut kysymyksiin..

Vierailija
52/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun näihin, jotka käyttävät joskus vapaa-ajalla urheilutrikoita, yleensä joogahousuja. Ne ovat todella mukavat jalassa mutta näyttävät asiallisemmilta kuin leggingsit tai verkkarit. Monesti myös töiden jälkeen menen suoraan salille tai jumppaan enkä halua hikisenä vaihtaa takaisin työvaatteisiin. Tuolloin saatan piipahtaa matkalla kotiin ruokakaupassakin.

Vierailija
53/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran laiska ja mukavuudenhaluinen, etten viitsi roudata fillarilla töihin salikamoja, vaan pukeudun niihin aamulla, hoidan työpäivän trikoissa ja lähden suoraan konttorilta salille. Teen toimistotyötä ilman asiakaskontaktia "nuorekkaassa firmassa", joten eipä ole kukaan ihmetellyt mitään.

Vierailija
54/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan antaa kuva, että "vaikka täällä puistossa seisonkin, kyllä kotimatkalla juoksen rattaita työntäen ja KOVAA!"

(itekin pidän juoksulenkkareita paljon, mutta mä oonkin juntti..)

Vierailija
55/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:50"]Juuri näin! Mikä helvetti siinä on, että kaikilla on MiniRodinia ja juurikin nuo Bugaboot? 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Et vastannut kysymyksiin..
[/quote]
No mun makuun ne on rumia vaatteita. Sori. Tyttäreni puen muihin tanskakaisiin merkkeihin ( tästä syystä myös tunnistan nuo hyvin, yleensäottaen pidän laadukkaista lastenvaatteista) vaikka ollaan enempi romanttiseen tyyliin kallellaan. Enkä myöskään käytä sonerateeppareita tai capreja. Vaikka itseasiassa vaunut on emmikset. Mut mä oonki sou läst siisön.

Vierailija
56/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko myöntää että oloni oli ristiriitainen, kun näin muuten siististu pukeutuneen ihmisen mutta hän oli yhdistänyt asuun juoksutrikoot, missä oli siis kaikki heihastimet ym. Mukavat varmasti mutta ei mielestäni korvaa legginsejä ulkonäkönsä puolests, jos eivät ole kokomustat ja ilman mitään Übersportz ultra hyper maximum 100000²  -logoja.

Vierailija
57/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:25"]

No pakko myöntää että oloni oli ristiriitainen, kun näin muuten siististu pukeutuneen ihmisen mutta hän oli yhdistänyt asuun juoksutrikoot, missä oli siis kaikki heihastimet ym. Mukavat varmasti mutta ei mielestäni korvaa legginsejä ulkonäkönsä puolests, jos eivät ole kokomustat ja ilman mitään Übersportz ultra hyper maximum 100000²  -logoja.

[/quote]Jep, samoin huonolla tavalla pistää silmään nämä "jakku, kynähame, sukkahousut ja vihreät juoksulenkkarit"-tyypit.

Vierailija
58/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on näitä tämän ajan myöhemmin huvittavia muoti-ilmiöitä. No pukeutukoon kukin miten lystää.

Vierailija
59/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:08"]No en käyttäisi itse missään muualla kuin lenkillä tai salilla noita juoksutrikoita. Koululla noita tyyppejä näkee.. usein sellaisia pullukoita. Kuvitellaanko että ne kireät juoksutrikoot hoikentaa? [/quote] Huoh, taas tää läskifanaatikko

[/quote] Rikoo on riskillä ruma.

Vierailija
60/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne huvittavia ja tosiaan kaikilla niitä on. Mietin, että jos miehillä olis juoksutrikoot noin yleisessä käytössä kuten naisilla niin olis noussut jo hirveä haloo!!

Eli on ne karsean junttimaiset!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän